حساب پی پال (PAYPAL) چیست؟

پی پال ( PayPal ) سالهاست که یکی از رایج‌ترین پلتفرم‌های ارسال و دریافت پرداخت آنلاین است. اين شبكه‌ي پرداختي آنلاين قابل استفاده برای تمامي فروشگاه‌هاي آنلاین، سایت‌های تجارت الكترونيكي و بسیاری دیگر از کاربران تجاری مي‌باشد.

 پی پال تلاش می کند با ارائه شکلی نوين از پرداخت‌ها از ارائه شماره کارت اعتباری یا حساب بانکی توسط  كاربران به منظور انجام خریدهای ايمن و آنلاین، جلوگيري نمايد. 

علاوه بر پرداخت های آنلاین، پی پال انواع خدمات مرتبط از جمله کارت‌های دبيت برای خريد انواع كالا يا خدمات، کارت خوان‌های کارت اعتباری برای كسب و كارها و خطوط اعتباری را نيز ارائه می‌دهد.

در ادامه با پرداختینو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد حساب پی پال کسب کنید.

پی پال چیست

 حساب پی پال چیست؟

پی پال یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک حساب اینترنتی مطمئن هزینه اقلام و خدمات خود را پرداخت نماييد. با استفاده از اين درگاه پرداخت مي‌توانيد به غير از خريدهاي آنلاين، هزينه پرداخت تمامي اقلام، رستوران‌ها و خريد‌هاي آفلاين خود را هم نيز پرداخت كنيد. علاوه بر پرداخت اقلام با استفاده از پی پال، می‌توانید همچنين وجه مورد نظر خود را نيز دریافت کنید.

براي استفاده از پي پال، به سادگی می‌توانید اطلاعات بانکی، کارت اعتباری یا کارت دبیت خود را به حساب پی پال‌تان اضافه کنید و در هر زمانی که با استفاده از پی پال پرداخت می کنید،

یکی از گزینه‌های کارت‌های اعتبای  یا حساب‌های بانکی خود را انتخاب نماييد. اکثریت استفاده‌های شخصی و هچنين ايجاد حساب‌ پي پال برای شما کاملاً رایگان است. از جمله اين خدمات رايگان مي‌توان به انتقال پول به دوستان یا خانواده از طریق حساب‌های پی پال اشاره كرد، البته تا زمانی که نیاز به تبدیل ارز نداشته باشيد.

چرا از پی پال استفاده کنیم؟

در حاليكه اين روزها سيستم‌هاي پرداختی آنلاین زيادي وجود دارد، پي پال همچنان به عنوان برترين سرويس پرداختي به فعاليت خود ادامه مي‌دهد، اما سوال اينجاست كه چرا پي پال همواره در سطر ليست سيستم‌هاي پرداختي قرار دارد؟

پي پال خدمات زيادي را ارئه مي‌دهد كه از جمله آنها مي‌توان به پشتيباني از حقوق خريداران، لايه امنيتي بيشتر، پشتيباني از اقلام شخصي در سطوح شخصي يا تجاري اشاره كرد.

علاوه بر آن استفاده و ساخت اکانت پي پال كاملا رايگان است. جهت خريد اجناس يا خدمات، لازم به پرداخت هیچ كارمزدی نیست، اما براي فروش بايد هزینه كارمزد اندکی را پرداخت نمایید. در صورت ارسال پول در داخل آمريكا و استفاده از پي پال و حساب بانكي، نيازي به پرداخت هيچ هزينه‌ي اضافي نيست.

اما اگر از كارت‌هاي اعتباري استفاده كنيد، ملزم به پرداخت كارمزدي به پي پال مي‌باشيد. براي ارسال پول به ديگر كشورها به جز آمريكا نیز تقريبا 0.3 کارمزد باید پرداخت کنید.

چگونه می‌توانيم یک حساب پی پال باز كنيم؟

ثبت نام در پي پال و افتتاح حساب در آن بسيار آسان و راحت است، ابتدا به سايت PayPal.com برويد. سپس روي گزينه ی  Sign Up كليک كنيد. در این قسمت متناسب با نوع استفاده از اكانت از شما سوال مي‌شود كه اين اكانت را براي مصارف شخصي يا كسب و كار مي‌خواهيد ؟

يكي از گزينه‌ها را با توجه به هدف خود انتخاب كنيد. در صورت انتخاب حساب شخصي بايد گزينه continue را انتخاب و اطلاعات شخصي خود را وارد نماييد.

اما دقت کنید که استفاده از آدرس فیک و سایر موارد برای ساخت و ایجاد اکانت پی پال کافی است اما در آینده امکان لیمیت شدن حساب پی پال بسیار بالاست ، به همین منظور میتوانید از خدمات تیم پرداختینو بهره ببرید و افتتاح حساب پی پال فول وریفای را به پرداختینو بسپارید.

پی پال به صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها از طریق مرورگر یا برنامه‌هاي تلفن همراه کار می کند. برای Android و iOS اپلیکیشن‌های اختصاصی وجود دارد. در هنگام پرداخت آنلاین، فقط باید به دنبال نماد پي پال باشید و با پیروی از دستورالعمل‌های ساده روی صفحه، هزينه‌ي خود را پرداخت نماييد. جهت پرداخت راحت‌تر مي‌توانيد حساب بانكي يا كارت‌هاي اعتباري خود را به حساب پي پال‌تان اضافه كنيد تا در هر زمان كه قصد پرداخت هزينه با استفاده از حساب پی پال را داشتيد به راحتي با انتخاب كارت مورد نظر، هزينه را بپردازيد.

حساب پی پال

خدمات پی پال 

تملک و توسعه داخلی پی پال باعث شده تا این شرکت انواع مختلفی از خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، پی پال BrainTree را در سال 2013 خریداری کرد که مالک خدمات رقیبی Venmo است.

علاوه بر این، کاربران پی پال می‌توانند وجهی را به کارت‌های هدیه دیجیتالی که از طریق این پلتفرم به دیگران ارسال می شود، اختصاص دهند. سرویس PayPal.Me به شما امکان می دهد تا برای دریافت پرداخت، پیوندی را با دیگران به اشتراک بگذاريد. این امر می تواند شامل دریافت یک پرداخت از مشتری در هنگام ارائه‌ی خدمات باشد.

برنامه های اختصاصی PayPal برای دستگاه های iPhone و Android وجود دارد.

برنامه iPhone به iOS 8.1 یا بالاتر نیاز دارد. همچنین با دستگاه های iPod Touch و iPad نيز کار خواهد کرد. برنامه Android براساس برند دستگاه متفاوت است. کاربران دسكتاپ نيز می توانند از طریق هر مرورگر معمولی وارد پي پال شوند. فروشگاه های آنلاین هر زمان که بخواهید با استفاده از حساب خود هزینه پرداخت کنید، شما را به صفحه ورود به سیستم هدایت می کنند.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    ghasem tanha ۱۳ دی ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام چطور میشه حساب بازکرد

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      با سلام
      دوست عزیز جهت افتتاح حساب پی پال میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید
      https://pardakhtino.com/member/order/open/paypal/create

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت