خرید انواع قالب وردپرس و پرداخت آن با پی پال

امروزه داشتن یک سایت برای شروع یک کسب و کار اصلا سخت نیست. شما می توانید با استفاده از ورد پرس و خرید قالب های اختصاصی و آماده آن در انواع زمینه هایی که می خواهید در آن فعالیت کنید، از داشتن یک سایت زیبا و در عین حال سریع و پیشرفته بهره مند شوید. قبل از اینکه در سایت های مختلف سرچ کنید و به دنبال قالب های مختلف بگردید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید انواع قالب وردپرس و پرداخت آن با پی پال توسط پرداختینو کسب کنید.

 

قالب وردپرس

 

قالب وردپرس

 

قالب وردپرس مجموعه ای از فایل های PHP و CSS است که ظاهر و نحوه کلی یک سایت وردپرس را شامل می شود، از جمله رنگ ها، چیدمان، تایپوگرافی و سایر عناصر موجود. وردپرس شامل یک یا چند تم پیش فرض است. در حال حاضر، این مضامین پیش فرض شامل: Twenty-Fourteen ، Twenty-Fifteenُُ و Twenty-Sixteen است. اگر فقط به یک سایت با بلاگ بسیار ساده احتیاج دارید، این تم های پیش فرض مناسب می باشند. اما اگر به دنبال گزینه های بیشتر، چیدمان ها و سبک های بهتر هستید، می توانید قالب های خاص استفاده کنید. برخی از تم ها را می توان جهانی تعریف کرد که به معنای اقتباس برای انواع مختلف و انواع محتوا است، در حالی که برخی دیگر با هدف خاص تر مانند تجارت الکترونیکی، وبلاگ نویسی شخصی، ارائه مشاغل، اوراق بهادار، ارتباطات اجتماعی، وبلاگ نویسی حرفه ای، ارزهای دیجیتالی و موارد دیگر طراحی شده اند. برای موضوع خاص و غیره
 

 

پشتیبانی تم

 

قبل از خرید قالب مناسب برای سایت خود باید توجه کنید که قالب های خود را از سایت هایی خریداری نمایید که پشتیبانی و به روزرسانی پس از پایان فروش ارائه می دهد. اگر تم شما به طور منظم به روز نشده باشد تا از تغییرات در نرم افزار اصلی استفاده کند، آسیب پذیری ها و مشکلات سازگاری ممکن است رخ دهد. به همین دلیل یک تیم پشتیبانی کامل برای پاسخگویی به سؤالات شما، رفع مشکلات و کمک به شما در ایجاد وب سایت وردپرس مورد نظر لازم است.

 

 قالبهای وردپرس را از کجا بخریم؟

 

در ادامه به برخی از فروشگاه های فروش قالب وردپرس اشاره شده است:

 

ThemeFuse 


ThemeFuse انواع مختلفی از مضامین ساده و مبتدیانه وردپرس را ارائه می دهد که به راه اندازی یک وب سایت در چند دقیقه کمک می کند. در حال حاضر، این لیست شامل 45 قالب مختلف است که همه آنها دارای عناصر اصلی وب سایت هستند. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن ThemeFuse جذابیت مضامین آن است، همه تم های آن پر از سبک های جالب و الگوهای رنگی است که مطمئناً بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب می کند. 

 

ThemeForest

 

ThemeForest بیش از 6،400 محصول را برای انتخاب ارائه می دهد. قیمت ها به طور متوسط ​​از 48 تا 68 دلار متغیر است و طرح ها متناسب با انواع مشاغل، مجلات و وبلاگ های مختلف طبقه بندی شده است. آنچه که باعث علاقه بیشتر خریداران از ThemeForest می شود، طراحی های جذاب و زیبا آن با قیمت های مقرون به صرفه است. ThemeForest هنوز مقصد طراحان با کیفیت است که قالب های فوق العاده ای را با قیمت های عالی به فروش می رسانند.

 

Creative Market


Creative Market یکی دیگر از فروشگاه های قدرتمند تم با بیش از 5500 نمونه مستقل است. آنها همچنین تم هایی برای پلتفرم های دیگری به غیر از وردپرس ارائه می دهند. 

 

Rara Theme
 

Rara Theme قالب هایی را به منظور استفاده آسان و با طراحی بالا در بازار عرضه می کند. به دلیل پشتیبانی سریع این شرکت و ارائه برخی از تم های رایگان، طرفداران زیادی را پیدا کرده است.  آیا می خواهید یک وبلاگ شخصی ، یک وب سایت تجاری ، یک وب سایت تجارت الکترونیکی یا یک وب سایت آموزشی ایجاد کنید؟ Rara Theme یک تم برای شما دارد. همه مضامین سئو دوستانه، پاسخگو و بهینه سازی شده هستند.

سایت های ارائه دهنده قالب های وردپرس دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از: NimbusThemes، Themify، iThemes، woocommerce  و بسیاری از سایت های دیگر.

 

قالب وردپرس

 

خدمات پرداختینو

 

وب سایت های ارائه دهنده ی قالب وردپرس در قسمت بالا با توجه به میزان محبوبیت در بین کاربران و خدمات پشتیبانی آنها انتخاب شده اند. در صورتیکه تمایل به خرید یک قالب وردپرس از سایت های ارائه دهنده این قالب ها دارید، حساب پی پال برای پرداخت هزینه ی آن را ندارید، اصلا نگران نباشید! پرداخت هزینه خود را به تیم متخصص ما در پرداختینو بسپارید، این سایت به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن هزینه قالب خود را پرداخت نمایید و آن را دریافت کنید. برای این کار باید صفحه پرداخت هزینه معادل ریالی آن را در ثبت سفارش جدید در صفحه کاربری خود برای ما ارسال نمایید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت