آموزش شارژ کارت پیش پرداخت prepaid

آیا تا کنون از کارت پیش پرداخت prepaid استفاده کرده اید؟ با مزایای این نوع کارت ها آشنا هستید؟ درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال که یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت بین المللی می باشد و از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، امکان شارژ کارت پیش پرداخت prepaid را برای کاربران فراهم کرده است. به این ترتیب می توانید با شارژ کارت پیش پرداخت prepaid پرداخت های آنلاین برای خریدهای اینترنتی خود را بسیار راحت تر و سریع تر انجام دهید. پس در این مقاله با پرداختیو همراه شوید تا چگونگی شارژ کارت پیش پرداخت prepaid را به شما آموزش دهیم.

چگونگی شارژ کارت پیش پرداخت prepaid و اضافه کردن پول به آن

در این بخش از مقاله ب صورت گام به گام نحوه ی شارژ کارت پیش پرداخت prepaid را برای شما آموزش داده ایم. لطفا این مراحل را با همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : ابتدا وارد حساب پی پال خود شوید.

توجه کنید : عزیزان در صورتی که هنوز افتتاح حساب پی پال را انجام نداده اید می توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا ما افتتاح حساب را برای شما انجام دهیم. در غیر این صورت می توانید با مطالعه ی مقاله ی افتتاح حساب پی پال ، خودتان برای این کار اقدام نمائید.

توجه داشته باشید که حساب پی پال شما باید وریفای شده باشد.

در صورتی که هم اکنون دارای حساب پی پال هستید، به وب سایت رسمی پی پال به آدرس paypal.com مراجعه نمائید و لاگین کنید تا وارد اکانت کاربری خود شوید.

کارت پیش پرداخت prepaid

مرحله ی دوم : به اکانت خود لاگین کنید.

پس از اینکه به اکانت خود لاگین کردید، بر روی بخش   کلیک Profile کرده و مجددا بر روی به روزرسانی لینک حساب های بانکی خود کلیک نمائید.

مرحه ی سوم : حالا برای اضافه کردن کارت پیش پرداخت prepaid به حساب پی پال خود و شارژ آن با استفاده از حساب پی پال تان، بر روی گزینه ی  Add a Bank Account or Card کلیک کنید. در این مرحله باید اطلاعات مالی خود را دقیقا مطابق آنچه خواسته شده است وارد نمائید.

مرحله ی چهارم : در این مرحله باید امکان انتقال شارژ به کارت پیش پرداخت prepaid را فعال کنید.

برای این کار 5 روز فرصت دارید و باید با بخش خدمات مشتریان کارت پیش پرداخت prepaid تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند تا بتوانید از طریق حساب پی پال، کارت پیش پرداخت prepaid خود را شارژ نمائید.

یک راه دیگر نیز برای این کار وجود دارد، شما می توانید به سایت مربوط به کارت اعتباری خود مراجعه کرده و از طریق وب سایت، تنظیمات مربوط به کارت پیش پرداخت prepaid را انجام دهید.

مرحله ی پنجم : در این مرحله دوباره وارد حساب پی پال خود بشوید و از آنجا وارد بخش بازبینی اکانت یا Account Overview بشوید.

حالا بر روی گزینه ی Get Verified در بالای صفحه کلیک نمائید، جزئیات خواسته شده را وارد کنید و پس از آن حتما شرایط پی پال را مطالعه و مجددا مرور نمائید.

کارت پیش پرداخت prepaid

مرحله ی ششم : اکنون باید به تب My Account بروید و سپس روی گزینه ی Withdraw کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه میزان وجهی که شما مشخص کرده اید، به کارت پیش پرداخت prepaid شما انتقال پیدا می کند.

همچنین برای نقل و انتقال پول از طریق کارت پیش پرداخت prepaid می توانید از گرینه ی Transfer Funds to Bank Account استفاده کنید. برای این منظور از منوی کشوئی این گزینه را انتخاب کنید و میزان پولی را که با استفاده از آن می خواهید کارت پیش پرداخت prepaid خود را شارژ کنید را وارد نمائید.

مرحله هفتم : در این مرحله گزینه ی Continue را کلیک کنید و برای تائید کردن آن گزینه ی Submit را کلیک نمائید.

به این ترتیب با استفاده از مراحل ذکر شده می توانید کارت پیش پرداخت prepaid خود را شارژ نمائید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم نحوه ی شارژ کارت پیش پرداخت prepaid را برای شما آموزش دهیم. امید است آنچه گفته شد به اندازه ی کافی برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

دوستان گرامی! در صورتی که در انجام مراحل فوق با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم پرداختینو آماده ی پاسخگوئی به کلیه ی سوالات شما هستند و شما را در ارتباط با مشکلتان به طورکامل راهنمائی خواهند نمود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت