خرید از سایت ترندیول ترکیه ، با مناسب ترین نرخ

سایت ترندیول ترکیه (Trendyol) یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین ترکیه میباشد که با تعداد بسیار زیادی از برند های معروف همکاری میکند. این سایت در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

افراد بسیاری تمایل به خرید از این سایت هستند چرا که علاوه بر ارائه کالاهای اصل، شما میتوانید هر کالایی را با قیمت واقعی آن (و حتی در فروش ویژه) خریداری کنید. اما از آنجایی که پرداخت های ارزی در ایران با کارت شتاب ممکن نیست، پرداختینو به عنوان یک واسطه این کار را برای شما ممکن میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این وبسایت و نحوه خرید از سایت ترندیول ترکیه بیشتر اشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت های ترکیه با کارت شتاب

خرید از سایت ترندیول ترکیه

خرید از سایت ترندیول ترکیه

سایت ترندیول ترکیه با فروش محصولات بسیاری در زمینه های مد و فشن، زیبایی و سلامت، الکترونیک، وسایل خانه و ... یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ترکیه محسوب میشود. این وبسایت کالاهای برند های معروف ترکیه ای و غیر ترکیه ای همچون دیفکتو، آدیداس، نایک، السیواکیکی، منگو و ... را به فروش میرساند.

در این وبسایت شما میتوانید زبان را به راحتی از ترکی به انگلیسی تغییر دهید تا بدون نیاز به دانستن اصطلاحات ترکیه ای از این وبسایت خرید کنید.

مزایای خرید از سایت ترندیول ترکیه

خرید کالاهای اصل از برند های بزرگ دنیا در ایران هزینه بسیاری به دنبال دارد. واسطه های بسیاری برای رسیدن یک کالا به ایران وجود دارند که سبب افزایش بیش از اندازه قیمت آن کالا میشود.

به طور قطع خرید از یک سایت خارجی که به طور مستقیم با برندهای بزرگ همکاری میکند و اجناس را به قیمت نمایندگی برند ها به فروش میرساند، میتواند بسیار به صرفه ترباشد. شایان ذکر است که سایت ترندیول فروش ویژه نیز دارد که در برخی مواقع قیمت اجناس از نمایندگی های برند ها نیز کمتر میشود.

علاوه بر این، زمانی که شما جنسی را تحت عنوان یک برند از فروشگاه های ایران خریداری میکنید نمیتوانید به طور قطع از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید، اما سایت ترندیول با دارا بودن چندین سال سابقه فروش و معتبر بودن، این اطمینان را به مشتریان میدهد که جنس اصل دریافت خواهند کرد.

با در نظر گرفتن این مزایا مسلما افراد مایل به خرید از سایت های خارجی هستند. اما خرید از این فروشگاه های اینترنتی به راحتی خرید در ایران نیست و موانعی را به دنبال دارد. در ادامه به سوال (( چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم ؟ )) پاسخ می دهیم.

خرید از سایت ترندیول ترکیه با پرداختینو

چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم ؟

به طور قطع خرید از سایت های غیر ایرانی با کارت شتاب امکان پذیر نمیباشد و از آن جایی که امکان پرداخت های ارزی برای ایرانیان به راحتی امکان پذیر نیست، شما نیازمند یک واسطه برای انجام خرید های ارزی هستید.

شما میتوانید در وبسایت ترندیول با انتخاب آیتم های خرید و افزودن آن ها به سبد خرید خود، مرحله پرداخت را به تیم پرداختینو بسپارید. به این صورت که تا مرحله پرداخت پیش رفته و سپس معادل ریالی آن را به ما پرداخت میکنید و تیم پشتیبانی پرداختینو، خرید را برای شما انجام خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

شما همچنین میتوانید با تهیه ویزاکارت و مسترکارت فرآیند خرید خود را نهایی کنید. تنها کافیه برای خرید از سایت های ترکیه از راهنمایی تیم پرداختینو استفاده کنید.

سوالات رایج در مورد خرید از سایت ترندیول ترکیه

بعد از خرید ، چقدر طول می کشد تا محصول را تحویل بگیریم؟

خرید از این سایت و تحویل آن در ایران معمولا بین 10 تا 20 روز به طول می انجامد. این زمان به پارامترهای بسیاری بستگی دارد (پارامترهایی چون زمان لازم برای ارسال کالا به دفاتر ترکیه، مدت زمان ماندن در باربری، زمانی که طول میکشد از ترکیه به ایران برسد و در نهایت از دفاتر ایران با پست به درب منزل شما برسد).

چطور از وبسایت ترندیول خرید کنیم؟

امکان خرید از سایت ترندیول ترکیه با ویزاکارت و مسترکارت امکان پذیر میباشد. برای دریافت ویزاکارت و مسترکارت میتوانید از خدمات پرداختینو استفاده کرده و فرایند خرید از این وبسایت را انجام دهید.

آیا امکان استفاده از اپلیکیشن ترندیول وجود دارد؟

سایت ترندیول ترکیه علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن موبایل مخصوص اندروید و IOS را نیز دارد که میتوانید برای خرید راحتتر از این اپلیکیشن استفاده کنید. برای دانلود و نصب آن از طریق گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای ios اقدام کنید.

چطور خودمان از سایت Trendyol خرید کنیم ؟

اگر بخواهید خریدتان را از طریق ویزا کارت و مسترکارت های خریداری شده نهایی کنید باید اقدام به ساخت حساب کاربری در این وبسایت بفرمایید. در این مرحله از شما یک آدرس محل سکونت در ترکیه خواسته میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با تیم پشتیبانی پرداختینو در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت