آموزش کار با پی پال در ایران

عدم قابلیت استفاده از پی پال در ایران نتیجه تحریم‌هایی است که از سوی آمریکا بر ایران اعمال شده است. اما با این وجود با استفاده از برخی از روش‌ها که دور زدن تحریم نامگذاری می‌شوند، نه تنها افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران قابل انجام است، بلکه می‌توان از مزایای حساب پی پال نیز بهره مند شد. اما تمام این موارد، با در نظر داشتن برخی از نکات امنیتی به حقیقت می‌پیوندند. به همین خاطر، در این مقاله قصد داریم نحوه کار با پی پال در ایران را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نحوه کار با پی پال در ایران

در کنار راحتی، سرعت و امنیت بالا هنگام خرید با پی پال یا انتقال ارز با پی پال، سختگیری‌های زیادی از سوی این موسسه مالی برای انجام هر تراکنش مالی اعمال می‌شود. خصوصا در رابطه با کشورهایی که استفاده از خدماتش را برای آنها ممنوع کرده است. بنابراین، در صورتی که شما از پی پال برای انجام کارهای غیرقانونی، مشکوک، پولشویی و ... استفاده کنید، بدون شک توسط پی پال شناسایی شده و حسابتان مسدود می‌شود. به همین خاطر، جهت جلوگیری از لیمیت پی پال باید نحوه کار با پی پال در ایران را به خوبی بدانید.

آموزش کار با پی پال در ایران

برخی از مهمترین مواردی که در این خصوص می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، عبارت هستند از:

عدم استفاده از آی پی ایران هنگام وارد شدن به حساب پی پال

یکی از رایح‌ترین اشتباهاتی که منجر به لیمیت حساب پی پال می‌شود، وارد شدن با آی پی ایران به حساب کاربری است. با توجه به اینکه ایران در لیست کشورهای تحریمی قرار دارد، به محض آنکه آی پی ایران توسط سیستم پی پال شناسایی شود، دسترسی به اکانت مسدود می‌شود. بنابراین، استفاده از یک برنامه جهت تغییر آی پی ایران را جهت ورود به حساب پی پال، هیچ وقت فراموش نکنید.

تغییر مکرر آی پی ورود به حساب پی پال

برخی از افراد می‌دانند که باید آی پی کشور ایران را جهت ورود به حساب پی پال و کار با پی پال در ایران تغییر دهند، اما نمی دانند که برای هر بار ورود باید از یک آی پی ثابت استفاده کنند. چرا که در غیر این صورت، پی پال این هر بار ورود از مکان‌های مختلف مشکوک شده و مجددا دسترسی به حساب را مسدود می‌کند. بنابراین در صورتی که از فیلترشکن جهت ورود به حساب پی پال استفاده می‌کنید، از یک آی پی آدرس ثابت استفاده کنید.

استفاده از نام ایران در تراکنش های مالی پی پال

هنگامی که قصد انتقال ارز به ایران و یا خرید از سایت های خارجی را دارید، به هیچ عنوان نباید از ایران اسمی بیاورید. برخی از افراد به اشتباه هنگام ثبت سفارش با پی پال، در بخش توضیحات و یا آدرس، نام ایران را می‌آورند. همین اشتباه می‌توانند باعث لیمیت شدن حساب پی پال شود. پس حتی در صورتی که کالای خریداری شده به ایران ارسال می‌شود، شما نباید هیچ آدرسی از ایران در هنگام پرداخت با پی پال وارد نمایید.

آموزش کار با پی پال در ایران

دریافت مبلغ از منیع ناشناس یا مشکوک

همانطور که گفته شد، پی پال به تمام تراکنش‌های مالی که از طریق این سیستم انجام می‌شود، حساسیت زیادی دارد. بنابراین، در صورتی که از منابع ناشناس با هویتی تا معلوم وجهی دریافت کنید و این مسئله چندین بار تکرار شود، احتمال مسدود شدن حساب وجود خواهد داشت.

انتقال و دریافت مبالغ بیش از حد پی پال

هر سیستم مالی برای انتقال و دریافت ارز، یک مقدار حداقل و حداکثر تعیین کرده است. پی پال نیز از این قانون مستنثنی نیست. در صورتی که شما هنگامی که به تازه حساب پی پال را ایجاد کرده اید، خریدهایی با مبالغ بالا انجام دهید و یا مبالغی با رقم‌های زیاد دریافت کنید، کاری کرده‌اید که پی پال به شما مشکوک شود. بنابراین، هنگام کار با پی پال در ایران ، خصوصا اوایلی که حساب کاربریتان را ایجاد کرده‌اید، مراقب رقم تراکنش‌هایی که انجام می‌دهید، باشید.

نتیجه گیری

کار با پی پال در ایران با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، کار مشکلی است. به همین سبب، باید به شدت باید مراقب باشید که از چه آی پی برای ورود به حسابتان استفاده می‌کنید و نامی از ایران در تراکنش‌هایی که با استفاده از این سیستم انجام می‌دهید، نبرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت