معرفی انواع حساب پی پال | اکانت پی پال

به طور کلی زمانی که بخواهید در پی پال افتتاح حساب کنید، سه گزینه برای شما وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود و موارد کاربرد هر کدام از اکانت های پی پال ، از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. انواع حساب پی پال عبارتند از حساب پرسونال، پریمیر و بیزینس که در این مقاله پرداختینو به معرفی آن ها پرداخته است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید :

حساب لیمیت پی پال چست؟

آموزش گام به گام و تصویری ساخت حساب پی پال

پرداخت آنلاین از طریق حساب پی پال

زمانی که بخواهید چیزی را بصورت آنلاین از وب سایت های معتبر خارجی خریداری کنید ، و در آن وب سایت درگاه پرداخت پی پال وجود داشته باشد، شما می توانید از طریق اکانت پی پال خود یک روش ایمن را برای پرداخت بصورت آنلاین انتخاب کنید..

به علاوه سیستم پرداخت ارزی پی پال برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا به صورت آنلاین پولی را برای گیرندگان در سراسر دنیا ارسال کنند.

انواع حساب پی پال

در حال حاضر پی پال کاربران زیادی دارد و میلیون ها نفر در سراسر جهان از این روش پرداخت برای نقل و انتقالات و انجام تراکنش های مالی خود استفاده می کنند، به این علت که علاوه بر امکانات بسیار خوب پی پال، برای ثبت نام و ساخت اکانت ، شما فقط به ایمیل شخصی احتیاج دارید.

امروزه در بسیاری از سایت های معتبر دنیا درگاه پرداخت ارزی پی پال تعبیه شد است و امکان پرداخت از طریق اکانت پی پال وجود دارد.

در حقیقت درگاه پرداخت ارزی PayPal هنگام معامله آنلاین به سادگی به عنوان یک واسطه عمل می کند. به عنوان مثال هنگام خرید آنلاین پوشاک، پی پال مقداری پول از حساب شما کسر می کند و آن را به حساب گیرندگان که متعلق به شرکتی است که شما پوشاک از آن خریداری کرده اید واریز می کند.

انواع حساب پی پال

حساب پریمیر پی پال (PayPal Premier) و حساب پرسونال پی پال (PayPal personal) دو نوع حساب اصلی پی پال هستند. نوع دیگر حساب پی پال نیز حساب بیزینس است که در ادامه توضیحاتی در مورد هر کدام از آن ها آورده ایم.

حساب شخصی یا حساب پرسونال پی پال (PayPal personal)

یکی از انواع حساب پی پال ، حساب حساب پرسونال پی پال (PayPal personal) یا حساب شخصی پی پال است. از طریق این نوع حساب پی پال امکان دسترسی کاربران را به ویژگی های اصلی حساب پی پال فراهم می کند، اما نه به تمام ویژگی ها و امکانات موجود. مشتریان اغلب از طریق ایمیل پشتیبانی می شوند.

برای حساب های شخصی هزینه معامله ای وجود ندارد ، اگر چه برای برخی از ویژگی های دیگر مانند مبادله ارز لازم به پرداخت کارمزد می باشد. همچنین برای حساب های شخصی محدودیت حجمی تراکنش در ماه وجود دارد و اگر شما بخواهید بیش از این مبلغ را ارسال یا دریافت کنید ، لازم است که حساب خود را به یک حساب Premier یا Business ارتقا دهید.

حساب پریمیر (Premier) پی پال

یکی از انواع حساب پی پال حساب های پریمیر (Premier) پی پال است و برای کاربرانی که قصد دارند از طریق وب پرداخت کنند مناسب است و پرداخت از این طریق برای آن ها راحت تر است زیرا حداقل هزینه ای که از کلیه پرداخت های دریافتی کسر می شود از مشتری دریافت می شود. خوشبختانه شما می توانید از این حساب برای خریدهای آنلاین نیز استفاده کنید.

انواع حساب پی پال

حساب بیزینس (Business)

یکی دیگر از انواع حساب پی پال حساب بیزینس (Business) است. این نوع حساب برای شرکت هایی مناسب است که دارای تعداد قابل توجهی کارمند هستند. به این ترتیب کارمندان می توانند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشند و پرداخت های خود را بر اساس اولویت مرتب کنند.

مقایسه حساب های پریمیر (Premier) و بیزینس (Business)

حساب های پریمیر (Premier) و بیزینس (Business) تقریباً یکسان هستند و تفاوت اصلی آن ها این است که :

  • یک حساب بیزینس (Business) باید با نام تجاری یا به صورت گروهی ثبت شود.
  • یک حساب پریمیر (Premier) می تواند برای یک کسب و کار ، گروه یا فرد ثبت شود. حساب های بیزینس (Business) همچنین می تواند برای چندین کاربر تنظیم شود.

حساب های پریمیر (Premier) و بیزینس (Business) امکان دسترسی به همه ویژگی های اصلی را برای کاربران فراهم می کند ، به علاوه امکان پذیرش پرداخت هایی از نوع زیر با استفاده از این نوع حساب های پی پال وجود دارد.

     • پرداخت های کارت اعتباری نامحدود

     • تنظیمات دریافتی پرداخت

     • اشتراک ها

     • کارت ATM / دبیت کارت

     • پرداخت های انبوه

کلام آخر

با وجودی که انواع حساب پی پال می تواند برای انجام تراکنش های مالی مناسب باشد و با هزینه های مناسبی هم همراه است،  حساب های پریمیر (Premier) و بیزینس (Business) ابزارهای تجاری بیشتری را ارائه می دهند و به عنوان دو گزینه برتر در میان انواع حساب پی پال محسوب می شود.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    مسعود ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    سلام، حد اقل تراکنش در پرسونال روزانه چقدر است و چند درصد کارمزد دارد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام دوست عزیز
      سقف تراکنش پی پال حداقل مبلغ تراکنش 0.01 دلار و حداکثر مبلغ تراکنش 4000 تا 6000 دلار می باشد.
      کارمزد 4.5 تا 5 درصد میباشد
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید
      موفق باشید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت