چگونگی انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر

پی پال، یکی از بزرگ‌ترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی بین المللی است که امکان انجام تراکنش‌های انتقال پول را با سرعت بالا و بسیار امن برای کاربران فراهم می‌کند. این سیستم پرداخت ارزی برای کاربران شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند از طریق آن برای دوستان و آشنایان خود نقل و انتقالات ارزی انجام دهند. آیا مایلید تا با چگونگی انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر آشنا شوید؟ در این مقاله تا پایان با پرداختینو همراه شوید.

آموزش نحوه‌ی انتقال پول از پی پال به حساب پی پال شخص دیگر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی علاقه من هستید، قطعا درگاه پرداخت پی پال را در بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی دیده‌اید. پی پال یکی از پر طرفدارترین درگاه‌های پرداخت آنلاین است و نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب تقریبا می‌توان گفت اکثر مشتریان وب سایت‌های فروشگاهی دارای اکانت پی پال هستند و می‌توانند از طریق آن هم خرید کنند و پرداخت هزینه را انجام دهند و هم نقل و انتقالات ارزی انجام دهند.

انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگراما بسیاری از کاربران مایلند بدانند که چگونه می‌توان از طریق پی پال به حساب پی پال دیگر پول انتقال داد. در ادامه به بیان این مورد پرداخته‌ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

در این بخش از مقاله نحوه‌ی  انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر را برای کسانی که دارای حساب پی پال هستند، آموزش داده‌ایم. دوستان عزیزی که قصد انتقال پول از طریق پی پال برای دیگر افراد را دارند، اما شخص حساب پی پال ندارد، لازم است از وی درخواست کنند تا یک حساب پی پال برای خود ایجاد کند.

نکته : افتتاح حساب پی پال تنها در ارز چند دقیقه و به صورت رایگان برای کاربران امکان پذیر است.

برای انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر ما را در مراحل زیر مرحله به مرحله دنبال کنید.

مراحل انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر

قبل از هر چیز شما باید حساب پی پال پرسونال یا بیزینس داشته باشید تا بتوانید از طریق آن پول انتقال دهید. طرف مقابل نیز بایستی حساب پی پال داشته باشد. در این صورت با طی کردن مراحل زیر، موفق به انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر خواهید شد.

مرحله‌ی اول :

در صفحه‌ی اصلی پی پال وارد پنل کاربری خود شوید و در بخش بالای پنل، بر روی گزینه‌ی Send & Request کلیک کنید.

مرحله‌ی دوم :

در این مرحله شما باید مشخصات فردی را وارد کنید که می‌خواهید به حساب پی پال او مبلغی را انتقال دهید. بنابراین اطلاعاتی از قبیل : نام، شماره تماس، ایمیل و ... را وارد کنید. (توجه داشته باشید که این مشخصات باید مطابق با مشخصاتی باشد که فرد گیرنده در حساب پی پال خود وارد کرده است.)

انتقال پول از پی پال به حساب پی پال دیگر

مرحله‌ی سوم :

در مرحله‌ی سوم، مبلغ مورد نظر را وارد می‌کنید. توجه کنید که هزینه تراکنش برای انتقال پول در ایالات متحده به صورت رایگان است. اما اگر بخواهید به دوستان و آشنایان خود در منطقه‌ای غیر از کشور آمریکا پول انتقال دهید، مبلغی به عنوان کارمزد از حساب گیرنده کسر خواهد شد.

پس از اینکه مبلغ را وارد کردید، بر روی گزینه‌ی Continue کلیک نمائید و وارد مرحله‌ی بعد شوید.

مرحله‌ی چهارم :

در این مرحله شما باید مشخص کنید که از چه طریق می‌خواهید انتقال وجه را انجام دهید، یا به عبارت دیگر از چه طریق پرداخت می‌کنید.

شما هم می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری پرداخت را انجام دهید و هم می‌توانید به حساب بانکی خود متصل شوید؛ که پرداخت از طریق کارت اعتباری مجددا با دریافت کارمزد همراه خواهد بود.

مرحله‌ی پنجم :

در این مرحله شما هر آنچه خواسته شده است را انجام داده‌اید و تنها کافیست، تائید کنید که این تراکنش انجام شود. پس بر روی گزینه‌ی روی دکمه Send payment now کلیک نمائید. به این ترتیب انجام تراکنش از سوی شما تائید می‌شود.

بیشتر بخوانید : نقد کردن پول پی پال

پس از اینکه کلیه‌ی مراحل ذکر شده را به دقت انجام دادید، پی پال یک ایمیل برای شما ارسال می‌کند. این ایمیل حاوی اطلاعات مربوط به تراکنش انجام شده می‌باشد. توصیه می‌شود که ایمیل فوق را نگه دارید تا چنانچه در آینده به اطلاعات آن نیاز پیدا کردید، با مشکل مواجه نشوید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    عباس رحیمی ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من قصد نقد کردن مقداری دلار پی پال رو دارم لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت