خرید کالا از سایت های چین | فروشگاه های آنلاین چینی

خرید کالا از سایت های چین در سال های اخیر با توجه به توسعه صنعت تجارت الکترونیک، رشد چشمگیری داشته است. چرا که با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شرایط خرید از سایر فروشگاه‌های آنلاین، مانند خرید از آمازون ، خرید از ایبی و ... بسیار مشکل و تفریبا غیر ممکن شده است. به همین دلیل، این روزها بسیاری به دنبال روشی جهت خرید از فروشگاه های آنلاین چینی می باشند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در جای درستی قرار دارید. در این مقاله قصد داریم روش خرید از چین به صورت آنلاین را به شما عزیزان آموزش دهیم.

چین همیشه به عنوان یکی از کشورهایی شناخته می‌شود که قیمت کالاهای آن نسبت به سایر کشورها، مقرون به صرفه‌تر است. به همین سبب، تعداد فروشگاه های آنلاین چینی روز به روز در حال افزایش است. به گونه‌ای که بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در رابطه با آینده تجارت الکترونیک انجام شده است، بعید نیست که سهم زیادی از بازار جهانی در حوزه فضای آنلاین به زودی به چین تعلق بگیرد.

اما قبل از آنکه با نحوه خرید کالا از سایت های چین آشنا شوید، بهتر است نگاهی به بهترین فروشگاه های آنلاین چینی داشته باشیم.

خرید کالا از سایت های چین | فروشگاه های آنلاین چینی

بهترین فروشگاه های آنلاین چینی

سایت علی اکسپرس (AliExpress)

علی اکسپرس به عنوان یکی از بهترین و امن ترین فروشگاه های آنلاین چینی محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر قیمت‌های مناسبی که دارد، امنیت اطلاعات خرید مشتریان را تامین کرده و روش‌های پرداخت متنوعی در اختیارشان قرار می‌دهد.

درس ال 2010 این فروشگاه اینترنتی در چین و برخی از کشورهای دیگر مانند سنگاپور با هدف فروش اینترنتی کالاهای مختلف، فعالیت خود را آغاز کرد. در طی چند سال، این فروشگاه اینترنتی به یکی از 10 فروشگاه‌های اینترنتی برتر در کشورهای روسیه و برزیل تبدیل شد.

سایت GearBest

سایت GearBest یکی دیگر از سایت‌های محبوب چینی است که کالاهای خود را برای سراسر جهان ارسال می‌کند. لازم به ذکر است که این سایت امکان ارسال سریع کالا به کشورهای آمریکایی، آسیایی و برخی از کشورهای اروپایی فراهم کرده است. همین نکته باعث شده که خرید از GearBest جایگزین مناسبی برای خرید از آمازون باشد.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید بیش از 400000 محصول با کیفیت مانند تبلت و لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند از مارک‌های مختلف، لوازم جانبی تلفن، کوادکوپتر، چاپگرهای سه بعدی، ساعت مچی هوشمند و معمولی و ... پیدا کنید.

سایت بنگ گود (BangGood)

اگر به دنبال یک محصول خاص با قیمت مناسب هستید، خرید از بنگ گود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فعالیت این سایت از سال 2004 با فروش تجهیزات جانبی برند اپل و تلفن‌های اندروید آغاز شد.

سایت DHgate

یکی دیگر از مواردی که جهت خرید کالا از سایت های چین پیشنهاد می شود، سایت DHgate می‌باشد. DHgate، عمدتا یک سایت تجارت الکترونیکی عمده فروشی چینی (چیزی شبیه به نسخه چینی e-Bay) است که طیف گسترده و باورنکردنی از محصولات را ارائه می‌دهد.

با توجه به این که کالاهای این وب‌سایت به صورت عمده به فروش می‌رسند، شما می‌توانید با قیمت بسیار پایینی خرید کنید.

سایت DX

سایت DX با دارا بودن بیش از 13 سال سابقه در حوزه فروش آنلاین، به عنوان یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها جهت خرید کالا از سایت های چین در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید از این سایت برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی، پرینترهای سه بعدی، اسکوتر برقی و ... استفاده کنید.

خرید کالا از سایت های چین | فروشگاه های آنلاین چینی

نحوه خرید کالا از سایت های چین

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، روش‌های مختلفی جهت خرید از فروشگاه های آنلاین چینی وجود دارد. برخی از رایج‌ترین این روش‌ها عبارت هستند از:

خرید با ویزا کارت / مسترکارت

خرید با ویزا کارت و مسترکات، یکی از روش‌هایی است که معمولا در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد. شما با دارا بودن یکی از این کارت‌ها و شارژشان به مقدار مورد نیاز، خودتان قادر به خرید و پرداخت هزینه خواهید بود.

برای خرید با مستر و ویزاکارت، کلیک کنید!

خرید با پی پال

کیف پول الکترونیکی پی پال یکی دیگر از روش‌های خرید کالا از سایت های چین می‌باشد. شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال وریفای شده و شارژ پی پال ، نه تنها از فروشگاه های آنلاین چینی بلکه از بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، خرید با پی پال را تجربه کنید.

برای خرید با پی پال، کلیک کنید!

خرید کالا از سایت های چین توسط پرداختینو

در صورتی که برای خرید کالا از سایت های چین ، قادر به استفاده از دو روش گفته شده نیستید، نگران نباشید. چرا که شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت پرداختینو به راحتی از تمامی فروشگاه های اینترنتی خرید کرده و پرداخت های ارزیتان را انجام دهید. برای انجام این کار، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خرید خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید:

پرداخت هزینه خرید از طریق سفارش پرداختینو

نتیجه‌گیری

برای خرید کالا از سایت های چین روش‌های پرداخت مختلفی مانند ویزا کارت / مستر کارت و پی پال وجود دارد. با این وجود در صورتی که شما به هر دلیلی قادر به خرید از فروشگاه های آنلاین چینی نیستید، می‌توانید از طریق پرداختینو پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت