معرفی حساب بیزینس پی پال

پی پال یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که برای پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی و انتقال ارز به کشورهای دیگر استفاده می‌شود. این کیف پول الکترونیکی دارای 3 نوع حساب مجزا می‌باشد که هر یک دارای مزایای منحصر به خود می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی حساب بیزینس پی پال بپردازیم.

حساب بیزینس پی پال چیست؟

همان‌طور که گفته شد، حساب بیزینس پی پال یکی از انواع حساب پی پل می‌باشد که از آن برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین استفاده می‌شود. به عبارت دیگر در صورتی که شما کسب و کاری دارید که به صورت بین اللمللی کار می‌کند، می‌توانید از این حساب برای دریافت وجه از سایر کشورهای خارجی استفاده کنید.

افتتاح حساب بیزینس پی پال

با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از مزایای این نوع حساب برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، وجود ندارد. اما علی رغم محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، شما می‌توانید از طریق شرکت‌های وسط نظیر پرداخیتنو افتتاح حساب بیزینس پی پال را انجام دهید. چرا که وریفای کردن این نوع حساب، نسبت به حساب پرسونال پی پال، بسیار سخت و مشکلتر خواهد بود.

مهمترین نکته ای که در خصوص افتتاح این نوع حساب وجود دارد، این است که شما باید به پی پال این اطمینان را بدهید که نه تنها ایرانی نیستید، بلکه هیچگونه ارتباطی با ایران نیز ندارید. به همین جهت، هنگام افتتاح و استفاده از این نوع حساب، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. به هیچ عنوان نباید دامنه سایتی که قصد دارید برای آن درگاه بگیرید، ir باشد.
  2. برای طراحی و بارگذاری سایت بهتر است که از سرورهای مجازی استفاده کنید.
  3. اطلاعاتی که در بخش invoice وارد می‌کنید، به هیچ وجه نباید اطلاعاتی که مبنی بر ایرانی بودن شما است، وارد نمایید.

معرفی حساب بیزینس پی پال

مزایای حساب بیزینس پی پال چیست؟

مهمترین مزیت این نوع حساب، برای افرادی است که در سطح بین المللی کار کرده و مدام با ارزهای مختلف در حال کار هستند. چرا که یکی از مزایای حساب بیزینس پی پال این است که شما می‌توانید حساب ارزی و سایر کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت را به حسابتا متصل کرده و برداشت و واریز انجام دهید.

علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق این نوع حساب از دستگاه های ATM با استفاده از کارتی که به حسابتان متصل کرده‌اید، برداشت وجه انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که این مزایا برای افرادی است که در خارج ایران زندگی می‌کنند.

در نهایت، می‌توان گفت که قرار گرفتن لوگو و نام برند شما در صفحه پرداخت از طریق پی پال، می تواند موجب افزایش اعتماد و اطمینان افراد نسبت به خرید از شما باشد.

برداشت از حساب بیزینس پی پال چگونه انجام می شود؟

همانطور که در بخش قبل بیان کردیم، امکان برداشت از این کیف پول الکترونیکی در ایران وجود ندارد. بنابراین، شما باید از روش‌های دیگر جهت نقد کردن دلار پی پال استفاده کنید.

جهت انجام این کار، شما می‌توانید از خدمت نقد کردن درآمد ارزی پرداختینو استفاده نمایید. جهت ارسال درخواست، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق پرداختینو، کلیک کنید!

معرفی حساب بیزینس پی پال

آیا امکان دی اکتیو کردن حساب بیزینس پی پال وجود دارد؟

به طور کلی شما می توانید تمام حساب‌های پی پال را در صورت عدم نیاز، دی اکتیو کنید. قبل از اینکه درخواست بستن حسابتان را برای پی پال ارسال کنید، تمام وجه موجود در حساب را خالی کنید. چرا که در غیر این صورت، بعد از بسته شدن حساب، امکان برداشت از حساب وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

حساب بیزینس پی پال برای افرادی مناسب است که دارای یک کسب و کار بین المللی هستند. چرا که از این نوع حساب می‌توان جهت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین استفاده کرد. اما به دلیل محدودیت و تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم افتتاح این حساب را در ایران انجام داده و باید از خدمات ارزی شرکت‌های واسط مانند پرداختینو استفاده نمایید. در صورتی که جهت ثبت درخواست خود در سایت سوال و یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت