بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتال

اگر شما یک کاربر وردپرسی هستید، میتوانید وبسایت وردپرسی خود را با افزودن قابلیت‌‌هایی برای پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال، کامل و یکپارچه کنید. به این منظور ما در اینجا 4 تا از بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش ارز دیجیتال، به شما معرفی می‌کنیم. با پرداختی نو همراه باشد تا شما را با این افزونه ها آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید انواع قالب وردپرس

افزونه های وردپرسی

بهترین افزونه های وردپرسی

در اینجا 4 تا از بهترین افزونه های وردپرسی را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید با دیدی بازتر افزونه مناسب با وبسایت خود را انتخاب کنید.

 

  1. Premium CryptoCurrency Widgets for WordPress

اولین و بهترین افزونه، Premium CryptoCurrency Widgets می باشد. با استفاده از این افزونه، شما می توانید چندین ابزارک "دستی" ارز دیجیتال را به وبسایت خود اضافه کنید.
این افزونه بیش از 3000 ارز را می پذیرد و اطلاعات لحظه ای مربوط به ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به بروزرسانی، در وبسایت شما نشان می دهد.
استفاده از ابزارهای این افزونه بسیار راحت می باشد و شما می توانید قیمت ارزهای متنوع خود همچون یوان، یورو، دلار و ... را مشاهده کنید.
شما همچنین می توانید ظاهر هر کدام از ابزار های این افزونه را با توجه به نیاز و ظاهر وبسایتتان تغییر دهید. برای اینکار طیف بزرگی از رنگ ها و قالب ها در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. طراحی این ابزارها به گونه ای که در عین سادگی و عالی بودن مناسب برای موبایل و انواع جداول هستند.

 

بهترین ویژگی ها:

  • دریافت اطلاعات لحظه ای مربوط به قیمت ارز
  • پذیرفتن بیش از 3000 ارز رایج به خصوص بیت کوین و اتریوم
  • قابلیت به نمایش گذاشتن تصویری فوق العاده با استفاده از جدول رنگ (heatmap) و قالبهای متنوع (treemap)

 

  1. Cryptoniq

آیا شما یک فروشگاه آنلاین دارید که به دنبال پذیرفتن پرداخت های دیجیتال با ارز بیت کوین میباشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید بگوییم Cryptoniq بهترین افزونه برای وبسایت شما خواهد بود. این افزونه، چندین ارز دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و لیتکوین را می پذیرد.

بهترین ویژگی این افزونه وردپرسی، غیرمتمرکز بودن سیستم پرداختی مورد استفاده آن است. درحالی که بیشتر سیستم های پرداخت نیاز به ثبت نام دارند و پول شما را از طریق کیف پول کنترل میکنند و همچنین تمایل به دریافت هزینه برای برداشت وجه دارند، افزونه Cryptoniq هیچکدام از این محدودیت ها را شامل نمیشود.

با استفاده از این افزونه کاربران به راحتی میتوانند به آدرس کیف پول شما وجه واریز کنند بدون اینکه هیچ هزینه برداشت وجهی پرداخت کنند.

 

بهترین ویژگی ها:

  • سرویس پرداخت غیرمتمرکز و بدون واسطه
  • استفاده راحت از کادرهای مربوط به پرداخت که به کاربر امکان پرداخت تنها با یک کلیک را میدهد.
  • داراری یک پنل ادمین فوق العاده که به شما این امکان را میدهد که قیمت ارزها، ادرس کیف پول ها و ... را اضافه کنید.

 

  1. Cryptocurrency Widgets – Price Ticker & Coins List

این افزونه به معنی واقعی یک گزینه عالی برای وبسیات های ورپرسی میباشد. این افزونه freemium میباشد به این معنی که هم نسخه  free(رایگان) و هم نسخه  premiumدارد. این افزونه بسیار ساده و در عین حال کاربردی و تاثیرگذار میباشد. شما میتوانید اطلاعات مربوط به قیمت لحظه ای و وافعی ارزها، سرمایه گذاری های آنلاین و ... را با این افزونه به دست آورید. با استفاده از ورژن رایگان این افزونه، شما میتوانید قیمت بیش از 200 ارز دیجیتال را در وبسایت خود به نمایش بگذارید.

در ورژن premium آن، شما با ابزارهای متنوع بیشتری سروکار دارید و همچنین میتوانید قیمت بیش از 2000 ارز را در وبسایت خود نمایش دهید.

 

بهترین ویژگی ها:

  • در هدر یا پاورقی خود ، می توانید یک تیک قیمت ثابت اضافه کرده و مطابق با نیاز خود آن را تنظیم کنید.
  • می توانید جدول قیمت ارز را به همراه درصد تغییر در قیمت نشان دهید.
  • قیمت ارزهای دیجیتال میتواند به 32 نوع ارز نشان داده شود.

 

  1. GoURL

با حدود 6000نصب فعال، پلاگین GoURL یکی از معروف ترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتالی میباشد که پرداخت های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را میپذیرد.

استفاده از این افزونه بسایر ساده است و به شما کمک میکند تا سایت خود را با ووکامرس، بارگیری آسان دیجیتال و JigoShop ادغام کنید.

 

بهترین ویژگی ها:

  • لایه باز و کاملا رایگان است.
  • شما میتوانید مستقیما پرداخت های خود را به صورت بیت کوین در کیف پول خود دریافت کرده و سپس آن ها را به انواع مختلف ارزها تبدیل کنید.
  • به سادگی با وبسایت شما ادغام میشود.
  • هیچ گونه هزینه ماهیانه یا هزینه تراکنشی وجود ندارد و همچنین میتوانید هزینه های خود را به 100 نوع ارز مختلف تنظیم کنید.

افزونه های وردپرسی

خرید افزونه های وردپرسی

در این مقاله ما 4 تا از بهترین افزونه های وردپرسی برای نمایش قیمت ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم. شما با استفاده از این مقاله و بررسی ویژگی هر کدام از افزونه های وردپرسی می توانید افزونه متناسب با وبسایت وردپرسی خود را پیدا کنید.

برای استفاده از افزونه های وردپرسی که رایگان نیستند در داخل ایران به مشکل بر خواهید خورد. برای رفع این مشکل شما میتوانید با مراجعه به سایت پرداختینو و ثبت نام در این وبسایت از خدمات ارزی آن ها بهره مند شوید. به اینصورت که شما لینک محصول موردنظر خود ( افزونه های وردپرسی را که میخواهید) برای وبسایت پرداختینو میفرستید و پس از محاسبه قیمت ریالی این محصول، اقدام به پرداخت نموده و در کمتر از 2 ساعت محصول مورد نظر برای شما خریداری خواهد شد.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت