فاکتور یا اینویس پی پال چیست؟ Invoice پی پال

Invoice پی پال یکی از ویژگی های سیستم پرداخت پی پال است که امکان صدور فاکتورهای حرفه ای و سفارشی را برای مشتریان بسیار آسان کرده است. پرداختینو در این مقاله شما را با هر آنچه لازم است در مورد اینویس پی پال بدانید آشنا کرده است، لطفا با ما همراه شوید.

حتما بخوانید :

پرداخت جمعی (mass payment) در پی پال

تبدیل دلار پی پال به ریال

فاکتور یا اینویس چیست؟

فاکتور سندی تجاری است که توسط فروشنده به خریدار داده می شود و شامل مبلغ کل بدهی کالاها یا خدمات ارائه شده به مشتری می باشد. در Invoice  یا فاکتور ، محصولات یا خدمات ارائه شده توسط فروشنده و همچنین شرایط پرداخت و سایر اطلاعات مربوط به خریدار ذکر شده است و برای بسیاری از مشاغل ، فاکتور به عنوان یک رسید برای خریدار نیز عمل می کند.

Invoice پی پال

چرا فاکتور یا Invoice اینقدر مهم است؟

فاکتور علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا پول خود را از خریدار دریافت کند ، نمایانگر آن است که شما به عنوان یک شرکت در حال فعالیت هستید که این باعث اعتبار شما و جلب اطمینان مشتریان می شود.

در وب سایت پی پال این امکان برای شما وجود دارد که فاکتور یا Invoice خود را سفارشی سازی کنید و با استفاده از قالب های موجود، صورتحساب هایی ایجاد کنید که علاو بر ظاهر جذاب، از محتوای مناسبی برخوردار باشد. در ضمن توجه داشته باشید که فاکتور، سندی بسیار مهم است که می تواند کسب و کار شما را برای بلند مدت، بسیار عالی جلوه دهد، پس در انتخاب آن دقت نمائید.

در ادامه به طور خاص مطالبی را در مورد اینویس پی پال بیان کرده ایم تا شما را با ویژگی ها و نحوه ی عملکرد Invoice پی پال بیشتر آشنا کنیم.

فاکتور PayPal یا اینویس پی پال چیست و چگونه کار می کند؟

PayPal ارسال فاکتورهای حرفه ای و سفارشی را برای شما آسان کرده است به این صورت که یا لینک فاکتور را برای مشتری شما ارسال می کند یا شما خودتان می توانید لینکی را از طریق ایمیل تان ایجاد کنید. مشتری شما پس از مطالعه جزئیات فاکتور با استفاده از کارت اعتباری ، دبیت کارت ، حساب یا اعتبار PayPal بصورت ایمن می تواند مبلغ مشخص شده را پرداخت کند. مشتری هر کدام از روش های پرداخت را انتخاب کند ، فروشنده می تواند پس از پرداخت، پول خود را در عرض چند دقیقه دریافت کند.

امکانات Invoice پی پال

  • علاوه بر این با استفاده از Invoice پی پال می توانید فاکتورهای خود را مدیریت کنید؛
  • همچنین می توانید وضعیت فاکتورها ، ثبت دستی پرداخت ها و موارد دیگر را مشاهده کنید.
  • به علاوه می توانید فاکتورهای خود را از طریق وب سایت PayPal ، برنامه تلفن همراه کسب و کار PayPal یا API صورتحساب پی پال، ایجاد و مدیریت کنید.

هزینه ی Invoice پی پال چقدر است؟

کاربران بسیاری این سوال را پرسیده اند که آیا صدور فاکتور پی پال هزینه دارد؟ و هزینه آن چقدر است؟ دوستان، ارسال و مدیریت فاکتور پی پال هزینه ای برای شما ندارد. شما تنها هزینه پردازش استاندارد PayPal را زمان پرداخت آنلاین می پردازید.

فاکتور پی پال

چگونه اینویس پی پال را ایجاد کنیم؟

همانطور که گفتیم، ایجاد و ارسال فاکتور رایگان است. بعلاوه ، هیچ هزینه تنظیم ، لغو یا هزینه ماهانه برای آن وجود ندارد.

برای ایجاد فاکتور:

1. به ابزار Invoice در حساب PayPal خود بروید.

2. پس از ایجاد فاکتور به صورت سفارشی یا پیش قرض، می توانید آن ارسال کلیک کنید یا به عنوان پیش نویس ذخیره کنید.

ارسال Invoice پی پال به صورت بین المللی

برای ارسال فاکتور پی پال به صورت بین المللی و به کشوری دیگر نیازی به انجام کار خاصی نیست. فقط کافیست فاکتور را با آدرس ایمیل مشتری خود ایجاد کنید. پی پال آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

اگر مشتری شما حساب PayPal داشته باشد ، پی پال خودش فاکتور و اعلان ایمیل را به صورت خودکار به زبان او ترجمه خواهد کرد. اگر مشتری شما حساب PayPal ندارد ، می توانید با کلیک روی نام یا ایمیل گیرنده ، زبان مشتری خود را مشخص کنید و انتخاب کنید.

کلام آخر

شما می توانید با استفاده از خدمتی که پی پال برای مشتریان در نظر گرفته است، با استفاد از Invoice پی پال ، فاکتور مشتریان خود را به ایمیل آن ها اسال کنید و برای استفاده از این سرویس، نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه ای نیست.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت