نقد کردن پول پی پال | تبدیل دلار پی پال به ریال

پی پال (PayPal) سیستمی الکترونیکی دارای کیف پول الکترونیکی است که شما را قادر به پرداخت، ارسال پول و پذیرش پرداخت می‌کند. می‌توانید کارت اعتباری یا دبیت کارت خود را با حساب پی پال خود ثبت کنید.

قادر خواهید بود با انتخاب پی پال در پرداخت، ورود به حساب پی پال خود و تأیید پرداخت خود، پرداخت‌های خود را انجام دهید. ما در پرداختینو این روند را برای شما کامل می‌کنیم.

کافیه همین حالا در سایت پرداختینو ثبت نام کنید و درخواست نقد کردن دلار حساب پی پال را برای همکاران ما ارسال کنید.

شما می‌توانید از حساب پی پال خود برای خرید با میلیون‌ها بازرگان و فروشنده در سراسر جهان در هر کجا که آرم PayPal را مشاهده کردید، استفاده کنید. اما در این مبحث تبدیل دلار پی پال به ریال برای ما کارآمد خواهد بود. لطفا با ما همراه باشید.

 

تبدیل دلار پی پال به ریال

 

تبدیل دلار پی پال به ریال

اگر شما دارای یک شغل فریلنسری یا دور کاری در کشورهای دیگر باشید و یا قصد داشته باشید چنین شغلی را انتخاب کنید (کسب درآمد اینترنتی داشته باشید) و یا برای فروش و ارائه خدماتی به کشورهای دیگر، مسلما نیاز دارید تا پول‌های خارجی مثل دلار را به پول ایران و ریال تبدیل کنید، تا بتوانید از درآمد دورکاری خود در ایران استفاده کنید.

و اما نکته قابل توجه درباره پی پال در کشور ما این است که، متاسفانه بخاطر تحریم‌هایی که مورد توجه ایران است، تبدیل دلار پی پال به ریال در ایران و برای عزیزانی که در ایران زندگی می‌کنند ممکن نیست و باید با روش‌های دیگری که در این مقاله در اختیار شما قرار می‌دهیم، نقد کردن دلار پی پال به ریال انجام شود.

در اینجا می‌خواهیم به شما یادآور شویم که با وجود این مشکل، به هیچ عنوان نگران نقد کردن دلار پی پال به ریال نباشید؛ زیرا شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی در پرداختینو یک حساب پی پال وریفای شده برای دریافت ارز از کشورهای خارجی افتتاح کنید و با آسان‌ترین روش‌ها خدمات پی پال خود را از جمله تبدیل دلار پی پال به ریال، انجام دهید.

نحوه نقد کردن دلار پی پال به ریال

همانطور که گفتیم، شما از طریق سایت پرداختیو به راحتی می‌توانید عملیات تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام دهید. برای این کار و دریافت ارز خارجی به حساب ایران خود دو روش وجود دارد.

تبدیل دلار پی پال به ریال

 

روش اول: دارندگان حساب پی پال

شما برای ثبت درخواست خود برای نقد کردن دلار به ریال در سایت پرداختینو ابتدا باید یک حساب کاربری یا اکانت پی پال ایجاد کرده و آن را وریفای نمایید. به خاطر داشته باشید تا زمانی که احراز هویت شما در سایت انجام نشود، درخواست شما ثبت نشده و توسط همکاران ما انجام نخواهد گرفت.

اگر تا بحال حساب پی پال نداشته‌اید و مایل به افتتاح حساب پی پال وریفای شده و استفاده از خدمات آن هستید، براحتی با پرداختینو این کار را انجام دهید.

پس از دریافت درآمد ارزی خود، سفارش خود را مبنی بر تبدیل دلار پی پال به ریال در پرداختینو ایجاد کرده و همکاران ما بعد از اینکه وجه را به حساب پرداختینو منتقل کردند براحتی و در کمترین زمان ممکن وجه دلار مورد نظر را با کم کردن کارمزد تعیین شده به حساب شما در ایران واریز می‌کنند.

درباره نحوه محاسبه کارمزد پی پال بیشتر بدانید.

 

روش دوم: افرادی که حساب پی پال ندارند

اگر شما دارای حساب پی پال نیستید و یا به هردلیل افتتاح این حساب برای شما مقدور نیست، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

پرداختینو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن حساب پی پال، بتوانید درآمد ارزی خود را که از طریق مشاغل اینترنتی و فریلنسری کسب کرده‌اید و یا به هردلیل مایل به نقد کردن دلار پی پال به ریال هستید، به حساب ایران خود به ریال واریز کنید.

این کار بسیار ساده است. شما باید شماره حساب پی پال پرداختینو را در سایت مورد نظر خود وارد کنید. زمانی که وجه به حساب ما واریز شود، پرداختینو بعنوان یک واسطه، معادل ریالی آن وجه دلار را در کمترین زمان به حساب شما در ایران واریز می‌کند.

سوالات شما در مورد نقد کردن درآمد ارزی پی پال

خرید دلار پی پال دارید ؟

بله ، کافیه بعد از ثبت نام در سایت پرداختینو ، درخواست خود را ارسال کنید.

برای تبدیل دلار پی پال به ریال چه مراحلی دارید ؟

کافیه ابتدا در سایت ثبت نام کنید و پس از تایید شماره موبایل و ارسال کارت ملی خود ، درخواست را برای ما ارسال کنید و به سرعت مبلغ معادل را دریافت کنید.

حساب پی پال ندارم ، چطور میتوانم درآمدم را نقد کنم ؟

کافیه از حساب پی پال پرداختینو استفاده کنید و یا ابتدا درخواست حساب پی پال وریفای شده داشته باشید و درآمد خود را با همان حساب جابه جا کنید.

چگونه دلار را به ریال تبدیل کنم ؟

کافیه در وبسایت پرداختینو ثبت نام کنید و از قسمت کاربری علاوه بر مشاهده نرخ خرید و فروش دلار پی پال با ماشین حسابی که در اختیارتان قرار دارد ، مقدار دلار را به ریال تبدیل کنید و در صورت علاقمندی با ثبت درخواست ، عملیات تبدیل را به تیم پرداختینو بسپارید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    محمد امین راهدار ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من چطور میتونم بدون افتتاح حساب . گیفت کارت پی بالم و نقد کنم ؟

  • تصویر آواتار
    مجتبی طاهری ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من یک بازی در گوشی دارم که می‌خوام با حساب پی پال سایت شما به ریال مبلغش دریافت کنم شما این کار انجام میدین.باتشکر

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت