خرید و فروش یورو پی پال

در حال حاضر، حساب پی پال شما ممکن است فقط برای بازار داخلی و ارز کشوری که در آن زندگی می کنید یا از آن برای مبادلات خود استفاده می کنید، تنظیم شده باشد. اما هنگام راه اندازی کسب و کاری در سطح بین المللی و با درآمد حاصل از دیگر ارزهای موجود، به احتمال زیاد تمایل به تنظیم حساب خود با دیگر ارزها دارید. 

به عنوان مثال برای فروشندگان UK، این به معنای اضافه کردن (حداقل) یورو، دلار و AUD است. به همین ترتیب برای فروشندگان ایالات متحده، ممکن است ارزهایی همچون GBP ، EUR ، CAD و AUD مورد استفاده قرار گیرد.

خوشبختانه پی پال از انواع ارزها همچون دلار آمریکا، کانادا، یورو، روبل، پوند و ... پشتیبانی می کند و از این رو کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود از انواع کیف پول های ارائه شده توسط پی پال استفاده کنند. کیف پول یورو پی پال نیز یکی از این کیف پول های ارائه شده توسط شرکت پی پال است.

در صورتیکه نیاز به خرید و فروش یورو پی پال خود داشته باشید می توانید از تیم متخصص ما در پرداختینو کمک بگیرید. 

برای شارژ حساب پی پال، کلیک کنید!

یورو پی پال

چرا یورو پی پال؟

خیلی از افراد برای مبادله و کسب و کار با کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا خرید و فروش از سایت های اروپایی، نیاز به یورو پی پال دارند. برخی از فریلنسرها هم نیز حقوق خود را به یورو دریافت می کنند و از این رو برای دریافت مستقیم پول خود از کیف پول یورو پی پال استفاده می کنند.

علاوه بر این برخی از کاربران هم نیز برای خریدهای آنلاین شخصی خود از سایت ها یا حتی ارسال پول به نزدیکان خود در کشورهای اروپایی نیاز به یورو پی پال دارند. حتما از خود می پرسید که چرا این افراد حتما باید از کیف پول یورو پی پال استفاده کنند؟ چرا از دلار پی پال استفاده نمی کنند و سپس ارز خود را تبدیل کنند؟

در جواب باید بگوییم که یکی از بزرگترین مشکلات همین تبدیل ارز است. شما می توانید پرداخت های خود را از هر ارزی در حساب پی پال خود دریافت کنید (ارزهایی که پی پال پشتیبانی می کند).

تا زمانی که پرداختی که شما ارسال می کنید، موجودی کامل در همان ارز باشد، معامله بدون تبدیل ارز می تواند انجام شود. در صورتیکه فرد دارای دلار پی پال باشد باید هزینه ی مبادله پول یا همان تبدیل پول از دلار به یورو را مطابق با نرخ روز محاسبه کند.

از این رو برای تبدیل ارز باید هزینه ی زیادی را بپردازد که این کار مسلما به صرفه نمی باشد. برای این منظور شبکه پی پال از ارزهای زیادی پشتیبانی می کند که تا حد امکان از این مشکلات جلوگیری نماید و کاربر بتواند هزینه ی خود را به راحتی دریافت یا ارسال کند.

در صورتیکه برای خرید و فروش یورو پی پال با مشکل مواجه شده اید و سایت مطمئنی را برای انجام این کار پیدا نمی کنید، اصلا نگران نباشید! با استفاده از خدمات پرداختینو قادر به خرید و فروش یورو پی پال و تبدیل آن با کارمزدی ناچیز و در سریع ترین زمان ممکن خواهید بود. تیم مجرب ما در پرداختینو، از معدود شرکت هایی است که ارائه دهنده خدمت خرید و فروش یورو پی پال نیز می باشد.

خرید و فروش یورو پی پال

نحوه خرید و فروش یورو پی پال توسط پرداختینو

برای خرید و فروش یورو پی پال می توانید از طریق لینک ارائه شده در ادامه مطلب اقدام نمایید. در صورتیکه قبلا در پرداختینو عضو نبوده اید ابتدا باید در پرداختینو عضو شوید، روند کار بسیار ساده است و زمان زیادی را از شما نمی گیرد.

اما در صورتیکه عضو باشید بعد از احراز هویت می توانید، فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده و نوع ارز خود را مشخص کنید؛ پس از تکمیل فرم و واریز معادل ریالی هزینه مورد نظر به حساب پرداختینو، جهت شارژ کیف پول یورو پی پال تان، تیم متخصص و مجرب ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به شارژ حساب شما اقدام می کند.

 با استفاده از خدمات ارزی بین المللی ما، به همین سادگی می توانید حساب پی پال خود را شارژ کنید و از آن استفاده نمایید. اگر درآمد ارزی تان به یورو می باشد، جهت شارژ و نقد کردن درآمد ارزی خود نیز می توانید از دکمه ارائه شده در پایین صفحه استفاده نمائید.

برای شارژ حساب پی پال، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت