انواع کارت های اعتباری پی پال را بشناسید

پی پال به دلیل اینکه اولین سیستم پرداخت ارزی برای ارسال و دریافت پول از طریق یک برنامه خاص می‌باشد، دربین کاربران بیشتر از سایر درگاه‌های پرداخت شناخته شده است.پی پال علاوه بر امکانات پرداختی که برای کاربران ارائه داده است، دو نوع کارت اعتباری به علاوه چندین نوع دبیت کارت هم برای پرداخت آسان مشتریان ارائه داده است. در این مقاله پرداختینو به معرفی کارت های اعتباری پی پال پرداخته است. لطفا با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به معرفی کارت های اعتباری پی پال بپردازیم، باید بگوئیم که  برای درخواست کارت پی پال باید یک حساب پی پال داشته باشید. پس قبل از اقدام برای دریافت یکی از انواع کارت های اعتباری پی پال برای افتتاح حساب پی پال اقدام کنید.

آشنایی با انواع کارت های اعتباری پی پال

در این بخش از مقاله علاوه بر معرفی کارت های اعتباری پی پال ، شما را از مزایای هر کدام آگاه خواهیم کرد.

کارت های اعتباری پی پال

The PayPal Cashback Mastercard

PayPal Cashback Mastercard یکی از انواع کارت های اعتباری پی پال است که یک ساختار پاداش دهی ساده با 2 درصد سود به ازای هر خرید برای کاربران ارائه داده است. برای استفاده از این کارت اعتباری هزینه‌ی سالانه‌ای وجود ندارد. همچنین با استفاده از این کارت اعتباری شما می‌توانید مبلغ موجودی خود را به مانده حساب پی پال خود بازپرداخت کنید.

شما می‌توانید در هر مکانی که Mastercard پذیرفته می‌شود ، از این کارت اعتباری استفاده کنید.

The PayPal Extras Mastercard

از دیگر کارت های اعتباری پی پال PayPal Extras Mastercard است که به ازای استفاده از آن در رستوران و پمپ بنزین‌ها، 3 امتیاز به ازای هر دلار خرید به شما پاداش می‌دهد. همچنین اگر به طور منظم در PayPal و eBay با این کارت خرید کنید ، 2 امتیاز به ازای هر دلار دریافت خواهید کرد این امتیازات را می‌توان به راحتی با یک حساب بانکی یا با حساب پی پال و یا سایر گزینه‌ها، بازخرید کرد. برای استفاد از این کارت نیز هزینه سالانه وجود ندارد و در هر کجا که کارت های اعتباری مسترکارت پذیرفته شود، می‌توانید از این نوع کارت اعتباری استفاده کنید.

این دو کارتی که معرفی کردیم ، کارت های اعتباری پی پال بودند. در ادامه چند نوع از دبیت کارت‌های پی پال را به شما معرفی خواهیم کرد.

The PayPal Prepaid Mastercard

اگر هم اکنون از هیچ اعتباری برخوردار نیستید، یا در حال بازسازی مجدد اعتباری خود هستید، می‌توانید از این کارت پی پال برای استفاده در هر مکانی که دبیت کارت های مسترکارت را می‌پذیرند، استفاده کنید. یکی از مزیت‌های PayPal Prepaid Mastercard  این است که با معرفی آن به دوستان خود می‌توانید از پی پال پاداش دریافت کنید.

این کارت شما را برای داشتن یک حساب پس انداز واجد شرایط می‌کند ، بنابراین می‌توانید برای پس انداز پول در مواقع ضروری از این حساب دبیت کارت خود استفاده کنید.

کارت های اعتباری پی پال

The PayPal Cash Card

با استفاده از PayPal Cash Card که یکی از انواع کارت های اعتباری پی پال است، می‌توانید بلافاصله در مکان‌های واجد شرایط به موجودی حساب پی پال خود دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این دبیت کارت نیز نیازی به پرداخت هزینه‌ی سالانه نیست. همچنین در دستگاه‌های خودپرداز MoneyPass  نیز نیازی به پرداخت هزینه برای انجام تراکنش‌ها وجود ندارد.

Paypal credit

کردیت پی پال، به عنوان یکی از کارت های اعتباری پی پال محسوب نمی‌شود اما یک خط اعتباری دیجیتال است که شش ماه از تأمین اعتبار معوق را برای خریدهای 99 دلار یا بیشتر در هر جا با پی پال پذیرفته است. اگر ظرف شش ماه کل مبلغ را پرداخت کنید ، هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. اما اگر نتوانید به موقع مانده حساب را بازپرداخت کنید ، برای کل شش ماه سودی به اندازه کل مبلغ از شما دریافت می‌شود. به علاوه در صورتی که پرداختی را انجام ندهید یا پرداخت‌ها را با تأخیر انجام دهید نیز ، همین اتفاق می‌افتد. بنابراین مزیت استفاده از اعتبار پی پال این است که شما زمان اضافه برای بازپرداخت هزینه دارید.

در این مقاله شما را با دو نوع کارت های اعتباری پی پال آشنا کردیم و با انواع دبیت کارت پی پال به اضافه‌ی کردیت پی پال را به شما معرفی کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. دوستان در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با پرداختینو تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت