چگونه پی پال رایگان بدست آوریم؟ | راه های آسان بدست آوردن پی پال رایگان

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح می دهید در خانه کار کنید، احتمال دارد که یک حساب پی پال داشته باشید تا بتوانید به راحتی خدمات پرداختی خود را انجام دهید. در صورتیکه تا به حال اکانت پی پال ایجاد نکرده اید، ما به شما توصیه می کنیم که این کار را برای انجام نقل و انتقالات سریع مالی و دریافت پی پال رایگان حتما انجام دهید! پی پال رایگان!!

پرداختینو در این مقاله سعی کرده تا راه کارهای کسب پی پال رایگان را در این مقاله برای شما با بهترین و مطمئن ترین راه و روش های دریافت پی پال رایگان پرداخته ایم و آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 پی پال رایگان

راه کارهای دریافت پی پال رایگان


در ادامه به چندین روش برای دریافت پی پال رایگان پرداخته شده است:

Swagbucks

Swagbucks یک وب سایت بسیار محبوب است که 10 دلار به عنوان پاداش عضویت در سایت به شما می دهد. شما می توانید این مبلغ را در حساب پی پال خود دریافت کنید.

در صورت استفاده منظم از این وب سایت می توانید پول، هدایا و پاداش بیشتری دریافت کنید. برای دریافت پاداش باید نام و نام خانوادگی شما مطابق با اطلاعات حساب پی پال تان باشد و حتما حساب پی پال تان تأیید شده باشد. 

InboxDollars

کافی است در وب سایت InboxDollar ثبت نام کنید تا 5 دلار جایزه ثبت نام دریافت نمایید. InboxDollars پرداخت شما را به حساب پی پال تان ارسال می کند. اگر تسک های ساده و روزانه این سایت را نیز انجام دهید، تعداد پی پال رایگان بیشتری کسب خواهید کرد. شما می توانید برای 5 تا 10 دقیقه کار روزانه مبلغ  5 تا 10 دلار پی پال دریافت کنید.

Slicethepie

Slicethepie یک سایت آسان دیگر است که به شما امکان می دهد پول پی پال رایگان را بصورت آنلاین دریافت کنید. تسک هایی که به ازای دریافت دلار پی پال در این وب سایت باید انجام دهید.

امتیازدهی و نوشتن نظری کوتاه برای محصولاتی موسیقی، لوازم جانبی تلفن همراه و مد است. هرچه بررسی و نظرات شما دقیق تر باشد، پاداش شما بیشتر می شود. این سایت دو بار در هفته یعنی در روزهای سه شنبه و جمعه، هزینه های شما را پرداخت می کند.

Freeeats

در این وب سایت می توانید با انجام کارهایی مانند کلیک کردن روی لینک ها، تماشای فیلم های 30 ثانیه (یا کمتر)، بازدید از وب سایت ها یا تماس با شماره ها، دلار پی پال رایگان دریافت کنید. کلیه پرداخت های مربوط به شما برای دریافت یا بررسی مطالب فقط با استفاده از پی پال انجام می شود. برای دریافت دلارهای پی پال خود، باید یک حساب پی پال داشته باشید که با شماره تلفن همراه ثبت شده خود مرتبط است.

 SurveyJunkie

این وب سایت در ازای نظرات شما برای کمک به برندها در ارائه محصولات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، پی پال رایگان هدیه می دهد. SurveyJunkie با داشتن بیش از 3 میلیون عضو در سراسر جهان، به شما امکان می دهد تا در هر زمان و در هر دستگاه، نظرسنجی ساده ای را در مورد برندهای مختلف انجام دهید.

سپس برای هر نظرسنجی که با موفقیت انجام دهید، امتیاز کسب می کنید. پرداخت هر نظرسنجی متفاوت است و بین 1 تا 3 دلار است. هر 1000 امتیاز کسب شده در SurveyJunkie معادل 10 دلار است. 

 پی پال رایگان

Opinionoutpost

این وب سایت نیز مانند SurveyJunkie، در ازای نظراتی که می دهید، پی پال رایگان هدیه می دهد. علاوه بر آن بازخوردهای ارزشمند شمارا با شرکت ها به اشتراک می گذارد تا تجربه خدمات مشتری خود را بهبود ببخشند. 

 Opinion Outpost سالانه 20،000 پوند پول به اعضای خود می دهد. نظرسنجی های Outpost Opinion قطعاً فرصتی عالی برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار می دهد!

Ebates

این سایت از طریق ثبت نام به شما پی پال رایگان هدیه می دهد. علاوه بر این، همچنین با پرداخت هزینه های خرید آنلاین، به شما کمک می کند تا پول پی پال رایگان دریافت کنید. این بدان معنی است که شما بسته به نوع فروشگاهی که خریداری می کنید ، درصدی از خرید خود را پس می گیرید.

 فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی و شیوه زندگی عمده کمیسیون به Ebates پرداخت می کنند تا راه شما را به اشتراک بگذارد و Ebates آن کمیسیون را با شما به اشتراک بگذارد. ساده و ساده. پرداخت ها هر سه ماه و به طور مستقیم به حساب پی پال شما ، با حداقل حد برداشت 5 دلار انجام می شود.

نتیجه گیری

همانطور که از خواندن این مقاله مشاهده کردید، شما می توانید با انجام تسک هایی ساده و آسان در اوقات فراغت خود پی پال رایگان، دریافت کنید. از این طریق به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توانید با استفاده از اپلیکیشن ها و وب سایت های ذکر شده در ازای بازی، نظر سنجی، نوشتن نظرات و غیره دلار پی پال دریافت کنید.

اما فراموش نکنید ، دریافت پی پال رایگان در ازای انجام تسک ها به عنوان هدیه ، نیازمند حساب پی پال می باشد که پیشنهاد ما : افتتاح حساب پی پال کاملا وریفای شده برای دریافت پی پال رایگان و کسب درآمد از آن است و یا میتوانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود در این وبسایت ها از کمک و حساب تیم پرداختینو بهره ببرید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    علی قاصری ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    سلام ممنون از راهنمایی خوبتان، ببخشید من دو تا حساب پی پال بیزینسی دارم هر جفتشو توی سواگباکس و این باکس دلار میزنم ولی جفت سایت ها میگن قبلا استفاده شده در صورتی که من دفعه ی اولم با پی پال با این سایت ها اشنا میشم! لطفا کمک کنید ممنون تازه با فیلتر شکن پولی وارد شدم

  • تصویر آواتار
    صادق ۲۴ مهر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام افتتاح حساب

  • تصویر آواتار
    allireza Aeineh ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    افتتاح حساب پی پال را میتوانید انجام دهید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      با سلام
      دوست عزیز جهت افتتاح حساب پی پال میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید
      https://pardakhtino.com/member/order/open/paypal/create

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت