آموزش گام به گام و تصویری ساخت حساب پی پال

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین محبوب است که پرداخت های بین المللی را از طریق انتقال وجوه آنلاین تسهیل میکند و به شما امکان می دهد بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات خود برای هر تراکنش، به راحتی خرید کنید.

پی پال به مشتریان این امکان را میدهد تا روی پلتفرم خود، که به کارت اعتباری یا حساب بانکی متصل است، یک حساب کاربری ایجاد کنند. پس از فرآیند تأیید شناسایی، کاربر میتواند ارسال یا دریافت پرداخت به سایر حسابهای پی پال را آغاز نماید. در صورتیکه تمایل به افتتاح حساب پی پال دارید، در ادامه این مقاله با پرداختینو همراه باشید.

ساخت حساب در پی پال به صورت خلاصه

اگرچه پی پال یک بانک نیست، اما هنوز هم تحت بسیاری از همان مقررات حمایت از مصرف کننده است که توسط آنها اداره می شود. به عنوان مثال، طبق مقررات بانکی، میزان مسئولیت شما در مورد معامله غیرمجاز مشخص می شود که چگونه به سرعت به بانک اطلاع می دهید که فعالیت غیرمجاز در حساب شما رخ داده است.

 اولین کاری که قبل از شروع استفاده از پی پال باید انجام دهید ایجاد یک حساب کاربری است. در ادامه به کلیه روندهای مورد نیاز برای افتتاح حساب پی پال به صورت خلاصه اشاره شده است:

 

  • در ابتدا به سایت www.paypal.com مراجعه کنید و روی ثبت نام کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه Sign Up for a Personal Account کلیک نمایید.
  • وارد کردن کشور، آدرس و ایمیل
  • سایر مشخصات شخصی خود را وارد کنید
  • وارد کردن کارت اعتباری و حساب بانکی 
  • آدرس ایمیل خود را با پی پال تأیید کنید.
     

در ادامه با ما همراه باشید تا با روند افتتاح حساب پی پال به صورت گام به گام آشنا شوید.

افتتاح حساب پی پال به صورت گام به گام

1. به وب سایت پی پال یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید. اپلیکیشن آن به صورت رایگان در اپ استور گوشی همراه تان (app store) وجود دارد، شما می توانید این اپلیکیشن را دانلود و سپس نصب کنید. روش افتتاح حساب پی پال در هر دو سایت و اپلیکیشن مشابه می باشد.

افتتاح حساب پی پال

 

2. روی "Sign Up for Free" کلیک کنید یا "Sign Up" کلیک کنید. با این کار روند ایجاد حساب را شروع کنید. برای حساب های تجاری دو گزینه متفاوت وجود دارد که هرکدام ساختار و مزایای متفاوتی دارند. حساب های استاندارد این سیستم پرداخت آنلاین رایگان است. حساب های حرفه ای در هر ماه 30 دلار هزینه دارند، اما شما می توانید کنترل کامل چگونگی فرایند پرداخت خود را به صورت جزیی کنترل کنید. حساب کاربری استاندارد همان حساب قدیمی PayPal Premier است. این حساب برای کاربرانی که خرید و فروش زیادی در eBay انجام می دهند مناسب است.

 

افتتاح حساب پی پال

 

3. آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که یک رمزعبور قوی ایجاد کردهاید تا هیچ کس دیگری نتواند به اطلاعات مالی شما دسترسی پیدا کند.
حتما توجه کنید  که یک آدرس ایمیل معتبر وارد نمایید، زیرا برای تأیید اعتبار خود باید از آن استفاده کنید.

 

افتتاح حساب پی پال

 

4. در این مرحه باید فرم ارائه شده را با اطلاعات شخصی خود پر کنید. از جمله این اطلاعات می‌توان به نام، آدرس و شماره تلفن اشاره کرد. تمامی این اطلاعات به منظور ایجاد یک حساب کاربری پی پال مورد نیاز می باشد.

 

افتتاح حساب پی پال

 

5. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، کارت اعتباری یا دبیت کارت خود را البته به صورت اختیاری وارد نمایید. این مرحله را میتوانید اکنون یا دیرتر انجام دهید، اما اگر می‌خواهید حساب پی پال خود را وریفای کنید، به آن احتیاج پیدا می‌کنید. اگر نمیخواهید اطلاعات کارت خود را وارد کنید، روی گزینه "I'd rather link my bank first" کلیک کنید.

 

افتتاح حساب پی پال

 

6. در صورتیکه قصد دریافت پول یا انتقال آن را به حساب بانکی خود دارید، در این مرحله می توانید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید (اختیاری). اگر نمی‌خواهید این کار را انجام دهید. فقط کافی است روی گزینه "I'll link my bank later" کلیک کنید.

7. برای وریفای پی پال خود (اختیاری) اقدام کنید. قبل از اینکه به صفحه خلاصه حساب بروید.

موضوع قابل توجه در افتتاح حساب پی پال از ایران این است که به علت تحریم بودن ایران شما قادر به ثبت نام به صورت عادی نمی باشید. در صورت استفاده از فیلتر شکن هم نیز احتمال بلاک شدن زیاد است، به همین منظور شما باید از سرور مجازی برای مقابله با این مشکل استفاده نمایید. در صورت هر گونه مشکل با این موضوع می توانید خدمت افتتاح حساب و وریفای پی پال خود را به تیم ما بسپارید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    سمانه اعتبار ۰۱ آبان ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام وعرض ادب وقتتون بخیر
    خواهشمندم جهت ساخت اکانت پی پال با سرور مجازی برای بنده که ساکن ایران میباشم مساعدت لازم را مبذول فرمایید
    باسپاس فراوان

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      با سلام
      دوست عزیز جهت افتتاح حساب پی پال میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید
      https://pardakhtino.com/member/order/open/paypal/create

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت