بهترین اکانت پی پال | کدام حساب پی پال برای شما مناسب تر است؟

انتخاب و ایجاد بهترین اکانت پی پال (PayPal) برای اکثر افراد کار ساده‌ای نیست. بنابراین، در این پست پرداختینو سعی خواهد کرد که انتخاب بهترین حساب پی پال را برای شما آسان کند.

انواع اکانت پی پال

شما با یک حساب شخصی پی پال (Personal Account) شروع می‌کنید، اما می‌توانید حساب خود را به اکانت‌های Premier یا Business ارتقا دهید.

در مجموع، پی پال سه نوع حساب متفاوت ارائه می‌دهد: اکانت پی پال برای استفاده شخصی (Personal) و (Premier) و اکانت پی پال برای تجارت و کار (Buisiness). ثبت نام و افتتاح حساب در این دو اکانت در پرداختینو امکان پذیر است (در ادامه مقاله مختصری درباره افتتاح حساب پی پال شرح می‌دهیم). هر نوع از این حساب‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. برای اینکه تصمیم بگیرید کدام یک بهترین اکانت پی پال برای شما است، در ادامه همراه پرداختینو باشید.

بهترین اکانت پی پال

بهترین اکانت پی پال چیست؟ کدام حساب پی پال برای شما مناسب تر است؟

اکانت Personal پی پال

اگر بخواهید بصورت آنلاین با پی پال خرید کنید، بهترین اکانت پی پال برای شما اکانت Personal پی پال است. از این طریق شما می‌توانید:

  • با استفاده از کارت اعتباری، دبیت کارت یا حساب بانکی خود، در وب سایت‌های بازرگانی و eBay خرید کنید.
  • از دوستان و خانواده پول دریافت کرده و یا ارسال کنید.
  • هنگام فروش محصولات خود در eBay و یا در وب سایت شخصی‌تان، کارمزد استفاده از دبیت کارت‌ها، کارت اعتباری و حساب‌های بانکی را با قیمت کم بپذیرید.

اکانت Business پی پال

برای تجارت آنلاین خود بهترین اکانت پی پال را انتخاب کنید. این کار را با ایجاد یک حساب کاربری Business انجام دهید. از طریق این نوع حساب می‌توانید:

  • کارمزد استفاده از دبیت کارت‌ها، کارت‌های اعتباری و حساب‌های بانکی را با قیمت کم بپذیرید.
  • با نام شرکت یا نام تجاری خود فعالیت کنید.
  • مدیریت کاربران (Manage Users) به شما امکان می‌دهد حق دسترسی جداگانه را به هر یک از کارمندان خود بدهید.
  • با یک راهنمای راه اندازی تجارت و بیزینس مشورت کنید.

اکانت Premier پی پال

اگر می‌خواهید از PayPal برای تجارت استفاده کنید، دلیل خوبی برای داشتن یک حساب Premier وجود ندارد؛ این به این معنی است که حساب پریمیر برای تجارت گزینه مناسبی به حساب نمی‌آید. هزینه‌ها و کارمزدهای این اکانت مشابه اکانت کاری (Business) است اما برخی از ویژگی‌های آن در دسترس نیست.

  • برای داشتن این نوع حساب کاربری نیازی به ثبت یک "تجارت" به صورت دقیق ندارید.
  • می توانید چندین حساب کاربری تجاری یا کسب و کار داشته باشید (فقط به یاد داشته باشید که هرکدام باید به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری متصل شوند).
  • هیچ هزینه و کارمزد ماهانه برای هر یک از حساب‌ها وجود ندارد.
  • خدمات اضافی، 35 دلار در ماه برای همه آن‌ها در نظر گرفته شده است. برای دریافت آن‌ها باید ابتدا تأیید شوید. ممکن است شما برای یکی از این خدمات تأیید شوید اما برای دیگری نشوید.

خدمات اضافی شامل موارد زیر است:
- وب سایت پرداخت حرفه‌ای (Payment Pro)؛ (این وب سایت به شما امکان می‌دهد پی پال را به سبد خرید متصل کنید و کارت‌های اعتباری را بدون اینکه مشتری خود را به پی پال سوق دهید، شارژ کنید).
- پرداخت‌های مکرر
- ترمینال/پایانه مجازی (اگر برنامه‌های زنده اجرا می کنید یا با مشتریان آفلاین کار می‌کنید) ممکن است این گزینه مفید باشد.

  • اگر فعالیت‌های اقتصادی مختلفی دارید و می‌خواهید یک حساب پی پال جداگانه برای هر یک از آن‌ها داشته باشید، اکنون می‌توانید یک حساب "Child" (کودک) تنظیم کنید که به حساب اصلی شما متصل باشد. فایده این کار این است که پول شما روزانه از آن برداشت می‌شود و به صورت خودکار و بدون هیچ گونه هزینه و کارمزدی به یکی از اکانت‌های "Parent" (والدین) واریز می‌شود. همچنین، نیاز ندارید یک حساب کودک را به یک حساب بانکی متصل کنید. برای راه‌اندازی یک حساب کاربری کودک، یک حساب PayPal جدید ایجاد کنید و سپس با شماره پی پال تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید تا حساب جدید را به حساب اصلی PayPal شما پیوند دهند.

بهترین اکانت پی پال

مقایسه ای مختصر برای انواع اکانت پی پال:

اکانت Personal: برای افرادی که بصورت آنلاین خرید و پرداخت انجام می‌دهند توصیه می‌شود.
اکانت Premier: برای فروشندگان معمولی یا غیر تجاری که مایل به پرداخت آنلاین هستند، و خرید آنلاین انجام می‌دهند.
اکانت Business: این اکانت برای تجار که تحت نام شرکت یا گروهی فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود.

به شما توصیه میکنیم آموزش افتتاح حساب پی پال را در پرداختینو به صورت گام به گام مطالعه بفرمایید.

 

افتتاح بهترین اکانت پی پال مناسب برای شما

اکنون که با انواع حساب‌های پی پال آشنا شدید، قطعا متوجه شدید که چه نوع حسابی مناسب شماست. از این رو، حساب مورد نظر خود را در پرداختینو افتتاح کنید. کافیست به ما تیکت زده و نوع حساب دلخواه خود را به ما اطلاع دهید و یا خودتان در پرداختینو سفارش افتتاح حساب پی پال فول وریفای دهید. پس از سفارش و تایید، شما به سادگی دارای بهترین اکانت پی پال هستید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت