خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز (debenhams)

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فروشگاههای اینترنتی، خیلی از افرادی که فرصت کافی برای خرید به صورت حضوری را ندارند؛ میتوانند از منزل یا حتی در مسیر رفت و آمد خود تمامی لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی دبنهامز نیز مانند سایت‌های چین یکی از فروشگاه های اینترنتی است که شما می توانید از آن در زمان‌هایی که فرصت زیادی برای خرید ندارید، استفاده کنید. در صورتیکه یکی از طرفداران خرید اینترنتی می‌باشید، در ادامه با پرداختینو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز کسب کنید. 

فروشگاه دبنهامز

فروشگاه دبنهامز

دبنهامز یک فروشگاه انگلیسی است که کار خود را از قرن ۱۸ میلادی آغاز کرد و امروزه ۱۷۸ شعبه در انگلستان، دانمارک و ایرلند دارد. این فروشگاه دارای چندین بخش لباس زنانه، مردانه، بچه گانه، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل است.

از سال 2007 دبنهامز عرضه محصولات خود را به صورت مستقیم به دانمارک آغاز کرد و پس از آن در دیگر کشورها نیز شروع به فعالیت کرد. فروشگاه‌های زنجیره ای Debenhams به منظور تسهیل در ارائه خدمات و محصولات به سراسر دنیا، بدون نیاز به حضور در محل فروشگاه به صورت فیزیکی، سایت فروشگاهی خود را هم نیز راه اندازی کردند.

این اقدام با استقبال بسیاری از افراد در سراسر دنیا روبرو شد و کار را برای افرادی که دسترسی به فروشگاه‌های این برند نداشتند، راحت کرد. در صورتیکه تمایل به خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز

به منظور خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز ابتدا به سایت دبنهامز به نشانی https://www.debenhams.com مراجعه کنید. سپس از نوار بالای سایت دسته‌ای از محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ما در این مقاله دسته christmas را انتخاب می‌کنیم. 

مراحل خرید از دبنهامز

پس از انتخاب دسته مورد نظر، زیر دسته‌هایی برای هر دسته مشخص می‌شود که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را از آنها را انتخاب کنید تا به صفحه آن محصولات وارد شوید. در این قسمت به دلیل نزدیک بودن کریسمس ما دسته‌‌ی  Half price Christmas decorations را انتخاب می‌کنیم. 

خرید از debenhams

با انتخاب دسته‌ی مورد نظر خود به صفحه محصولات آن وارد می‌شوید. در این مثال ما با انتخاب گزینه‌ی Half price Christmas decorations به صفحه وسایل کریسمس وارد می‌شویم. در کنار صفحه‌ی محصولات، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک سری قابلیت‌های مرتبط با دسته‌ی محصولات انتخاب شده، ارائه شده‌اند که شما می توانید به منظور شخصی سازی محصول مورد نظر خود از آنها استفاده کنید.

خرید از دبنهامز

با انتخاب یکی از محصولات مورد نظر خود به صفحه‌ی آن محصول وارد می‌شوید. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در مورد محصول از جمله عکس محصول از تمامی زوایا، توضیحات در مورد محصول، انتخاب تعداد محصول مورد نیاز، نحوه تحویل محصول و محصولات مشابه ارائه شده است.

در صورتیکه به این محصول علاقه مند هستید، می‌توانید روی گزینه‌ی add to bag کلیک کنید، پس از آن گزینه‌ی check out را انتخاب و به صفحه پرداخت هزینه وارد شوید. پس از بررسی تعداد محصول و قیمت مورد نظر می‌توانید روی گزینه Secure checkout کلیک کنید.

پس از کلیک روی این گزینه باید ایمیل و نوع کاربری خود را مشخص کنید (منظور از نوع کاربری، مهمان یا  داشتن حساب کاربری در سایت است) و continue را بزنید. سپس باید تمامی موارد مورد نیاز برای دریافت درخواست خود را مشخص کنید.

دبنهامز

تکمیل خرید از دنبهامز

به منظور پرداخت هزینه‌ی خود می توانید از روش‌های مختلفی همچون ویزا کارت، مستر کارت، american express و کارت اعتباری دبنهامز استفاده کنید. در صورتیکه به هیچ یک از روش‌های ذکر شده دسترسی ندارید، اصلا نگران نباشید!

پرداختینو در پرداخت هزینه‌های مرتبط با خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز به شما کمک می‌کند.

خدمات پرداختینو

همانطور که گفته شد برای پرداخت هزینه‌ی محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی پرداختینو، بدون هیچ گونه نگرانی، هزینه های خود را به سرعت و بدون معطلی پرداخت کنید.

 برای پرداخت هزینه‌های خود با استفاده از پرداختینو، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید، لازم به ذکر است که ثبت نام در وب سایت پرداختینو تنها چند دقیقه زمان می‌برد. پس از ثبت نام در این سایت می توانید از طریق صفحه کاربری خود اقدام نمایید و لینک پرداخت و معادل ریالی آن را برای ما ارسال نمایید تا مجموعه پرداختینو، در اسرع وقت محصول مورد نظر شما را خریداری کند. 

جواب به سوالات شما

دبنهامز برند کجاست ؟

دبنهامز در شهر لندن انگلیس شروع به فعالیت کرد و یه فروشگاه چند ملیتی در انگلستان و دانمارک محسوب می شود.

چطور از دبنهامز خرید کنیم؟

همانطور که در این مقاله به آن پرداختیم برای خرید از این فروشگاه تنها کافیه مراحل خرید را طی کنید و عملیات پرداخت را به تیم پرداختینو بسپارید تا کالای اصل را از روشی مطمئن تهیه کنید.

قیمت محصولات را چطور محاسبه کنیم؟

با ثبت نام در وبسایت پرداختینو ، ماشین حسابی در ناحیه کاربری برای لحظه ای قیمت ها وجود دارد و همچنین میتوانید با تماس با ما و یا ارتباط از طریق چت آنلاین در مورد قیمت ها و سایر سوالات بیشتر اطلاعات کسب کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت