پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال

همانطور که می دانید، درگاه پرداخت های ارزی پی پال یکی از بهترین و امن ترین سیستم های پرداخت ارزی را دارد و کاربران بسیاری از سراسر دنیا برای انجام نقل و انتقالات ارزی خود پی پال را انتخاب می کنند. این سیستم پرداخت ارزی دارای ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی برای مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشد که یکی از آن ها امکان پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال است. به منظور آشنایی هر چه بیشتر با این امکان پی پال با پرداختینو همراه شوید.

امکان پرداخت جمعی (mass payment) در سیستم پرداخت پی پال

پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال ، قابلیتی در این سیستم پرداخت است که امکان چندین پرداخت را به صورت یک جا فراهم کرده است که می تواند شامل پرداخت کمیسیون ها، انجام پرداخت های معمولی و روتین و یا پرداخت جوایز و ... باشد.

برای اینکه بتوانید از خدمات پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال بهره مند شوید لازم است که درخواست خود را به بخش پشتیبانی پی پال اعلام کنید، تا قابلیت پرداخت جمعی را برای شما فعال کند.

پرداخت جمعی (mass payment)

البته لازم به ذکر است که امکان پرداخت جمعی (mass payment) فقط برای حساب های بیزینس (Businees) و حساب های پریمیر (Primier) فعال می شود. در واقع حساب های پرسونال نمی توانند از این ویژگی پی پال برخوردار شود.

افتتاح حساب و فعال سازی امکان پرداخت جمعی (mass payment) توسط پرداختینو

بنابراین، چنانچه شما دوستان عزیز هنوز برای افتتاح حساب پی پال اقدام نکرده اید و می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید و در ضمن در بخش توضیحات در خواست خود را برای فعال شدن امکان پرداخت جمعی اعلام نمائید.

برای درخواست افتتاح حساب پی پال، کلیک کنید!

 

استفاده از امکان امکان پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال

به طور کلی به دو روش می توان پرداخت جمعی در پی پال را انجام داد که در ادامه این دو روش را بای شما معرفی خواهیم کرد.

روش اول : در روش اول برای انجام پرداخت جمعی در پی پال ، شما می توانید فایل پرداخت جمعی را که از قبل آماده کرده اید ، در سایت پی پال آپلود کنید که این فایل می تواند یک فایل ساده ی "نوت پد" باشد، یا یک فایل اکسل، ورد و ... با فرمت های TXT، CSV، DAT و ... .

روش دوم : روش دیگری که می توانید برای انجام پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال استفاده کنید، این است که شما مدیریت پرداخت های جمعی خود را از طریق یک API که به وب سایت یا نرم افزارهای تلفن همراه خود اضافه می کنید، انجام دهید. به این ترتیب می توانید مدیریت تراکنش های خود را از این طریق به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

آیا مایلید بدانید که پردازش های جمعی چگونه انجام می شود؟ در ادامه همچنان با ما همراه باشید.

پرداخت جمعی (mass payment)

چگونگی پردازش پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال

زمانی که درخواست انجام یک تراکنش پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال صورت می گیرد، این سیستم پرداختف هر کدام از تراکنش ها را یکی یکی بررسی می کند و کلیه ی مبالغ به اضافه ی کارمزد مربوطه محاسبه می شود و از حساب فرد فرستنده کسر می شود و نزد سیستم پرداخت پی پال محفوظ می ماند تا تراکنش انتقال به حساب گیرندگان آغاز شود.

پس از آن یکی یکی مبالغ درخواستی به حساب های گیرندگان واریز می شود. توجه داشته باشید، در صورتی که شخص گیرنده حساب پی پال نداشته باشد، از او خواسته می شود که ظرف مدت زمان 30 روز برای خود یک اکانت پی پال ایجاد کند. اما در صورتی که در این مدت زمان گیرنده هیچ اقدامی برای افتتاح حساب و ایجاد اکانت پی پال انجام نداد، مبلغ مربوطه به حساب فرستند مجددا واریز می شود.

پس از اتمام فرایند پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال، از سوی این سیستم پرداخت، پیغامی مبنی بر تکمیل و اتمام فرایند درخواستی برای فرستند ارسال می شود و به این ترتیب کاربر می تواند جزئیات تراکنش پرداخت جمعی (mass payment) را مشاهده و بررسی کنند.

دوستان و همراهان همیشگی پرداختینو، از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی کلیه ی سوالات شما هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت