چگونه از ایران حساب پی پال بسازیم ؟

ممکن است بسیاری از شما عزیزان تصور کنید که به علت وجود تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد، امکان استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت پرداخت های ارزی پی پال برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل به دنبال راهی هستید که بتوانید به افتتاح حساب پی پال از ایران بپردازید.

شرکت های پرداخت های ارزی بین المللی زیادی هستند که در این زمینه مشغول فعالیت هستند و افتتاح حساب پی پال را برای کاربران ایرانی انجام می دهند. پرداختینو نیز افتتاح حساب پی پال از ایران را برای شما عزیزان بر عهده گرفته است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بیاموزیم که چگونه می توان از ایران حساب پی پال بسازیم!

بیشتر بدانید : 

چگونه از پی پال به ایران پول انتقال دهیم

افتتاح حساب پی پال (فول وریفای)

افتتاح حساب پی پال از ایران چگونه است؟

کاربران زیادی از ما پرسیده اند که چگونه باید افتتاح حساب پی پال از ایران را انجام دهند؟ و پس از ساخت حساب پی پال چگونه آن را وریفای کنند؟ اصلا آیا به راحتی می توان از کشور ایران برای خود جساب پی پال ایجاد کرد؟

افتتاح حساب پی پال از ایران

در این مقاله به کلیه ی سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده ایم؛ لطفا همچنان پرداختینو را همراهی کنید.

چرا حساب پی پال داشته باشیم؟

سیستم پرداخت های ارزی پی پال سال هاست که خدمات خود را به کاربرانش در سراسر دنیا ارائه داده است و کار با آن برای کاربران بسیار امن و ساده است چرا که تنها با استفاده از یک ایمیل آدرس نقل و انتقالات و تراکنش های مالی را می توان انجام داد.

به همین دلیل بسیاری از خریداران، فروشندگان و سرمایه گذاران بین المللی، درگاه پرداخت های ارزی پی پال را برای انجام تراکنش های مالی خود انتخاب می کنند و هنوز هم پس از سال ها فعالیت این درگاه پرداخت ارزی طرفداران بسیاری دارد.

همچنین امکان صدور فاکتور برای شما در سراسر دنیا از طریق پی پال اینویس paypal invoice وجود دارد.

افتتاح حساب پی پال از ایران در شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو

همانطور که می دانید امکان اتصال به وب سایت پی پال از ایران به دلیل وجود تحریم ها، وجود ندارد ولی به دلیل اینکه ما در تیم پرداختینو با کشورهای همسایه در ارتباط هستیم، می توانیم با واسطه این کار را انجام دهیم و به سایت پی پال متصل شویم و افتتاح حساب را برای شما عزیزان انجام دهیم.

بسیاری از کاربران برای اتصال به سایت پی پال که در ایران فیلتر است، از فیلترشکن استفاده می کنند و این کار کاملا اشتباه است.

توصیه اکید ما این است که به هیچ عنوان برای افتتاح حساب پی پال از ایران از فیلترشکن برای تغییر آی پی آدرس خود استفاده نکنید، چرا که با هر بار اتصال آی پی آدرس شما تغییر خواهد کرد و پی پال به محض اینکه متوجه این مسئله شود، حساب شما را لیمیت می کند.

پس عزیزان، افتتاح حساب پی پال از ایران را به ما در تیم پرداختینو بسپارید. ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم.

افتتاح حساب پی پال در ایران توسط پرداختینو

پرداختینو چگونه از ایران حساب پی پال را برای شما ایجاد می کند؟

متخصصان ما در تیم پرداختینو عملیات افتتاح حساب پی پال را برای شما انجام می دهند و حساب شما را وریفای خواهند کرد. پس از آن شما به راحتی می توانید از طریق امکان اتصال ریموت یا از راه دوری که ما برای شما فراهم می کنیم، به یک سیستم در خارج از ایران متصل شوید و از طریق آن به حساب پی پال تان وصل شوید.

به این ترتیب شما مشکلاتی که سایر کاربران پی پال از ایران با آن مواجه هستند را نخواهید داشت.

برای افتتاح حساب پی پال از ایران توسط پرداختینو می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست افتتاح حساب ، کلیک کنید!

کلام آخر

پس از افتتاح حساب پی پال از ایران توسط شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو ، شما می توانید به راحتی و به صورت کاملا امن به حساب خود متصل شوید.

به علاوه برای خرید از سایت های خارجی که به درگاه پرداخت های ارزی پی پال متصل شده اند، به راحتی پرداخت هزینه خرید خود را از طریق حساب پی پال خود انجام دهید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    محسن درویش ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    درود بر شما ' من به یه حساب PayPal برای وارد کردن اون حساب به عنوان یه اکانت دریافت درآمدم از شرکت های پخش موسیقی مثه دیستروکید بعد از اپلود موسیقیم نیاز دارم - آیا برای چنین موردی میتونم از طریق پرداختینو حسابمو باز کنم و ازش استفاده کنم ؟

  • تصویر آواتار
    محسن درویش ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    درود بر شما ' من به یه حساب PayPal برای وارد کردن اون حساب به عنوان یه اکانت دریافت درآمدم از شرکت های پخش موسیقی مثه دیستروکید بعد از اپلود موسیقیم نیاز دارم - آیا برای چنین موردی میتونم از طریق پرداختینو حسابمو باز کنم و ازش استفاده کنم ؟

  • تصویر آواتار
    Milad Mashayekh ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام خسته نباشید
    برای ساخت حساب هزینه ای که دریافت میکنید چقدره؟

  • تصویر آواتار
    حمید ۰۹ دی ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلم ببخشید ایا پول هم از خارج کشور میشه به این حساب واریز کرد یا فقط برای پرداخت

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام
      بله این حساب بین المللی می باشد و میتوانید هم دریاقت داشته باشید هم واریز ، همچنان میتوانید با این حساب پرداخت در سایت ها را انجام دهید

  • تصویر آواتار
    زعفران احمدی ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    میخواستم حساب پی پال درست کنم اما هیچی در موردش نمیدونم لطفا راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      aida rst ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام دوست عزیز
      افتتاح حساب پی پال به دلیل تحریمات و وریفای حساب بدون واسطه کار دشواریست
      شما برای ثبت سفارش افتتاح حساب پی پال میتوانید وارد لینک زیر شوید در اسرع وقت سفارش شما انجام خواهد شد
      https://pardakhtino.com/member/order/open/paypal/create
      جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت