آموزش گام به گام افتتاح حساب وب مانی

در حال حاضر بسیاری از افراد پرداخت های آنلاین را به پرداخت های سنتی ترجیح می دهند و به همین دلیل هر روزه روش‌های پرداخت آنلاین نسبت به گذشته گسترده‌تر می‌شود. وب مانی نيز يكي از اين روش‌هاي پرداخت بين المللي است كه نحوه‌ي كار آن تقریباً مانند پرفکت مانی، است و اخیراً محبوبیت زيادي پیدا کرده است. برای استفاده از خدمات و امكانات وب مانی، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای افتتاح حساب وب مانی در این مقاله با پرداختینو همراه باشید تا به صورت گام به گام با روند آن آشنا شوید.

ایجاد حساب وب مانی از طریق وب سایت

روند ثبت نام در وب مانی مدت زمانی طول خواهد کشید، بنابراین توصیه می‌شود قبل از شروع این نکات را در نظر بگیرید:

  • در زمان ثبت نام، حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.
  • اطلاعاتی که وارد می‌کنید باید دقیقاً برابر با اطلاعات گذرنامه شما (حروف، کلمات و غیره) باشد. اطلاعات خود را به زبان انگلیسی یا روسی وارد کنید.
  • در پر کردن قسمت‌های نام و نام خانوادگی مراقب باشید. برای پر کردن این قسمت‌ها از اختصار یا ترجمه استفاده نکنید. پس از پایان ثبت نام، شما نمی‌توانید اطلاعات وارد شده را ویرایش کنید.
  • اگر اطلاعات وارد شده صحیح است، اما به هر دلیلی سیستم خطایی را به شما نشان می‌دهد، از طریق ایمیل خود به ایمیل وب مانی pasport@wmtransfer.com پیغام بفرستید و پیام خطا و اطلاعات ثبت نام را در متن ایمیل ارسال کنید. موضوع ایمیل شما باید “Request for registration in the WebMoney Transfer system. In the care of Your Name" باشد. در ایمیل مورد نظر همچنین باید اسکن گذرنامه یا کارت شناسایی خود را نیز ضمیمه کنید.

پس از ثبت نام اولیه می‌توانید در WM Keeper Standard به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید.

 

آموزش گام به گام افتتاح حساب وب مانی

جهت افتتاح حساب وب مانی ابتدا به سایت رسمی آن www.wmtransfer.com مراجعه کنید و روی دکمه Sign Up کلیک کنید. سپس شماره تلفن همراه خود را به صورت بین المللی و با کد کشور محل زندگی وارد کنید و روی دکمه  Next کلیک کنید (به دلیل تحریم ایران بهتر است خدمات ارزی و ایجاد حساب های ارزی خود را به پرداختی نو بسپارید).

 

افتتاح حساب وب مانی

 

به یاد داشته باشید که ابزار WM Keeper Standard بصورت آنلاین کار می‌کند و وابسته به یک سیستم عامل نیست، از این رو در صورت عجله می‌توانید از طریق تلفن همراه نیز روند ثبت نام را کامل کنید. در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد نمایید و روی دکمه Next کلیک کنید.

 

افتتاح حساب وب مانی

 

حتما سوال امنیتی را انتخاب کنید که بعدا فراموش نکنید؛ چرا که اگر دسترسی به حساب کاربری خود را از دست داده باشید، به جواب سوال امنیتی نیاز خواهید داشت. اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید بررسی کنید و دوباره روی گزینه Next کلیک کنید.

بعد از چند دقیقه ایمیلی با کد ثبت نام دریافت خواهید کرد. اگر ایمیل دیگری را نیز در فرم ثبت نام وارد کرده باشید، یک کپی از همان ایمیل به آدرس ایمیل دیگر نیز ارسال می‌شود. روی لینک موجود در این ایمیل کلیک کنید.

 

افتتاح حساب وب مانی

سپس کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد نمایید.

 

افتتاح حساب وب مانی

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود صحت شماره تلفن همراه تعیین شده در هنگام ثبت نام را تأیید کنید. شما باید با پیامکی که برای‌تان ارسال می‌شود شماره تلفن خود را تایید کنید و سپس روی  Proceedکلیک نمایید.

 

افتتاح حساب وب مانی

کد دریافت شده از طریق پیام کوتاه را وارد کرده و روی Proceed  کلیک کنید.

 

افتتاح حساب وب مانی

 

 در مرحله آخر اطلاعات را وارد کنید و روی گزینه OK کلیک کنید.

افتتاح حساب وب مانی

 

پس از افتتاح حساب وب مانی، WM Keeper Standard ابزار دیگری است که باید از آن استفاده کنید. 

 

WM Keeper Standard

ابزاری دیگر از دسته WebMoney Keeper که به اندازه نسخه Classic یا Light قوی نیست، اما محیط های ساده و کاربر پسندی را ارائه می دهد. در حقیقت، این وب سایت lightweight  است که قابلیت‌های مدیریت حساب وب مانی را دارد.

این ابزار برای افرادی که:

  • کسانی که اخیراً با وب مانی آشنا شده‌اند
  • افرادی که دارای حساب وب مانی هستند و می‌خواهند بدون استفاده از نسخه WebMoney Keeper WinPro یا Light، حساب خود را مدیریت کنند
  • افرادی که می‌خواهند فقط با یک نام کاربری و رمز عبور وارد شوند
  • افرادی که می‌خواهند از ساده ترین روش وب مانی استفاده کنند
  • قابلیت‌های WM Keeper Standard عبارتند از، استفاده از آن از طریق دستگاه‌های تلفن همراه، مشاهده مقدار وجه کیف پول، صدور و پرداخت فاکتور، مشاهده تراکنش‌های اخیر، پرداخت هزینه خدمات ساده است، خرید راحت از فروشگاه‌های آنلاین.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت