انتقال پول از پی پال به ایران در سریع ترین زمان و به بالاترین نرخ

بیش از 20 بانک در ایران وجود دارند که به 80 میلیون جمعیت کشور خدمات مالی ارائه می‌دهند. تقریباً ده سال پیش اینطور بود که می‌بایست همه جا با شما پول نقد همراه باشد اما با توجه به تقاضای بالای نسل جوان و رقابت بین بانک‌ها، امروزه همه چیز آنلاین شده است و می‌توانید از میان بسیاری از روش‌های پرداخت موجود در ایران، به راحتی انتخاب کنید.

پی پال از جمله انتخاب های مناسب در این زمینه است. برای انجام خیلی از تراکنش‌های بین المللی و در صورت نیاز به ورود پول به حساب ایران، انتقال پول از پی پال به ایران روشی مناسب است که دریافت پول را در حساب ایران به ریال سهولت می‌بخشد. در ادامه شرح می دهیم که پرداختینو چگونه این خدمات را ارائه می‌دهد.

انتقال پول از حساب پی پال به ایران

انتقال پول از پی پال به ایران

در سال‌های اخیر، تعداد نوآوری ها بطور تصاعدی در ایران رو به افزایش بوده است، خصوصاً در شهرهای بزرگی مانند تهران، تبریز، مشهد، شیراز و اصفهان. به عنوان نمونه، می‌توانید در تمام این شهرها تاکسی آنلاین بگیرید که امن‌تر و ارزان‌تر است یا می‌توانید غذای خود را از بسیاری از رستوران‌های آنلاین سنتی و مدرن سفارش دهید و هر جا که باشید، دریافت کنید.

از این رو پرداخت آنلاین در داخل ایران مدت‌هاست رایج شده است. اما اگر بخواهیم درباره پرداخت ها و تراکنشات خارجی و بین المللی سخن بگوییم، شاید پیش خود فکر کنید ممکن است بسیار سخت و طاقت فرسا باشد و در شرایط فعلی و تحریم‌های ایران، بسیار مشکل باشد که شخصی اقدام به انتقال پول به خارج از کشور انجام دهد.

ما این نوید را به شما می‌دهیم که این امر بسیار ساده است. از طریق پی پال انتقال پول به ایران امکان پذیر است.

پی پال (PayPal) روش‌های نوین پرداخت را در سراسر جهان ارائه می‌دهد، با وجود تحریم‌ها و موانعی که بر سر راه انتقال پول از طریق پی پال در ایران وجود دارد، اما این کار در پرداختینو قابل انجام است.

شاید شما یک فریلنسر باشید و دارای یک شغل اینترنتی هستید که درآمد خود را از سایت‌های خارجی و از طریق انجام پروژه‌های متفاوت دریافت می‌کنید. مسلما شما برای دریافت درآمد خود نیاز به یک روش آسان داشته تا بتوانید ارز خارجی دریافتی خود را به پول ایران یعنی ریال در کشور خودتان خرج کنید.

یا ممکن است از دوست یا اشنای خود در خارج از کشور نیاز به دریافت پولی داشته باشید، که این کار نیز نیازمند یک راه ارتباطی خوب است که ارز خارجی به ریال ایران به حساب شما در ایران واریز شود. دلایل زیاد دیگری ممکن است وجود داشته باشد که شما نیاز داشته باشید ارزهای خارجی را به ایران انتقال دهید.

انتقال پول از پی پال به ایران یک روش محبوب برای این کار است. شما با افتتاح یک حساب پی پال می‌توانید ارز خارجی خود را از طریق درگاه پی پال به حساب خود در ایران و به ارز ایران دریافت کنید.

پرداختینو با وجود تحریم‌ها در ایران این امر را برای شما میسر می‌کند که با داشتن این حساب توسط یک سرور مجازی، ارزی را که در حساب پی پال خود دارید از طریق مبدل به ریال تبدیل کرده و در کشور عزیزمان استفاده کنید.

استفاده از حساب پی پال در ایران

پی پال بخاطر امنیت بالا، سرعت، و محیط کاربری مناسبی که دارد محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد. این درگاه نسبت سایر درگاه‌های پرداخت و خدمات ارزی بین المللی جایگاه خوبی به دست آورده است.

اما بخاطر وجود موانع در اثر تحریم ها، کاربران ممکن است دچار مشکل شوند. با اینحال، همانطور که ذکر کردیم، پرداختینو برای کاربران جایی برای نگرانی نمی‌گذارد و خدمات انتقال پول از پی پال به ایران را برای دارندگان حساب پی پال و حتی برای کسانی که حساب پی پال ندارند از طریق این درگاه فراهم کرده است.

آیا شما نیز یک کاربر پی پال بوده و خواهان انتقال پول خود از پی پال به ایران هستید؟ همین حالا در پرداختینو درآمد ارزی و یا پول خود را به هر ارزی از جمله دلار و یورو و... که هست، به ایران منتقل کرده و به صورت ریال خرج کنید.

نحوه انتقال پول از پی پال به ایران در پرداختینو

برای انتقال پول از پی پال به ایران، کافیست در سایت ما ثبت نام کرده، سپس درخواست خود را به ما تیکت زده، اطلاهات خود را وارد کنید. پرداختینو پس از تایید، ارز شما را به پی پال انتقال داده و معادل ریالی ارز مورد نظر را برای شما واریز می‌کند.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    نعیم کیایی ۰۱ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام . برای در یافت مبلغ ۵۰۰۰ دلار از امریکا نیاز به ادرس پی پال دارم
    مبلغ جهت کمک هزینه تحصیلی ارسال می گردد

  • تصویر آواتار
    مسلم نصیری ۰۲ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام و خسته نباشید اول برای انتقال باید حساب پای پال داشته باشیم یا بدون حساب هم میشه

  • تصویر آواتار
    Mohammed Karimy Khaledy ۱۳ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من میخواستم از طریق پی پال پول به ایران بفرستم ، اما نمیتونم داخل سایتتون ثبت نام کنم ، چون شماره تلفن خارج از ایران رو قبول نمیکنه، لطفا راهنمایی بفرمایید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت