ابزارهای هک پی پال را بشناسید و مراقب هکرها باشید!

اگر علاقه مند به خرید از وب سایت های خارجی هستید یا تراکنش های مالی بین المللی زیادی دارید، با درگاه های پرداخت ارزی نظیر پی پال، اسکریل و ... آشنا هستید. برای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی پی پال لازم است که حساب پی پال داشته باشید و اگر تاکنون برای این کار اقدام نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر برای افتتاح حساب پی پال درخواست دهید. اما دوستان مراقب باشید که فریب هکرها را نخورید. چرا که آن ها با استفاده از ابزارهای موجود اکانت های هک شده را به متقاضیان می فروشند. پرداختینو قصد دارد در این مقاله ابزارهای هک پی پال را به شما معرفی کند، پس همراه ما باشید.

برای درخواست افتتاح حساب ، کلیک کنید!

شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو ، ارائه دهنده ی خدمات نقل و انتقالات ارزی بین المللی از جمله : پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی، نقد کردن درآمدهای ارزی، پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی و ... می باشد.

همانطور که می دانید برای افتتاح حساب پی پال و شارژ اکانت خود باید هزینه ای را بپردازید و خیلی از کاربران برای اجتناب از پرداخت چنین هزینه ای ممکن است فریب هکرهای پی پال را بخورند؛ چرا که آن ها ادعا می کنند که بدون پرداخت هیچ پولی می توانید حساب خود را شارژ کنید.

ابزارهای هک پی پال

 آن ها از ابزارهایی برای این کار استفاده می کنند که ظاهری کاملا جذاب و قابل قبول دارد و ادعا می کنند که با دریافت اطلاعات اکانت پی پال کاربران می توانند حساب آن ها را بدون پرداخت هیچ هزینه ای شارژ کنند.

ابزارهای هک پی پال  چه ابزارهایی هستند؟

به طور کلی این گونه ابزارها، یکسری ادعای غیرمنطقی دارند و مثلا به شما می گویند می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای فقط با وارد کردن مشخصات اکانت خود، حساب پی پال تان را شارژ کنید؛ و چنانچه شما با این ابزارها آشنا شوید، دیگر فریب آن ها را نخواهید خورد. پس این قسمت از مقاله را به دقت مطالعه کنید تا ابزارهای هک پی پال را بشناسید.

پی پال هک مانی ادر (Paypal Hack Money Adder)

این برنامه، یکی از ابزارهای هک پی پال است که ظاهر آن به گونه ای طراحی شده است که کاملا موجه و قابل قبول است و کاربر را وادار می کند تا تنها با وار کردن آدرس حساب پی پال خود و انتخاب مبلغ مورد نظر حساب پی پال خود را شارژ کنید.

پی پال مانی ادر (Paypal Money Adder)

این ابزار در سال 2011 ساخته شده است و سازنده آن ادعا می کند که تا کنون پی پال نتوانسته است آن را شناسائی کند. این برنامه، یک وبلاگ در سیستم بلاگ اسپات است و در توضیحات آن آمده است که کاربران می توانند تنها با وارد کردن ایمیل و پسورد اکانت پی پال خود، حساب پی پال شان را شارژ کنند.

ابزارهای هک پی پال

سخن پایانی

شما به عنوان یک کاربر پی پال لازم است که در درگاه پرداخت ارزی پی پال برای خود اکانت داشته باشید و حساب خود را با پرداخت مبلغ مشخصی شارژ کنید. پس از آن می توانید از طریق حساب پی پال خود تراکنش های مالی بین المللی انجام دهید.

اما برخی از افراد سودجو و هکرها، از ابزارهای هک پی پال استفاده می کنند تا کاربران را فریب دهند و به این وسیله به اطلاعات حساب آن ها دست پیدا می کنند.

در مقاله ای که پیش رو دارید ما برخی از ابزارهای هک پی پال را برای شما معرفی کردیم و گفتیم که چگونه هکرها از کاربران تنها با درخواست آدرس حساب پی پال یا ایمیلشان برای شارژ حساب پی پال آن ها فریب می دهند، که این اصلا منطقی نیست.

پس عزیزان مراقب باشید! اگر با چنین صفحاتی برخورد کردید قبل از هرگونه اقدام کمی تامل کنید و اطلاعات خواسته شده را برای شارژ رایگان حساب پی پال وارد نکنید.

دوستان گرامی، آیا مطالب این مقاله را پسندید؟ مطالب ذکر شده تا چه حد برایتان آموزنده بود؟ در صورتی که سوالی در ذهن دارید می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تیم خدمات ارزی پرداختینو با بهره گیری از دانش مشاوران مجرب و کارآزموده در امر پرداخت های ارزی بین المللی آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ای نیز به شما عزیزان می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت