با بهترین راه های انتقال پول به روسیه آشنا شوید

شاید با دیدن عنوان این مقاله کمی تعجب کرده باشید، به این علت که تا کنون تمام نقل و انتقالات مالی خود به روسیه را از طریق بانک انجام می دادید! اما آیا می دانید که برای مبالغ کم، این روش مقرون به صرفه نیست و شما را متحمل پرداخت کارمزد زیادی می کند؟ پس راه های انتقال پول به روسیه را که پرداختینو در این مقاله به شما معرفی کرده است به دقت مطالعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافه نشوید.

بیشتر بخوانید : انتقال پول از پی پال به ایران در سریع ترین زمان و به بالاترین نرخ

لزوم آشنایی با راه های انتقال پول به روسیه

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به دلایلی شغلی یا هر دلیل دیگر در سال چندین بار به کشور روسیه سفر می کنید، یا اینکه اعضای خانواده شما در این کشور ساکن هستند و لازم است که به طور مرتب نقل و انتقالات مالی به روسیه داشته باشید، لازم است که برای اجتناب از پرداخت هزینه های اضافه، با بهترین راه های انتقال پول به روسیه آشنا شوید. ما در ادامه روش های انتقال پول به روسیه را برای شما معرفی می کنیم.

راه های انتقال پول به روسیه

بهترین راه های انتقال پول به روسیه

با استفاده از روش هایی که در این بخش از مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، می توانید به صورت کاملا امن و راحت و با کمترین هزینه، به روسیه پول انتقال دهید.

انتقال پول به روسیه از طریق وسترن یونیون WesternUnion

وسترن یونیون یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه نقل و انتقالات بین المللی می باشد که بیش از 500 شعبه در بیش از 200 کشور در سراسر دنیا دارد. شما می توانید انتقال پول به سراسر دنیا و همچنین اراسل حوالجات مالی را از طریق وسترن یونیون انجام دهید. این روش به عنوان یکی از بهترین روش های انتقال پول به روسیه محسوب می شود.

انتقال پول به روسیه از طریق ترنسفروایز TransferWise

ترنسفروایز TransferWise یکی از معتبرترین شرکت های نقل و انتقالات مالی بین المللی می باشد که خدمات خود را با کمترین کارمزد برای کاربران خود ارائه داده است. همچنین برای پرداخت در ترنسفروایز TransferWise از طریق کارت های اعتباری نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه ای نیست.

انتقال پول به روسیه از طریق پی پال PayPal

پی پال PayPal یکی از بزرگ ترین درگاه های پرداخت ارزی بین المللی می باشد که برای بسیاری از کاربران شناخته شده است. ارسال پول به روسیه از طریق پی پال PayPal و با استفاده از کارت های اعتباری کارمزد کمتری دارد. اما در کل هزینه های نقل و انتقالات مالی از طریق پی پال بیشتر از دیگر شرکت های پرداخت ارزی می باشد.

بیشتر بخوانید : پرداخت با پی پال بدون کارمزد

دوستان توجه داشته باشید! زمانی که قصد انتقال پول به روسیه را دارید، قبل از هر اقدامی ابتدا به وب سایت هر کدام از شرکت های پرداخت ارزی مراجعه کنید و میزان کارمزد و هزینه انجام تراکنش ها را محاسبه کنید و با در نظر گرفتن مبلغی که به عنوان کارمزد برای هر کدام باید پرداخت کنید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید تا با هر بار انتقال پول به روسیه مجبور به پرداخت مبالغ زیادی بابت کارمزد نشوید.

راه های انتقال پول به روسیه

سخن پایانی

افراد زیادی هستند که به طور مرتب و به دلایل مختلف تراکنش های مالی بین المللی دارند و اکثرا این کار را از طریق بانک انجام می دهند. همانطور که می دانید  تراکنش های مالی که از طریق بانک انجام می شود، کارمزد بالایی دارد و شما برای انتقال پول از این طریق باید مبلغ زیادی بپردازید.

پس برای انتقال پول به روسیه توصیه می شود، روشی را انتخاب کنید که نه تنها پول خود را با سرعت و امنیت کامل انتقال دهید، بلکه پول زیادی به عنوان هزینه نقل و انتقال از حساب شما کسر نشود.

به همین دلیل در این مقاله ما شما را با بهترین راه های انتقال پول به روسیه آشنا کردیم تا بتوانید با در نظر گرفتن امکانات هر کدام از این شرکت ها برای کاربران و هزینه های موجود، بهترین راه را برای ارسال و دریافت پول به روسیه و یا به کشورهای دیگر انتخاب کنید.

امید است از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید. در صورتی که سوال به ذهنتان خطور کرده است، با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه پرداختینو در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت