نقد کردن درآمد ارزی به سرعت با بیشترین نرخ

امروزه راه‌های بسیاری برای نقد کردن درآمد ارزی به صورت اینترنتی وجود دارد. افراد زیادی وجود دارند که از طریق اینترنت کسب درآمد کرده و دارای مشاغل آنلاین و اینترنتی هستند.

مشاغل اینترنتی مثل فریلنسرها و صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و... اغلب درآمد خود را به دلار دریافت می‌کنند، و گاهی نیز پیش می‌آید که این درآمد‌ها بسته به محل زندگی مشتری و کشور محل سکونت کلاینت‌ها متفاوت باشد. ارزهایی مثل یورو، پوند، ین و... از این قبیل ارزها هستند.

اکنون پرسش اینجاست که این دسته از کاربران مشاغل اینترنتی و افرادی که به صورت آنلاین درآمد کسب می‌کنند و پول خود را به صورت‌های مختلف از ارزهای خارجی به دست می‌آورند، چگونه می‌توانند این درآمد را برداشت کن؟ چگونه کسی که ساکن ایران است و کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت دارد، پول خود را به صورت ریال در ایران خرج کند؟

پرداختینو جواب این سوال را مبنی بر نقد کردن درآمد ارزی این شاغلان اینترنتی در این مقاله برای کاربران بیان خواهد کرد، به نحوی که کاربران به سادگی بتوانند درآمدهای خود را به هر ارزی که باشد، نقد کرده و به صورت ریال در کشور عزیزمان مصرف کنند.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود در پرداختینو، کلیک کنید!

نقد کردن درآمد ارزی

چگونه درآمد ارزی اینترنتی خود را نقد کنیم؟

نقد کردن درآمد ارزی در ایران شاید به نظر دشوار برسد. با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های داشتن حساب‌های بین المللی و نبود شعبه‌هایی برای درگاه‌های خارجی، این اقدام را برای کاربران و مشاغل اینترنتی دشوار کرده است. با این حال، جای هی‌چگونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه با وجود تمامی محدودیت‌ها، کاربران می‌توانند از روش‌های متعددی برای نقد کردن درآمد ارزی خود به صورت آنلاین استفاده کنند.

پرداختینو، تمامی امور پرداخت اینترنتی از قبیل نقد کردن ارز و درآمد کاربران مشاغل اینترنتی، خدمات تسهیل کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

اکنون وقت آن است روش‌هایی را  معرفی کنیم که توسط آن‌ها بتوانید درآمد ارزی خود را نقد کرده و به صورت ریالی در اختیار داشته باشید.

نقد کردن درآمد ارزی از طریق پی پال (PayPal)

همانطور که می‌دانید، پی پال یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین درگاه‌های پرداخت بین المللی است. با استفاده از پی پال می‌توانید درآمد ارزی خود را به ریال نقد کنید. اگر دارای حساب پی‌پال هستید، در پی پال امکان نقد کردن بسیاری از ارزها به ریال و برداشت آن وجود دارد.

دو روش برای ادامه روند برداشت به ارز مورد نظر در پی پال وجود دارد. شما می‌توانید با سیستم خودکار پی پال برای نقد کردن ارز خود و برداشت پول خود به صورت ریالی اقدام کنید و یا از گزینه مبدل ارزی Currency Converter در پی پال استفاده کنید.

اما ما راه سوم و بهتری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نقد کردن درآمد ارزی خود را از طریق پرداختینو در پی پال امتحان کنید و به سادگی با همکاران و متخصصان ما که هم‌وطنان شما نیز هستند ارتباط برقرار کنید. به عبارتی، اگر مایل به گذراندن تمامی مراحل مشکل و وقت‌گیر برای نقد کردن درامد ارزی خود نبود، می‌توانید توسط پرداختینو، درآمد خود را از طریق پی پال نقد کنید.

تبدیل درآمد اینترنتی به ریال

نقد کردن درآمد ارزی از طریق اسکریل (Skrill)

اسکریل نیز یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت مشهور در دنیاست که به مناسب بودن هزینه‌ها و کارمزدها معروف است. شما از طریق این سیستم پرداخت نیز می‌توانید درآمد ارز اینترنتی خود را به سادگی نقد کنید، و در واقع اسکریل، یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای این کار است. پراختینو این امکان را برای کاربران مشاغل آنلاین جهت نقد کردن درآمد ارزی خود فراهم کرده است تا با داشتن یک حساب اسکریل و یا حتی بدون آن، در آمد خود را به صورت ریال دریافت کنند.

پرداختینو، درآمد هر دو نوع حساب اسکریل شامل حقیقی و حقوقی را می‌تواند به ریال برای کاربران تبدیل کرده و به حساب یکی از بانک‌های ایرانی که در زمان درخواست سفارش، ثبت کرده‌اید واریز می‌نمایند.

نقد کردن درآمد ارزی از طریق وسترن یونیون (Western Union)

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای نقد کردن درآمد ارزی، استفاده از درگاه محبوب وسترن یونیون است. این روش پرداخت در واقع بیشتر برای کسانی مناسب است که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و مایلند از درآمد خود برای خانواده خود در ایران پول ارسال کنند و آن‌ها به صورت ریالی برداشت کنند. این امر بخاطر این است که وسترن یونیون دارای شعب‌های بسیاری در سراسر دنیا بوده و پشتیبانی قوی دارد.

برای این کار فردی که قصد ارسال پول دارد به یکی از دفاتر وسترن یونیون در شهر محل سکونت خود در خارج از کشور مراجعه می‌کند و فرم حواله وسترن یونیون را با نامی که پرداختینو در اختیار شما می‌گذارد، پر می‌کند. پس از دریافت مبلغ، در کمتر از 24 ساعت، معادل ریالی مبلغ ارسال شده به حساب فرد مورد نظر در ایران واریز می‌گردد.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق یکی از روش های بالا در پرداختینو، کلیک کنید!

پاسخ به سوالات شما در مورد نقد کردن درآمد ارزی

برای دریافت حواله وسترن یونیون چکار باید انجام بدم ؟

تنها کافیه در سایت پرداختینو تیکتی با همین عنوان ایجاد کنید و با استفاده از حساب ما و راهنمایی همکاران سایر کارها به سرعت توسط تیم پرداختینو انجام می شود و معادل ریالی به حساب شما واریز می گردد.

درآمد فریلنسرها هم نقد می کنید ؟

بله ، علاوه بر نقد کردن درآمد فریلنسرهای که در سایتهای مختلف فریلنسری مشغول به کار هستند ، درآمدهای تبلیغاتی از یوتیوب ، ادسنس و ... نیز توسط تیم ما انجام می پذیرد.

فقط درآمد دلاری پی پال را نقد می کنید؟

نقد کردن پی پال تنها یکی از خدمات تیم ماست ، شما میتوانید نقد کردن درآمد یا حواله از طریق وسترن یونیون ، اسکریل و ... را نیز به تیم پرداختینو بسپارید.

برای نقد کردن حساب پی پال باید حساب داشته باشم ؟

نیازی به داشتن حساب ندارید و تنها کافیه با ما ارتباط بگیرید و از حساب پرداختینو استفاده کنید و معادل ریالی را دریافت نمایید و یا با کمک تیم ما ابتدا اقدام به افتتاح حساب پی پال اقدام و سپس کار نقل و انتقال را انجام دهید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    اوی ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من میخوام درآمدم رو نقد کنم این روش به چه شکلیه میشه مفصل توضیح دهید ممنون

  • تصویر آواتار
    محمد ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام و ادب رفقا. اقا مرورگز بریو حتما هبر یکی دوساله ارزbat میده به واسطه دیدن تبلیغات. احتیاج به وریفای حساب توی سایت uphold (کیف پول هست ) داره . ایا این کار هم انجام میدید توی تیم یا خیر . مرسی کاکو

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت