بهترین روش های انتقال پول و وجه | نحوه انتقال پول به خارج از کشور

ارسال پول به خارج از کشور از طریق بانک کار آسانی است، اما بسیار گران قیمت است. هزینه کارمزد بانک‌های آمریکایی، مانند Bank of America یا Wells Fargo، بین 25 تا 65 دلار آمریکا برای انتقال الکترونیکی پول بین المللی است و برای نقل و انتقالات کوچکتر بین ارزهای اصلی، بانک‌ها می توانند بیش از 5٪ در هر نقل و انتقال پرداخت کنند. خوشبختانه تعداد شرکت های زیادی برای خدمات انتقال پول بین المللی وجود دارد که سهولت نقل و انتقال پول بین المللی را بدون کسب هزینه ی کارمزد بالا ارائه می دهند. اما چگونه می‌توان بهترین روش های انتقال پول همراه با هزینه ی کارمزد پایین را پیدا کرد؟ کدام شرکت کمترین هزینه را دارد؟ در ادامه با پرداختینو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین و قابل اطمینان‌ترین خدمات برای انتقال وجوه بین المللی، بدون پرداخت هزینه زیاد کسب کنید.

 

بهترین روش های انتقال پول

 

بهترین روش های انتقال پول

برای استفاده از بهترین روش های انتقال پول باید متناسب با شرایط خود و امکانات ارائه شده توسط سایت‌های مختلف همچون سرعت و کارمزد هزینه‌ی ارسال، یکی از روش ها را انتخاب نمایید. در ادامه به برخی از بهترین روش های انتقال پول و نحوه انتقال پول به خارج از کشور اشاره شده است:

 

TransferWise، بهترین نرخ برای خدمات آنلاین و نرخ تبدیل ارز

 

فرقی نمی‌کند از کدام بانک یا شرکتی برای انتقال وجه خود استفاده می‌کنید. ارسال پول به خارج از کشور به‌صورت آنلاین در مقایسه با انجام این کار از طریق تلفن یا حضوری تقریباً ارزان‌تر است. TransferWise برای کاربران آنلاینی که می‌خواهند مبلغ کمتری را ارسال کنند، بسیار مناسب است. با استفاده از این وب سایت پرداخت‌های بین المللی، می توانید بدون مراجعه به شعبه به صورت حضوری، هزینه‌های خود را به راحتی منتقل کنید. این سایت همچنین نرخ ارز بهتری نسبت به دیگر سایت ها و خدمات ارزی بین المللی ارائه می دهد و اغلب ارزان ترین راه برای انتقال پول در سطح بین المللی می باشد. زمان انتقال پول با استفاده از این روش حداکثر 1 روز کاری است.

هزینه انتقال پول با استفاده از TransferWise

هزینه های انتقال وجه با استفاده از TransferWise عبارتند از:

 

  • هزینه مبادلات: کم و براساس درصد
  • نرخ مبادله: پایه، نرخ بین بانکی (نرخ گوگل)
  • هزینه های اضافی: پس از  (Bank debit (ACH هزینه‌های اضافی دریافتی توسط TransferWise پایین ترین نرخ قیمت می‌باشد و در آخر دبیت و کارت اعتباری یا Apple / Google Pay

 

نحوه انتقال پول با TransferWise

 

ایجاد یک حساب کاربری آنلاین و ورود به سیستم
کلیک روی how much and where to و وارد کردن جزئیات گیرنده
برای پرداخت هزینه خود می‌توانید از SWIFT ، کارت دبیت یا اعتباری یا Apple / Google Pay استفاده کنید.

 


OFX، گزینه ای مناسب برای ارسال مقادیر بیشتر پول


OFX گزینه مناسبی برای کاربران آنلاینی است که هنوز هم تمایل به داشتن خدمات از طریق تلفن می‌باشند. مطمئنا صحبت کردن با تلفن برای انتقال مقادیر پول بیشتر در خارج از کشور بسیار امن تر خواهد بود.  OFX یک مدعی قوی برای ارزان‌ترین سرویس آنلاین است. مدت زمان انتقال پول با استفاده از این روش حداقل 1 روز و حداکثر 5 روز کاری است.

هزینه انتقال پول با استفاده از OFX

  • هزینه نقل و انتقال: بدون هزینه flat یا هزینه انتقال پول مبتنی بر درصد
  • نرخ ارز: OFX مارجین را به نرخ بازار اضافه می کند. هرچه تعداد بیشتری ارسال کنید، نرخ آن مناسب‌تر می‌شود
  • حداقل مبلغ انتقال: 150 دلار آمریکا برای انتقال single ؛ 250 دلار برای انتقال recurring

 

نحوه انتقال پول با OFX

 

یک حساب کاربری آنلاین رایگان ایجاد کنید تا یک quote زنده برای انتقال خود دریافت کنید
جزئیات دریافت کننده از جمله حساب بانکی، شماره موسسه مالی، شماره حساب و شماره ترانزیت شعبه وارد کنید
معاملات را نهایی کرده و با استفاده از حساب بانکی یا انتقال الکترونیکی خود پرداخت کنید.

 

WorldRemit، خدمات کم هزینه برای انتقال پول

براساس اعلام بانک جهانی، حواله‌های بین المللی در سال 2018، 689 میلیارد دلار بوده است. اکنون، به لطف افزایش رقابت سیستم های پرداخت کننده پول که در پرداخت‌های کوچکتر تخصص دارند، هزینه انتقال پایین آمده است. WorldRemit برای انتقال مبالغ زیر 2000 دلار آمریکا کارمزد و نرخ تبدیل کمتری دریافت می‌کند. 
 

هزینه انتقال پول با استفاده از WorldRemit

هزینه نقل و انتقالات: متناسب با میزان هزینه یا جایی که قصد ارسال وجه خود را دارید، هزینه مبادلات متفاوت است. قبل از تایید نهایی جهت انتقال، این سیستم میزان هزینه ی کارمزد و تبدیل را مشخص می‌سازد.

نرخ ارز: WorldRemit مارجین را به نرخ تبدیل اضافه می‌کند.

حداکثر مبلغ انتقال: 10،000 دلار آمریکا

 

نحوه انتقال پول با WorldRemit

یک حساب کاربری آنلاین ایجاد کرده و وارد شوید. روی دکمه  how much کلیک کنید، چگونه می‌خواهید هزینه خود را انتقال دهید (واریز وجه، سپرده بانکی، موبایل یا Airtime )، به کجا می خواهید هزینه خود را ارسال کنید. جزئیات گیرنده هزینه را وارد کنید.

 

بهترین روش های انتقال پول

 

علاوه بر روش‌های ذکر شده روش های زیاد دیگری نیز برای انتقال پول در دنیا وجود دارد که از جمله آنها می توان به پی پال و اسکریل و اپراتورهای انتقال پول همچون مانی گرام، وسترن یونیون به صورت آنلاین و آفلاین و ارزهای دیجیتالی و ارز فارکس اشاره کرد. اینکه برای انتقال پول نقد خود چه روشی را انتخاب کنید به شرایط و امکاناتی که می‌خواهید، مرتبط است.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت