Venmo چیست و چگونه کار می کند؟

Venmo یک سرویس پرداخت جمعی است که امکان پرداخت برای میلیون ها نفر را هنگام انجام و تقسیم پرداخت با دوستان ، خانواده و ... فراهم می کند. این سیستم پرداخت ارزی شبیه به پی پال PayPal است، با این تفاوت که ونمو دارای این ویژگی منحصر به فرد می باشد که کاربران می توانند از طریق آن پرداخت جمعی انجام دهند. به منظور آشنایی بیشتر با Venmo با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بخوانید : آموزش گام به گام و تصویری وریفای حساب پی پال

مختصری در مورد ونمو Venmo

Venmo یک برنامه پرداخت نظیر به نظیر (P2P) است که قابل استفاده در تلفن های همراه اندروید و iOS می باشد و امکان تبادل سریع و آسان پول به طور مستقیم بین افراد را فراهم کرده است. Venmo در سال 2009 تاسیس شد و به عنوان یک سیستم پرداخت مبتنی بر پیام متنی آغاز به کار کرد. سپس ، در مارس 2012 ، شرکت در تلاش برای استفاده از رشد اقتصادی P2P ، یک پلت فرم با یک شبکه اجتماعی یکپارچه معرفی کرد. کمتر از شش ماه بعد ، Braintree ، سیستم پرداخت موبایلی که توسط Airbnb ، Uber و سایر غول های تجارت الکترونیکی استفاده شده بود ، Venmo را به مبلغ 26.2 میلیون دلار خریداری کرد و ونمو در کمتر از یک سال پس از آن ، از افزایش قابل توجه کاربران برخوردار شد.

Venmo

پرداخت جمعی با استفاده از Venmo چگونه انجام می شود؟

زمانی که اکانت خود را در ونمو ایجاد می کنید، از شما پرسیده می شود که کدام روش را برای پرداخت انتخاب می کنید!

  • استفاده از موجودی حساب
  • استفاده از کارت اعتباری یا دبیت کارت
  • استفاده از حساب بانکی

شما می توانید از طریق اتصال حساب بانکی خود ، کارت اعتباری مثل ویزا و مشتر کارت به Venmo از طریق موجودی حسابتان پرداخت کنید. به علاوه پس از اتصال حساب بانکی ، کاربران می توانند به راحتی پول را در حساب Venmo خود به حساب بانکی شان منتقل کنند.

شما زمانی که بخواهید به حساب دوستان خود پولی واریز کنید، می توانید با استفاده از شماره تلفن ، آدرس ایمیل یا نام کاربری دوست خود سریعاً آن مبلغ را منتقل کنید. اگر گیرنده ی وجه، حساب Venmo نداشته باشد و پرداخت با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن وی انجام شود ، گیرنده می تواند برای دریافت وجه حساب Venmo  ایجاد کند.

ویژگی منحصر به فرد Venmo

پیش تر گفتیم از طریق Venmo می توان پرداخت جمعی انجام داد. بنابراین تقسیم پرداخت با دوستان و خانواده زمانی که قصد دارید این کار را انجام دهید، مثلا برای صرف شام ، بلیط کنسرت یا هزینه سفر جاده ای یکی از محبوب ترین موارد استفاده از Venmo است.

چگونه می توان از ونمو استفاده کرد؟

زمانی که قصد پراخت با ونمو را داشتید، کافیست دکمه ی پرداخت با پی پال را در تلفن همراه خود کلیک کنید. در این صورت گزینه ای برای شما نمایش داده می شود برای پرداخت با اکانت Venmo . توجه داشته باشید که برای پرداخت با ونمو نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست و شما همان هزینه ای را می پردازید که برای پرداخت با پی پال باید بپردازید.

Venmo

آیا ونمو امن است؟

همه برنامه های متصل به اینترنت می توانند در برابر نقض امنیت آسیب پذیر باشند. بنابراین ، Venmo و سایر پلتفرم هایی که مستقیماً به حساب های بانکی مصرف کننده مرتبط هستند باید از بالاترین استانداردهای محافظتی برخوردار باشند.

بر این اساس ، Venmo از فناوری رمزگذاری داده برای محافظت از حریم خصوصی کاربران در برابر معاملات غیر مجاز در هنگام ذخیره اطلاعات کاربر در سرورها در مکان های امن ، استفاده می کند. Venmo همچنین برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا PIN کدها را برای برنامه های تلفن همراه تنظیم کند.

به طور کلی بسیاری از کاربران همواره به دنبال این هستند که بدانند آیا Venmo امن است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که بله، ونمو امن است و از قوانین و سیاست های مشخص شده در سیستم پرداخت پی پال طبعیت می کند.

تبلیغات در ونمو Venmo برای رونق کسب وکارها

کاربرانی که پرداخت های خود را در ونمو انجام می دهند، می توانند خریدهای خود را در ونمو به اشتراک بگذارند و دیگران می توانند آن ها را مشاهده کنند. این می تواند تبلیغی باشد برای فروشگاه هایی که از آن ها خرید شده است. اما به این نکته توجه کنید که قیمت ها به هیچ عنوان نمایش داده نمی شود.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت