اسکریل (Skrill) چیست؟ | درباره ی اسکریل (Skrill)

اسکریل (Skrill) یک شرکت خدمات پرداخت آنلاین است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا از طریق این سیستم، معاملات خود را انجام دهید و به بسیاری از کشورهای جهان نقل و انتقالات مالی انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکریل (Skrill) با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : 

پرداخت و خرید با اسکریل

شارژ حساب اسکریل

اسکریل (Skrill)

آشنایی با سیستم پرداخت بین المللی اسکریل (Skrill)

 Skrill در سال 2001 تاسیس شد و مالکیت آن هم اکنون متعلق به گروه Paysafe است. این گروه یک تیم بزرگ پرداخت است که خدمات پرداخت را بصورت آنلاین ، حضوری و از طریق کانال‌های دیگر ارائه می‌دهد. Skrill به عنوان درگاه پرداخت تجارت الکترونیک شروع به کار کرد و کم کم خدمات خود را گسترش داد و تبدیل به یک سرویس آنلاین شد که امکان ارسال پول به سراسر جهان را فراهم کرده است.

برای استفاده از امکانات این درگاه پرداخت، باید به افتتاح حساب Skrill بپردازید تا امکان دسترسی به این سرویس و همچنین کیف پول Skrill را داشته باشد.

هزینه‌های انتقال پول با اسکریل سریع، ساده و ارزان می‌باشد.

شما می‌توانید بسته به مکانی که در آن قرار دارید و ارز مورد استفاده خود ، از طریق کارت اعتباری ، دبیت کارت و ... انتقال پول را در سطح بین المللی انجام دهید.

ارسال پول بین المللی با Skrill

سیستم انتقال پول بین المللی اسکریل برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا مستقیماً به یک حساب بانکی یا کیف پول دیگر از طریق تلفن همراه خود پول ارسال کنید.

برای این منظور شما فقط نیاز به نام ، آدرس و جزئیات حساب گیرنده دارید تا بتوانید نقل و انتقالات مالی انجام دهید و برای او پول بفرستید.

برای استفاده از Skrill Money Transfer و ارسال پول به خارج از کشور پس از باز کردن یک حساب Skrill ، می‌توانید به سایت transfer.skrill.com مراجعه کرده و روی "شروع کار" کلیک کنید.

توصیه می‌شود که از خدمات Skrill Transfer Money برای ارسال پول به خارج از کشور به جای سرویس Skrill to Skrill استفاده کنید چرا که این سیستم بررسی‌های مشتری ضعیفی داشته و نسبت به Skrill Transfer Money  بسیار گران‌تر ، کندتر و سخت‌تر است.

سیستم پرداخت Skrill Money Transfer چگونه کار می‌کند؟

برای این که بتوانید از این سیستم پرداخت اسکریل استفاده کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به وب سایت اسکریل (Skrill) مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • حساب خود را با پیمودن فرایند تائید یا وریفای حساب، وریفای کنید.
  • جزئیات مربوط به انتقال پول را تکمیل کنید. به طور مثال نام و آدرس گیرنده و...
  • دکمه‌ی send را کلیک نمائید و منتظر بمانید تا تائید ارسال برای شما فرستاده شود.

اسکریل (Skrill)

آیا اسکریل (Skrill) امن است؟

همانطور که گفتیم، اسکریل از سال 2001 در ابتدا به عنوان Moneybookers مشغول به کار شد و عملکرد او کاملاً مجاز و منظم بود و توسط میلیون‌ها مشتری برای پرداخت آنلاین و انجام نقل و انتقالات مالی داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می‌گرفت. Paysafe ، شرکتی که Skrill را در اختیار دارد ، در بیش از 20 مکان در سراسر جهان دفاتر متعددی دارد و نقل و انتقالات پول را به صورت امن و مطمئن برای کاربران انجام می‌دهد.

Skrill توسط قانون گذاران مالی مختلف در سراسر جهان کاملاً مجاز و تائید شده است و اداره رفتار مالی UKA در انگلستان و شبکه آمریکایی جرائم مالی FinCEN نیز اسکریل را امن می‌دانند.

اسکریل (Skrill) در مورد امنیت خود می‌گوید :

"اسكریل باید برخی از سخت ترین مقررات خدمات پرداخت در جهان را رعایت كند و موارد مربوط به امنیت عملکرد سایت‌های خدمات بانکی و تجارتی را مورد توجه قرار دهد. ورود به حساب شما ، اطلاعات شخصی و کلیه معاملات پولی با استفاده از فناوری Secure Socket Layer (SSL) با رمزگذاری 128 بیتی و با امنیت بالا ، که تأیید شده توسط VeriSign است انجام، و تضمین شده می‌باشد.

یکی از موارد امنیتی اسکریل این است که، هنگامی که شما با استفاده از Skrill وجهی را ارسال می‌کنید ، گیرنده اطلاعات مالی حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری یا دبیت کارت یا شماره حساب بانکی شما را دریافت نمی‌کند.

بیشتر بدانید : افتتاح حساب اسکریل (فول وریفای)

سخن آخر

اکثریت قریب به اتفاق مشتریان معتقدند که Transfer Money Skrill از هزینه‌های بسیار رقابتی برخوردار است و دارای نرخ انتقال ارز کمی نیز می‌باشد. بیشتر کاربران از سهولت استفاده از آن و همچنین سرعت تحویل وجوه سیستم پرداخت اسکریل استقبال می‌کنند.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت