خرید بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس در سال 2021 | پرداخت هزینه خرید قالب

با توجه به افزایش شگفت انگیز قیمت ارزهای دیجیتال و گسترده شدن مبادلات و تراکنش هایی که در آن پرداخت ها از طریق رمز ارزها انجام می شود، طراحی یک وب سایت در ارتباط با ارزهای رمزنگاری شده می تواند فکر خوبی برای کسب درآمد عالی در آینده ای نزدیک باشد.

به همین دلیل پرداختینو در این مقاله راهنمایی های لازم برای خرید بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس را ارائه کرده است. لطفا با ما همراه باشید و این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید انواع قالب وردپرس

بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتال

معرفی بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس در سال 2021

در این بخش از مقاله برخی از بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس را معرفی کرده ایم و نکاتی را در مورد هر کدام بیان کرده ایم. در صورتی که مایل باشید می توانید هر کدام از این قالب ها را خریداری نمائید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

جهت پرداخت هزینه هر کدام از این قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس می توانید روی کمک ما حساب کنید. پرداختینو پرداخت هزینه خرید قالب وردپرس را برای شما بر عهده گرفته است. در ادامه راهنمائی های لازم برای پرداخت هزینه را نیز برای شما گفته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس

Bomex

Botmex یکی از جدیدترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس می باشد و تم بسیار جذاب و کاربردی دارد. این تم دارای 5 صفحه اصلی متفاوت می باشد که هر صفحه اصلی به هدف خاصی ایجاد شده است.

به طور مثال می توانید یک صفحه اصلی برای ICO ، Exchange Bitcoin ، ماشین حساب ، اخبار ، ترید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری داشته باشید.

قالب bomex برای ارزهای دیجیتال

Cryptic

Cryptic یک تم ایده آل و مناسب برای افراد آماتورها و تازه کار در بازار ترید ارزهای دیجیتال است. Cryptic یکی از کامل ترین تم های وردپرس بیت کوین در Themeforest است.

قالب crypto

Crypterio

از نظر برخی از متخصصین ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین یکی از اساسی ترین اختراعات در کل تاریخ بشر است و قالب Crypterio دارای وبلاگ بیت کوین می باشد.

این تم یکی از بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس است و دارای بلاگ ارز دیجیتال ، وبلاگ بیت کوین ، فروشگاه لوازم جانبی ارز دیجیتال ،مشاور مالی ، فروش دستگاه های استخراج بیت کوین و ... می باشد.

قالب Crypterio

قالب Tolarcek

 اگر می خواهید بدانید که بیت کوین دقیقا چیست، می توانید از ویدئوهایی که در این وب سایت به اشتراک گذاشته شده است، استفاده کنید و با این ارز دیجیتال محبوب به خوبی آشنا شوید.

 

Tolarcek دارای ویژگی های استثنایی می باشد که عبارتند از : LearnPress ، مشارکت در پرداخت ارز رمزنگاری شده ، ماشین حساب نرخ ارز دیجیتال ، ماشین حساب ارز رمزنگاری شده ، سیستم ثبت نام آنلاین کتاب جیبی و ابزارک های ارز رمزنگاری شده. این تم یکی از بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس در سال 2021 می باشد.

قالب Tolarcek

Crypton

Crypton یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت های ارز دیجیتال است. از طریق این تم ساخت وب سایت خود را شروع کنید و کار در حوزه ارزهای دیجیتال را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید. شما می توانید ساخت بصری وب سایت خود را به آسانی با یک درگ اند دراپ (کشیدن و رها کردن) ساده آغاز کنید.

قالب crypton

DigiBitcoin

Digi Bitcoin یک قالب ارز دیجیتال برای وردپرس است با ویژگی های بسیار زیاد است که کار با آن نیز بسیار آسان است.

تمام گزینه های سفارشی سازی در بخش مدیریت ویرایشی Front End این قالب وردپرس قابل دسترسی است و برای تغییر تم فعلی ، تقویت آن ، حذف یا افزودن کامپوننت های مختلف به صفحه ، هیچ نیازی به مهارت های کدنویسی نیست.

قالب وردپرسی برای ارز های دیجیتال

Coinster

Coinster یکی از بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس است که با پلاگین های BuddyPress و bbPress کاملا سازگار است. در این قالب وردپرس مشتریان می توانند پیشنهادات ارزهای دیجیتال خود را به صورت رایگان در صفحات سایت با دیگران به اشتراک بگذارند.

علاوه بر تم هایی که جز بهترین قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس بودند، می توان قالب های Craggy ، Mag و MF را نیز نام برد.

قالب coinster

در صورتیکه قصد استفاده از این قالب ها در زبان فارسی را دارید ؛ چک کنید که RTl را پشتیبانی کنند.

پرداخت هزینه خرید قالب ارزهای دیجیتال برای وردپرس توسط پرداختینو

برای راه اندازی وب سایت ارز دیجیتال خود شما می توانید با توجه به هر کدام از ویژگی های مطرح شده مربوط به این قالب ها، تم مورد نظر خود را خریداری کنید و تغییرات دلخواه خود را در آن اعمال نمائید.

برای پرداخت هزینه خرید قالب های ارز دیجیتال برای وردپرس می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید تا ما در مجموعه پرداختینو این کار را برای شما انجام دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت