آیا پرکاربردترین و معروف ترین گیف کارت ها را می شناسید؟

گیفت کارت ها یکی از انواع کارت های اعتباری هستند که تقریبا همه ی کاربران با آن ها آشنایی دارند و تجربه ی خرید با آن ها را داشته اند. آیا شما پرکاربردترین گیفت کارت ها را می شناسید؟ آیا مایلید تا با معروف ترین گیف کارت ها آشنا شوید؟ پس با پرداختینو همراه شوید.

پرداختینو محلی امن و آسان برای انجام پرداخت های ارزی بین المللی، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرداخت های ارزی، آماد ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی پرداخت هزینه آزمون های بین المللی، ارسال حواجات ارزی، انجام تراکنش های مالی بین المللی، پرداخت هزینه ی حرید از فروشگاه های آنلاین خارجی معتبر و ... می باشد. پرداخت های ارزی خود را با خیال آسوده به پراختینو بسپارید.

معروف ترین گیف کارت ها

معرفی معروف ترین گیف کارت ها

در این بخش از مقاله معروف ترین گیف کارت ها را که بیشتر توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد را برای شما معرفی خواهیم کرد.

کارتهای هدیه American Express

 این کارت های هدیه جز معروف ترین گیفت کارت ها می باشد که در هر جا که American Express پذیرفته شود، قابل استفاده است. این گیفت کارت ها گزینه های بسیار خوبی برای هدیه دادن به کارمندان شما و همچنین دوستان و خانواده هستند. یکی از اشکالات آن ها، هزینه خرید است.

کارتهای هدیه آمازون

گیفت کارت های آمازون به سرعت به یکی از محبوب ترین کارتهای هدیه تبدیل شد. امکان تهیه کارتهای هدیه آمازون که جز معروف ترین گیفت کارت ها هستند، از طریق سایت های صرافی که به فروش کارت هدیه نیز می پردازند وجود دارد.

کارتهای هدیه ویزا

کارت های هدیه ویزا تقریباً در هر کجا که کارت های اعتباری پذیرفته می شود، قابل استفاده هستند که برای دارندگان این نوع کارت ها ، خرید از فروشگاه های مختلف را آسان نموده است. برای خرید، چه در فروشگاه محلی و چه در فروشگاه های آنلاین ، این کارت ها دارای کارمزدی هستند به مبلغ معمولاً 3.95 یا 4.95 دلار. به علاوه هزینه حمل و نقل ممکن است به هزینه ی خرید آنلاین نیز اعمال شود.

کارتهای هدیه Starbucks

با خرید توسط کارت هدیه  Starbucks که یکی از معروف ترین گیف کارت ها می باشد، خرید از فروشگاه های آنلاین بسیار ایمن خواهد بود. به علاوه از این طریق از منابعی مانند Ebay می توانید به آسانی خرید کنید.

کارت های هدیه هدف یا والمارت

این دو کارت هدیه، یعنی کارت هدیه ی هدف و کارت هدیه والمارت از بهترین گیفت کارت ها برای خرید در تعطیلات می باشد که  بسیار هم محبوب هستند. این دو نوع کارت نیز جز معروف ترین گیفت کارت ها می باشد.

معروف ترین گیف کارت ها

کارت هدیه رستوران

کارت های هدیه رستوران نیز یکی دیگز از انواع معروف ترین گیفت کارت ها می باشد که برای خرید از رستوران ها قابل استفاده می باشد. مزیتی که این نوع کارت اعتباری دارد این است که خرید آن، همراه با پاداش می باشد. به طور مثال برای خرید کارت هدیه 25 دلاری، یک پاداش 5 دلاری دریافت خواهید کرد. اما از معایب این کارت های هدیه این است که شما محدود به خرید از یک رستوران خاص خواهید شد. همچنین نوع دیگر این کارت ها کارت های هدیه سوپر مارکت است که برای خرید از سوپر مارکت های خاص می باشد.

کارتهای هدیه عمده

محبوب ترین کارت هدیه در میان این نوع گیفت کارت ها، Costco Cash Card است. یک ویژگی های اصلی کارتهای هدیه عمده این است که شما می توانید با عضویت در هر Costco با آن خرید کنید و هر باز خرید در هزینه های عضویت 50 تا 100 دلار صرفه جویی کنید.

کارت هدیه Victoria Secret

گیفت کارت Victoria Secret  یکی دیگر از معروف ترین گیفت کارت ها می باشد که به دلیل مزایایی که دارد تقریبا 25٪ از خانمها این گزینه را نسبت به گزینه های دیگر ترجیح می دهند.

گیفت کارت هایی که در اینمقاله برای شما معرفی کردیم از جمله پرکاربردترین و معروف ترین گیفت کارت ها می باشد. امید است مطالب ذکر شده در این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشد رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نماید.

بیشتر بدانید : فرق بین گیفت کارت و کارت پیش پرداخت چیست؟

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاسگزاریم. جهت مطرح نمودن سوالات خود با مشاوران مجرب ما در گروه خدمات پرداخت های ارزی پرداختینو تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت