آشنایی با سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp

این روزها صاحبان انواع کسب و کارهای مختلف برای آگاهی از برند و تبلیغات کسب وکار خود از انواع روش های بازاریابی استفاده می کنند. یکی از انواع راه ها و روش های بازاریابی، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیل است. با پرداختینو همراه شوید تا شما را با سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp بیشتر آشنا کنیم.

سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp چیست؟

سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp در سال 2001 کار خود را آغاز نمود و تا سال 2014 از طریق این سرویس ایمیل مارکتینگ بیش از 10 بیلیون ایمیل به صورت ماهانه به کاربران مختلف ارسال می شود.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

 

این سرویس در ابتدا به صورت یکی سرویس پولی شروع به کار کرد اما پس از 8 سال نسخه رایگان آن، با نام نسخه فریمیوم freemium ارائه شد؛ در حال حاضر نیز بیش از 15 میلیون کاربر از صاحبان کسب و کارهای مختلف از سراسر جهان سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp را مورد استفاده قرار می دهند.

MailChimp

با استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp ، می توانید ایمیل های تبلیغاتی را به صورت اتوماتیک به سراسر دنیا ارسال کنید. همچنین انکان برگزرای کمپین های تبلیغاتی با استفاده از اپلیکیشن میل چیمپ وجود دارد.

در حقیقت می توان گفت میل چیمپ یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که توسط بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن کالا و خدمات مختلف در قالب ایمیل برای دیگران معرفی و تبلیغ  می شود.

یکی از بهترین امکانات MailChimp این است که شما می توانید گزارشات تهیه شده از فعالیت های خود و درآمد حاصل از ایمیل مارکتینگ را از طریق آن در داشبورد میل چیمپ خود چک کنید.

حال که تا حدودی با سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp آشنا شدید، در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید از MailChimp برای اهداف کسب و کار خود استفاده کنید.

چگونه از سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp استفاده کنیم؟

دوستان عزیز، شما برای اینکه بتوانید از این سرویس ایمیل مارکتینگ برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی، ارسال ایمیل اتوماتیک و ... استفاده کنید، باید ابتدا در سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp عضویت پیدا کنید. که در ادامه برای شما توضیحات لازم در این خصوص را ارائه داده ایم.

نحوه ی عضویت در سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp

به طور کلی سه نوع عضویت در میل چیمپ وجود دارد که عبارتند از :

  • عضویت برای بیزینس جدید New Business  : این نوع عضویت در میل چیمپ رایگان می باشد و شما می توانید برای همیشه از امکانات آن استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که با عضویت رایگان یا Free Plan در میل چیمپ ، تنها از امکانات محدودی می توانید استفاده کنید، همچنین این سرویس می تواند حداکثر 2000 عضو داشته باشد و امکان ارسال 12000 ایمیل را در هر ماه برای مشترکین خود قرار داده است.
  • عضویت برای بیزینس های در حال رشد Growing Business : این نوع عضویت بیشتر برای کسب و کارهای در حال رشد و توسعه مفید است که باید برای آن هزینه ای را هم بپردازید. این هزینه ها بسیته به تعداد ایمیل ارسالی در هر ماه متفاوت است.
  • عضویت Pro Marketing : کسب و کارهای بزرگ لازم است که عضویت خود در میل چیمپ را از نوع Pro Marketing انتخاب کنند. در این نوع برنامه عضویت باید به ازای تعداد ایمیل هایی که می خواهید به صورت ماهانه ارسال کنید، باید هزینه های متفاوتی را بپردازید، که این هزینه به صورت حق عضویت ماهانه پرداخت می شود.

MailChimp

به این ترتیب که ابتدا به وب سایت MailChimp مراجعه می کنید و تعداد مشترکین خود را مشخص می کنید و به ازای آن ها مبلغ مشخص شده را پرداخت می کنید.

پرداخت هزینه ی حق عضویت در سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp توسط پرداختینو

دوستان پر واضح است که چنانچه شما بخواهید از عضویت رایگان در MailChimp استفاده کنید، نیازی به هیچ گونه پرداخت هزینه نمی باشد، اما اگر بخواهید از عضویت Growing Business یا Pro Marketing استفاده کنید باید برای حق عضویت در آن ها هزینه های مربوطه را پرداخت کنید؛ که پرداخت هزینه را باید با استفاده از کارت های اعتباری یا دبیت کارت انجام دهید.

اما در صورتی که امکان پرداخت هزینه و حق عضویت از این طریق برای شما وجود نداشته باشد و یا به هر دلیل نتوانید پرداخت های بین المللی انجام دهید، می توانید این کار را به ما در پرداختینو بسپارید. کافیست در خواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت