پرداخت در سایت ebay | خرید از سایت ایبی

در میان انواع وب سایت‌هایی که در زمینه فروش آنلاین در حال فعالیت هستند، ایبی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در نظر گرفته می‌شود. اما آیا شما با نحوه خرید از سایت ایبی آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که برای پرداخت در سایت ebay از کدام یک از روش‌های پرداخت ارزی می‌توانید استفاده کنید؟ اگر پاسخ این سؤالات منفی است، پس در جای درستی قرار دارید. چرا که در این مقاله قصد داریم نحوه خرید از ebay را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نحوه خرید از سایت ایبی

نه تنها برای خرید از سایت ایبی بلکه برای خرید از سایر سایت‌های خارجی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید. چرا که با انجام این کار می‌توانید تمام مراحل خرید و ثبت سفارش را رصد و ثبت کنید. بعد از انجام این کار باید از طریق منوی جستجوی سایت و دسته‌بندی‌هایی که در سایت وجود دارد، کالای مورد نظرتان را پیدا کنید. بعد از صفحه محصول مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه اطلاعاتی از کالا و فروشنده آن در اختیارتان قرار داده می‌شود.

به خاطر داشته باشید، قبل از اینکه برای پرداخت دز سایت ebay آماده شوید، باید نظرات کاربران را در خصوص کالا و فروشنده آن، مطالعه نمایید. چرا که برخی از فروشنده‌ها در سایت ebay چندان درستکار نبوده و احتمال اینکه کالای نامرغوبی را به شما بفروشند، وجود دارد.

بعد از آن می‌توانید کالای مد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید بعد از آن به صفحه پرداخت انتقال داده می‌شوید.

پرداخت در سایت ebay | خرید از سایت ایبی

انواع روش‌های پرداخت در سایت ebay

زمانی که به صفحه پرداخت انتقال داده می‌شوید، چند گزینه برای پرداخت به شما نمایش داده می‌شود:

  • Buy iy Now: در این حالت برای خرید کالا باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید که از سوی فروشنده تعیین شده است. به خاطر داشته باشید هزینه‌ای که در این بخش مشاهده می‌کنید، شامل هزینه‌های ارسال کالا نیست.
  • Best Offer:  در این حالت، خرید به صورت مزایده‌ای انجام می‌شود. به این معنا که کالا به کسی فروخته می‌شود که قیمت بالاتری پیشنهاد دهد. بنابراین شما از طریق بخش Make Offer می‌توانید برای فروشنده ارسال نموده و در صورت موافقت وی کالا را خریداری نمایید.

آیا امکان ارسال کالا از ebay به ایران وجود دارد؟

قبل از اینکه نحوه پرداخت در سایت ebay را به شما عزیزان آموزش دهیم، لازم به ذکر است که مشابه با آمازون،امکان ارسال کالا از ebay به ایران وجود ندارد. در نتیجه شما برای تحویل کالا در ایران باید از خدمات شرکت‌های واسط استفاده نمایید. پرداختینو می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. البته به خاطر داشته باشید که برخی از کالاهایی که تاریخ انقضا داشته و یا برخی از کالاهای الکترونیکی را نباید خریداری کنید. چرا که به عنوان مثال برخی از دستگاه‌های الکترونیکی سفارش کشورهای اروپایی بوده و در ایران قابل استفاده نیستند.

پرداخت در سایت ebay | خرید از سایت ایبی

نحوه پرداخت در سایت ebay

برای خرید از سایت ایبی می‌توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

خرید از ایبی با پی پال

پی پال یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که برای خرید از سایت‌های خارجی انتقال ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال وریفای شده و شارژ آن به مقدار لازم، خریدتان را از این سایت و بسیاری از سایت‌های دیگر انجام دهید.

برای خرید با پی پال، کلیک کنید!

پرداخت در سایت ebay توسط پرداختینو

در صورتی که قادر به استفاده از حساب پی پال وریفای شده نیستید، می‌توانید از خدمات ارزی پرداختینو جهت انجام این کار استفاده نمایید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کرده و سپس با پرداخت ریال به ما، هزینه خریدتان در سایت ایبی را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه خرید از طریق سفارش پرداختینو

نتیجه‌گیری

برای پرداخت در سایت ebay می‌توانید از حساب پی پال وریفای شده و یا خدمات ارزی پرداختینو استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که امکان ارسال کالا از ایبی به ایران وجود ندارد. در نتیجه شما باید از طریق شرکت‌های واسط کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت