کیف پول پی پال و انواع آن | چگونه در پی پال کیف پول مختلف بسازیم؟

هرگاه در عبارات روزمره واژه کیف پول به گوشمان برسد، بی اختیار یاد پول و اسکناس می‌افتیم. اسکناس‌هایی که در زندگی روزمره همه از نوع ریال برای ما هستند. و قطعا برای هزینه‌های داخل ایران شما نیاز به دلار و یورو و پوند و انواع مختلف ارزهای خارجی ندارید. اما هنگامی که صحبت سر کیف پول‌های دیجیتالی یا کیف پول پی پال باشد، شما یاد ارزهای خارجی می‌افتید.

بسته به نیاز کاربران ممکن است هر کیف پول الکترونیکی یک ارز را درون خود جای دهد. هنگامی که خریدهای آنلاین می‌کنید و نیاز به واریز پول برای دوست یا آشنای خود به آن سر دنیا دارید، مسلما به یک کیف پول الکترونیکی نیاز داشته تا مثل یک کیف پول واقعی دستتان را داخل کیف پول برده و پول را به جایی که می‌خواهید بفرسید. منتهی این کار به جای دست بردن در کیف، با چند کلیک ساده میسر است. کیف پول‌های الکترونیکی انواع مختلف دارند. در این میان پی پال (PayPal) و کیف پول پی پال و انواع آن بسیار محبوب هستند.

کیف پول پی پال

در این مقاله نیز، صحبت مان به سمت کیف پول‌های پی پال است. احتمالا پی پال را می‌شناسید که تا اینجا مقاله ما را دنبال کرده‌اید. یا ممکن است بشناسید اما یک حساب پی پال نداشته باشید. اگر مایل باشید، در پرداختینو می توانید ابتدا یک حساب وریفای شده پی پال باز کنید. سپس می‌توانید نوع کیف پول پی پال خود را مشخص کنید. ممکن است هم اکنون دارای کیف پولی باشید که از یک ارز مثلا فقط دلار پشتیبانی می‌کند و شما نیازمند آن باشید که از ارزهای خارجی دیگر نیز استفاده کنید. اگر می‌خواهید درون کیف پول خود دلار، یورو، پوند، روبل و... بگذارید و نوع کیف پول پی پال خود را براساس آن تعیین کنید، چند دقیقه‌ای در کنار ما باشید تا به سادگی نحوه ساختن کیف پول‌های مختلف در پی پال را به شما به صورت تصویری آموزش دهیم.

آسان ترین مسیر افتتاح حساب پی پال را در پرداختینو تجربه کنید. حتی اگر به مشکل برخوردید، آموزش تصویری نحوه افتتاح حساب پی پال را مطالعه کنید.

انواع کیف پول پی پال

پی پال یکی از سیستم‌های خدمات پرداخت الکترونیکی است که دارای مزایای بسیاری است. به عنوان مثال این سیستم از کیف پول‌های مختلفی بر اساس نیاز کاربر پشتیبانی می‌کند. کیف پول‌هایی از انواع مختلف ارزها مثل یورو، پوند،دلار کانادا، دلار امریکا، دلار استرلیا، دلار نیوزلند، دلار هنگ کنگ، دلار سنگاپور، روبل روسیه، فرانک سوئیس، ین ژاپن، کرون سوئد، کرون دانمارک، کرون نروژ، لیر ترکیه، رینگت مالزی و... که پی پال از آن‌ها در نوع کیف پول‌های خود استفاده می‌کند. همگی این کیف پول‌ها قابلیت شارژ شدن دارند که در پرداختینو شما به سهولت قادر به شارژ حساب و یا کیف پول پی پال خود با ارز دلخواه‌تان هستید.

چطور است همین حالا حساب پی پال خود را شارژ کنید؟

چگونه در پی پال کیف پول های مختلف ایجاد کنیم؟

ساخت کیف پول‌ها برای تمامی ارزها به یک شکل می‌باشد. برای ساخت انواع کیف پول‌های پی پال مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: اولین گام مراجعه به وب سایت رسمی پی پال به آدرس www.paypal.com است. حال روی گزینه "وارد شدن" (Log in) کلیک کنید. سپس اطلاعات خود را وارد کرده و وارد پروفایل خود شوید.

کیف پول پی پال

مرحله دوم: در منوی بالای صفحه گزینه "حساب من" (My Account) را انتخاب کرده و از زیر منوهای باز شده، گزینه "بررسی اجمالی" (Overview) را فشار دهید.

مرحله سوم: از منوی کناری سمت راست روی گزینه "تنظیمات کسب و کار من" (My Business Setup) کلیک کنید.

کیف پول پی پال

مرحله چهارم: از پنجره باز شده، مطابق با تصویر زیر از کادر "مدیریت ارزها" (Manage Currencies)، گزینه "اضافه کردن یا ویرایش" (Add or Edit) را انتخاب کنید.

مرحله آخر: در صفحه باز شده، می‌توانید با انتخاب کردن گزینه "انتخاب ارز مورد نظر" (Add the currency)، کیف پول مورد نظر خود را اضافه کنید.

کیف پول پی پال

توجه داشته باشید:

  • وقتی پول‌ها را به چندین ارز قبول می‌کنید، در موجودی حساب و کیف پول PayPal خود چندین ارز خواهید داشت.
  • وقتی یک خریدار پولی را به ارزی که شما قبول کردید واریز می‌کند، پول به طور خودکار در موجودی شما به همان ارزی که پذیرفتید نمایان می‌شود.
  • زمانی که یک خریدار پولی را به ارزی که شما قبلا قبول نکردید واریز می‌کند، یک نامه الکترونیکی (ایمیل) دریافت خواهید کرد که برای شما گزینه‌ای را نمایش می‌دهد تا انتخاب کنید که پرداخت را بپذیرید و یا رد کنید.
  • واحد پول اصلی شما در کیف پول پی پال خود، ارزی است که برای ارسال و درخواست پرداخت استفاده می‌کنید.

 

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت