خرید اکانت الکسا | پرداخت هزینه اکانت Alexa

الکسا (Alexa) یک شرکت آمریکایی در زمینه تحلیل ترافیک وب است که در سان فرانسیسکو مستقر می‌باشد. این شرکت کاملاً متعلق به آمازون است. الکسا داده‌های مربوط به ترافیک وب، رتبه‌بندی جهانی و سایر اطلاعات را در 30 میلیون وب سایت ارائه می‌دهد. اکانت الکسا دارای چندین نوع است که بر اساس نیاز کاربر قرار گرفته شده است. در این مقاله در پرداختینو سعی داریم درباره انواع این اکانت‌ها در الکسا و خرید و پرداخت هزینه آن‌ها شرح دهیم.

اکانت الکسا

انواع اکانت الکسا

در سایت الکسا، سه نوع کلی اکانت برای خرید دیده می‌شود که هرکدام از آن‌ها نیز، حساب‌های کاربری مختلفی بسته به هزینه و زمان ارائه می‌دهند. اگر شما نیاز به یک تحلیلگر برای وب سایت خود دارید، ابتدا باید بدانید که این تحلیلگر برای چه موردی استفاده خواهد شد.

 

1. بازاریابی (Marketing Stack)

اکانت بازاریابی برای اشخصاسی مناسب است که مایل به یافتن فرصت‌های کسب و کار مناسب و پیشرفت در تجارت خود هستند. همانطور که از واژه بازاریابی نمایان است، این اکانت قدرت شما را در بازار افزایش می‌دهد. این اکانت همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، دو نوع حساب را به شما پیشنهاد می‌دهد: حساب Advanced و حساب Agency. حساب Advanced به دلیل هزینه مناسب آن، در بین کاربران محبوب‌تر  بوده است. هزینه ماهانه برای حساب این حساب 149 دلار در ماه است. توجه داشته باشید که این حساب به شما 14 روز استفاده رایگان را هدیه می‌دهد تا در صورت تردید، این حساب را پیش از خرید امتحان کنید.

حساب دیگری که اکانت بازاریابی به کاربران پیشنهاد می‌دهد، حساب Agency است. این حساب با هزینه 299 دلار به صورت ماهانه و 30 روز استفاده رایگان، خدمات پیشرفته ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

هر دوی این حساب‌ها خدماتی همچون ابزارهای سئو، ابزارهای تحلیلی رقابتی، فضای کاری و رتبه بندی الکسا برای وب سایت شما را ارائه می‌دهند.

اکانت الکسا

2. آنالیز و تجزیه تحلیل ترافیک وب سایت

این اکانت آنالیزگر برای کسانی تعبیه شده است که خواستار بررسی عملکرد وب سایت مورد نظر خود می‌باشند. مواردی مثل شناسایی بهترین محتوا در سایت، بررسی عملکرد سایت، مقایسه‌های 10 سایت در یک زمان از نظر ترند‌ها، بازدیدهای سایت، بازدیدهای صفحه، کاربران، تاثیرها، مدت زمان صرف وقت کاربر در صفحه و در سایت، رتبه بندی الکسا برای وب سایت شما و... از خدمات این اکانت الکسا به شمار می‌آیند.

این اکانت به شما یک حساب Insight ارائه می‌دهد. حساب Insight با هزینه 79 دلار در ماه به شما امکان می دهد که 7 روز به صورت رایگان نیز از خدمات آن بهره‌مند شوید.

اکانت الکسا

3. رتبه بندی الکسا

این اکانت الکسا برای افرادی که مایل به استفاده از یک منبع خوب و معتبر برای رتبه‌بندی وب سایت خود هستند، طراحی شده است. این اکانت، چهار نوع حساب را به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم است توجه داشته باشید که حساب‌ها را براساس بازبینی ماهیانه وب سایت خود، انتخاب نمائید. قیمت گذاری این حساب‌ها، بر اساس میزان ترافیک و بازدیدهای ماهانه سایت شما، در نظر گرفته شده است و الکسا ترافیکی به سایت شما ارسال نمی‌کند.

بنابراین، بسته به نیاز کاربران، این حساب‌ها به این صورت اند: "تا 10 میلیون بازدید در ماه" با 19.99 دلار در ماه و 7 روز استفاده رایگان، "تا 50 میلیون بازدید در ماه" با 79 دلار در ماه و 7 روز رایگان، "تا 200 میلیون بازدید در ماه" با 149 دلار در ماه و 14 روز رایگان، "تا 1 میلیارد بازدید در ماه" با 799 دلار در ماه.

اکانت الکسا

  • توجه داشته باشید که دوره های رایگان اکانت الکسا برای همه حساب‌ها در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند اعتماد کامل به این حساب‌ها پیدا کنند. کاربران هر زمان که مایل بودند می‌توانند ثبت نام خود را در این حساب‌ها در دوره رایگان کنسل کنند. اما دوره‌های رایگان مسلما دارای محدودیت‌هایی نیز می‌باشد.

پرداخت هزینه خرید اکانت الکسا

کاربران می‌بایست بسته به نیاز خود هر یک از این حساب‌ها و اکانت‌ها را که مایلند انتخاب کرده و خریداری نمایند. دوره‌های رایگان این  اکانت‌ها برای جلب اعتماد مشتریان، تعبیه شده است تا کاربران بتوانند ایمنی و صحت این ابزارها را تایید کرده و دست به انتخاب برای وب سایت خود بزنند.

پس از اینکه از انتخاب هر یکی از این اکانت‌ها برای خود اطمینان حاصل کردید، می‌توانید از طریق پی پال و انواع کارت های اعتباری هزینه خرید اکانت مورد نظر را  پرداخت کنید.

پرداختینو این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با پرداخت این هزینه از طرایقی که خدمت شما مذکور شدیم پرداخت خود را انجام داده و یا در صورت نداشتن حساب پی پال و یا کارت اعتباری، سفارش خرید خود را از طریق تیکت به ما اعلام کرده تا عملیات پرداخت را برای شما به انجام برسانیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت