نحوه پیدا کردن کار در کانادا | جاب آفر کانادا ( job offer )

بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ در کانادا به دنبال جذب نیرو از میان افراد مهاجر هستند؛ به این دلیل که نسل های اولیه ای که نیروهای کار کانادایی را تشکیل می دهند، از لحاظ شرایط سنی، به بازنشستگی نزدیک هستند؛ به همین دلیل بیش از یک چهارم جمعیت نیرو کار این کشور را افراد خارجی و مهاجران تشکیل می دهند. دغدغه ی بسیاری از افراد داوطلب برای مهاجرت به کانادا برای کار، این است که چگونه در این کشور کار پیدا کنند.

در این مقاله پرداختینو چند روش از مرسوم ترین روش های پیدا کردن کار در کانادا . آگاهی از جاب آفر کانادا ( job offer ) در زمینه های مختلف را برای شما معرفی کرده است. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

مهم ترین اپلیکیشن ها برای تازه واردان کانادا

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا کدام اند ؟

آشنایی با بهترین روش های پیدا کردن کار در کانادا

در حقیقت سخت ترین قسمت مهاجرت به کانادا ، مربوط می شود به قضیه پیدا کردن کار در کانادا ، جاب آفر کانادا ( job offer ) و به طور کلی یافتن پیشنهادهای کاری از سوی کارفرمایان کانادایی. به همین دلیل در این بخش از مقاله چند روش پیدا کردن کار در کانادا را برای شما معرفی کرده ایم.

پیدا کردن شغل مناسب در کانادا

Networking

صادقانه بگویم ، ساده ترین راه برای گرفتن پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی از طریق Networking است. آیا در کانادا اقوام یا دوستی دارید؟ آیا بستگان دوستان شما در کانادا زندگی می کنند؟ داشتن دوست، آشنا و فامیل در کانادا آسان ترین راه برای یافتن پیشنهادات شغلی است.

LMIA یک مجوز کار از سوی وزارت اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا می باشد، برای مشاغلی که هیچ شهروند کانادایی یا مقیم این کشور برای آن پیدا نشود. متاسفانه در چنین شرایطی داشتن دوست یا فامیل در کانادا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. LMIA بر اساس نیاز اقتصاد کانادا به نیروی کار، صادر می شود.

آژانس های کاریابی

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن کار در کانادا ، تماس با چندین آژانس های کاریابی و استخدام است ، به خصوص اگر در یک یا چند حرفه مهارت دارید. بسیاری از کارفرمایان یافتن نیروهای کار با استعداد برای به کارگیری در شرکت خود را به چنین آژانس هایی می سپارند.

برخی از این آژانس ها عبارتند از :

  • AIRDRIE
  • ALBERTA
  • ALBERTON
  • ALTONA
  • BARRIE
  • و ...

تماس با کارفرمایان

این امکان نیز برای شما وجود دارد که با کارفرمایانی که پیشنهادات کاری ارائه داده اند که متناسب با مهارت های شما می باشد به صورت شخصی تماس بگیرید و یا ایمیل برای آن ها ارسال کنید. حتی این امکان برای شما وجود دارد که به وب سایت کارفرمایان مراجعه کنید و درخواست خود را برای آن ها ثبت نمائید. این راه یکی از بهترین روش های پیدا کردن کار در کانادا می باشد.

اشتغال در کانادا

منابع آنلاین

آسان ترین راه  پپبرای پیدا کردن کار در کانادا از طریق مشاوره آنلاین با سایت های ارائه دهنده مشاغل می باشد. البته ممکن است این روش چندان موفق نباشد، به این علت که بسیاری از افراد کانادایی در این منابع آنلاین به دنبال کار می گردند.

Job Bank

Job Bank سال هاست که به عنوان یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن کار در کانادا محسوب می شود و استفاده از این روش هم برای کاربران کانادایی و هم کاربران غیر کانادایی رایگان است.

LinkedIn

در شبکه اجتماعی LinkedIn ، بخشی وجود دارد که مربوط به مشاغل می باشد. شما می توانید در LinkedIn نیز به دنبال پیدا کردن کار در کانادا از میان  مشاغل ارائه شده باشید. علاوه بر روش هایی که گفته شد، سایت های کاریابی دیگری نیز در کانادا وجود دارد که دو مورد از معروف ترین آن ها Monster و Workopolis می باشد.

سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت به کانادا برای کار را دارید، قطعا یکی از دغدغه های شما پیدا کردن کا در کانادا است. شما می توانید از طریق راه ها و روش های ذکر شده در این مقاله از میان شغل های ارائه شده در وب سایت ها، آژانس های کاریابی و .... برای پیدا کردن کار در کانادا اقدام نمائید و از جاب آفر کانادا ( job offer ) مطلع شوید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. دوست عزیز! آیا شما تا کنون تجربه پیدا کردن کار در کانادا را داشته اید؟ اگر پاسختان مثبت است، شما کدام روش را به دوستان خود پیشنهاد می دهید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت