وب مانی یا پرفکت مانی ؟ کدامیک بهتر است؟

احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام پرداخت و انتقال وجه به صورت آنلاین و بین المللی و انجام چنین تراکنش‌هایی بین دو روش مردد باشید. مثلا وب مانی یا پرفکت مانی ؟ آیا این دو فرقی با یکدیگر دارند؟ وب مانی بهتر است یا پرفکت مانی؟ کدامیک برای انجام کار من مناسب‌تر است؟ تفاوت وب مانی و پرفکت مانی چیست؟

این سوال‌ها ابهاماتی است که ممکن است ذهن شما را جهت انتخاب سیستم پرداختی مناسب مشغول کند. مسلما بهتر است که در این مواقع مزایا و معایب هر یک را دانسته و انتخابی آگاهانه داشته باشید. در این مقاله، پرداختینو سعی دارد جهت تصمیم‌گیری برای انتخاب یک سیستم پرداخت مناسب مطابق نیازهای شما بین وب مانی یا پرفکت مانی ، شما را راهنمایی کرده و در کنار شرح معرفی و مزایا و معایب هر کدام، شما را در تشخیص سیستم پرداخت مناسب‌تر برای خود یاری کند.

وب مانی یا پرفکت مانی

وب مانی یا پرفکت مانی ؟

برای شناختن بهتر مشخصات هر کدام از این سیستم‌های پرداخت و انتقال پول بین المللی و آشنایی با مزایا و معایب هرکدام، ما را همراهی کرده تا انتخاب درستی برای سوال همیشگی " وب مانی یا پرفکت مانی ؟" داشته باشید.

وب مانی (WebMoney)

سیستم پرداخت و انتقال پول وب مانی (WebMoney) یک سیستم و محیط جهانی برای فعالیت‌های تجاری آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شده است. از آن زمان تاکنون بیش از 40 میلیون نفر از سراسر جهان به این سیستم پیوسته‌اند.

WebMoney خدماتی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بودجه خود را پیگیری کنید، برداشت وجه انجام داده و معاملات امنی را انجام دهید.

فناوری ارائه شده توسط وب مانی مبتنی بر مجموعه‌ای از رابط‌های استاندارد است. کاربران سیستم می‌توانند هر تعداد کیف پول وب مانی (WM) را با هر ضمانتی ثبت کنند. کلیه کیف پول‌های مربوط به یک کاربر واحد به راحتی در یک Keeper نگهداری می‌شود.

مزایای وب مانی

انتقال سریع یا دقیق‌تر نقل و انتقالات پول، یکی از مزایای وب مانی است. سپرده‌ها و برداشت‌ها هموار منتقل می‌شوند و پول به سرعت وارد حساب شما می‌شود. این سیستم از ارزهای خارجی بسیاری شامل یورو، دلار، روبل بلاروس و غیره پشتیبانی می‌کند. دارای Paymer Checks یا همان کارت شارژ است که امکان خرید و پرداخت آنلاین و سریع را برای کاربران فراهم می‌کند. 

همچنین کاربران از محافظت و حفظ حریم خصوصی بیشتری برخوردار می‌شوند و به موجب آن نیازی نیست اطلاعات کارت اعتباری را به کارگزار خود بدهند. بنابر این امنیت بالایی دارد.

هزینه‌ها با WebMoney با حداقل ممکن محاسبه می‌شوند. علاوه بر این، برخی از کارگزاران این هزینه را برای مشتری خود پوشش می‌دهند. از آنجا که وب مانی برای بازار روسیه طراحی شده است، هنوز هم یکی از راحت‌ترین روش‌های پرداخت در اروپای شرقی و روسیه است. کارگزاران خارجی نیز به Web Money بسیار علاقه دارند و از آن برای پرداخت‌های خود بسیار استفاده می کنند. از این رو، به دلیل محبوبیت آن بیشتر سایت‌ها پذیرنده این سیستم برای پرداخت هستند.

این سیستم دارای نرم افزار وب مانی کیپر برای موبایل و کامپیوتر بوده که کار با این سیستم را راحت‌تر می‌کند.

وب مانی یا پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی ایجاد شده است تا پرداخت‌های الکترونیکی امنی از طریق اینترنت انجام شود. این شبکه در سال 2007 به وجود آمد. شرکت Perfectmoney در پاناما ثبت شده است. در حال حاضر بسیاری از بانک‌های بین المللی از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند و گزینه ایده‌آلی برای خرید را فراهم می‌کنند.

شما می‌توانید Perfectmoney را با بسیاری از کیف پول‌های مشهور تبادل کنید.. جدا از این، دبیت کارت‌ها و کارت‌های پیش پرداخت perfectmoney وجود دارد که می‌تواند مانند سایر دبیت کارت‌ها برای خرید و پرداخت استفاده شود.

مزایای پرفکت مانی

حال بگذارید برخی از مزایای استفاده از پرفکت مانی را بررسی کنیم:

رابط کاربری بیش از 22 زبان در پرفکت مانی وجود دارد که با سهولت در خدمت شما خواهد بود. یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که با پرفکت مانی حاصل می‌شود، تعرفه و کارمزد پایین آن است. این سیستم برای انتقال وجوه داخلی برای حساب‌های تأیید شده فقط 0.5٪ کارمزد می‌گیرد.

امکان آزادی نامحدود در انتقال فوری پول بین کاربران را به شما می‌دهد. در واقع به شما آزادی کامل می‌دهد زیرا هیچگونه محدودیتی در معاملات مالی مانند سایر بانک‌ها یا کیف پول‌های پرداخت ندارد.

پرفکت مانی روی پول ذخیره شده شما در حساب، سالانه 4 درصد سود می‌دهد و مانند یک بانک واقعی عمل می‌کند.

از برجسته‌ترین مزایای این سیستم این است که برخلاف بسیاری از سیستم‌های پرداخت، نسبت به ایران هیچ گاه تحریم نبوده و به سادگی قابل دسترس است. از این رو، در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

یکی از زبان‌های سایت پرفکت مانی، فارسی می‌باشد که امکان استفاده از آن را برای فارسی زبانان، ساده‌تر کرده است. 

این سیستم دارای کارت شارژ (ووچر - Voucher) می‌باشد. که برای شارژ حساب یا خرید به صورت آنلاین قابل استفاده است.

پرفکت مانی قبلا دارای سه نوع حساب دلار، یورو و طلا بود که جدیدا بیت کوین نیز به آن‌ها اضافه شده و محبوبیت بیشتری کسب کرده است.

اکنون که تقریبا با هر دو سیستم پرداخت و انتقال آشنا شدید، از نظر شما کدام بهتر است؟ وب مانی یا پرفکت مانی ؟ در قسمت هزینه‌ها وب مانی یا پرفکت مانی ، کدام مناسب‌تر است؟ درباره سرعت در تراکنشات چطور؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت