راه های انتقال پول به لهستان

روش های مختلفی برای ارسال و دریافت آسان پول به لهستان وجود دارد و صرف نظر از کشوری که در آن اقامت دارید ، به سه روش اصلی می توانید برای انتقال پول به لهستان اقدام نمائید. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا شما را با راه های انتقال پول به کشور لهستان آشنا نمائیم.

بیشتر بخوانید : ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور کدامند؟

آیا یکی از اعضای خانواده یا بستگان شما ساکن کشور لهستان است؟ آیا فرزند شما برای ادامه تحصیل و یا کار به لهستان مهاجرت کرده است؟ در این صورت اگر هم اکنون نیازمند نقل و انتقال پول برای آن ها به کشور لهستان هستید، می توانید یکی از گزینه های مربوط به انتقال پول به لهستان را که در ادامه برای شما آورده ایم انتخاب کنید. پس با ما باشید و ادامه مقاله را به دقت مطالعه نمائید.

آشنایی با راه ها و روش های انتقال پول به لهستان

در این بخش از مقاله چند روش اصلی برای انتقال پول به لهستان را به شما دوستان معرفی کرده ایم که از طریق آن ها می توانید با اطمینان خاطر ارز مورد نظرتان را به این کشور ارسال نموده یا از سوی فرستنده در لهستان، پولی را دریافت نمائید.

انتقال پول به لهستان

انتقال پول به لهستان از طریق سیستم بانکی

استفاده از سیستم های بانکی، یکی از روش های انتقال پول به لهستان می باشد. این روش بسیار کندتر است، به خصوص هنگام ارسال پول به لهستان از خارج از اروپا؛ به این علت که در بانک های لهستان مانند بانک هزاره ، بانک ING و بانک PKO روزانه تعداد زیادی حواله به لهستان وجود دارد که باید پردازش شود.

جدا از هزینه های بالای تراکنش های بانکی، ارسال پول از طریق سیستم بانکی به لهستان ممکن است 5 روز طول بکشد و این می تواند باعث ایجاد مشکل هنگام ارسال پول در موارد اضطراری شود.

انتقال پول به لهستان به صورت آنلاین

در حالی که بانک یک کانال عالی و امن برای انتقال وجوه به لهستان است ، اما این روش دارای معایبی می باشد که در بخش قبلی گفته شد و بنابراین ارائه دهندگان انتقال پول بصورت آنلاین گزینه ای برای ارسال پول به لهستان خواهد بود که در ادامه به آن پرداخته ایم.

شرکت هایی مانند Xendpay ، CurrencyFair ، TransferWise ، OFX ، WorldFirst و Xoom هستند که خدمات انتقال پول به لهستان را به صورت آنلاین بر عهده گرفته اند. کافیست در هر کدام از این سیستم ها اکانت ایجاد کنید که بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد.

پس از ساخت حساب کاربری، می توانید هزینه انتقال خود را با استفاده از کش کارت ، کارت اعتباری ، دبیت کارت یا حساب بانکی پرداخت نموده و آن را ارسال نمائید.

انتقال پول به لهستان

برای سهولت ارسال و دریافت پول ، برخی از ارائه دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین برنامه های تلفن همراه را توسعه داده اند که دانلود آن در Google Play و App Store رایگان است. از طریق این برنامه ها شما می توانید پول ارسال کنید ، انتقال پول را پیگیری کنید ، نرخ ارز را بررسی کنید و حتی انتقال پول را لغو نمائید.

انتقال پول به لهستان از طریق مانی گرام و وسترن یونیون

انتقال پول از طریق Western Union و MoneyGram بسیار ساده است و امکان انتقال آنلاین پول به لهستان از این دو روش نیز برای شما وجود دارد. به علاوه از طریق پلتفرم Xoom می توانید برنامه پرداخت در لهستان مخصوص استفاده در تلفن های همراه را مستقیماً دانلود کنید. شرکت Xoom برای فراهم آوردن امکان انتقال پول به لهستان ، در حال حاضر با 5 شرکت مخابراتی در لهستان در حال همکاری است. این شرکت ها عبارتند از :  Heyah ، Orange ، Play ، Plus و Tak Tak.

به این ترتیب پس از ارسال پول، گیرنده پیامکی دریافت می کند و به او اطلاع رسانی می شود.

بنابراین شما می توانید از طریق روش هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، برای انتقال پول به لهستان اقدام نمائید؛ و چنانچه امکان استفاد از این روش ها برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به ما در تیم پرداختینو بسپارید.

انتقال پول به لهستان توسط پرداختینو

برای این منظور شما می توانید از طریق لینکی که در زیر مشاهده می کنید، درخواست انتقال پول به لهستان را به ما ارسال نمائید. همکاران ما پس از انجام بررسی های لازم، در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

برای درخواست انتقال پول، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت