پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

 کشور کانادا از جمله کشورهای مهاجر پذیر است به این علت که از جمعیت کمی برخوردار است. افراد زیادی هستند که این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند به دلیل اینکه دانشگاه های آن دارای سطح بالائی از اعتبار جهانی هستند؛ ب علاوه اقتصاد در حال رشد کانادا و رفاه اجتماعی مردم آن، افراد زیادی تمایل دارند که به کانادا مهاجرت کنند. برای مهاجرت به کانادا، همانطور که می دانید لازم است که با مراجعه به سفارت کانادا، ویزا تهیه کنید و قبل از آن هم نیاز به تعیین وقت سفارت کانادا است. تعیین وقت سفارت کانادا مستلزم پرداخت هزینه است که پرداختینو این کار را برای شما انجام خواهد داد. در این مقاله تا پایان با ما همراه شوید تا به چگونگی پرداخت هزینه تعیین وقت برای مراجعه به سفارت کانادا آشنا شوید.

بیشتر بدانید : پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت امریکا

چگونگی اخذ ویزای کانادا

همانطور که گفتیم یکی از مراحل دریافت ویزای کانادا، تعیین وقت سفارت کانادا و مراجعه به آنجا برای مصاحبه است. اما قبل از آن باید از سفارت کانادا وقت بگیرید. متاسفانه در کشور ما برای کشور کانادا هیچ سفارت فعالی وجود ندارد و شما باید به سفارتخانه کانادا در یکی از کشورهای همسایه از جمله دبی و ترکیه مراجعه کنید.

تعیین وقت سفارت کانادادر حقیقت شما برای انگشت نگاری و ثبت هویت خود باید به سفارتخانه مراجعه کنید و پس از انجام انگشت نگاری درخواست اخذ ویزای شما مورد بررسی قرار می گیرد و فرآیند آن به جریان می افتد. پس در این مرحله لازم است که اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح و دقیق در اختیار افسر سفارتخانه قرار دهید.

نحوه ی ارائه ی مدارک جهت دریافت ویزا

شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی مدارک خود را به سفارت کانادا ارائه دهید. در این بخش از مقاله هر دو روش را برای شما توضیح داده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

ارائه ی مدارک به صورت حضوری

پس از تعیین وقت سفارت کانادا ، شما می توانید به صورت حضوری مدارک خود را ببرید و به سفارت ارائه دهید. در این روش چون مدارک را به صورت کاغذی و به صورت حضوری تحویل می دهید، لازم است که فیش واریز پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا را هم جز مدارک خود، ارائه دهید. پس از آن انگشت نگاری انجام می شود و یک کد رهگیری برای شما در نظر گرفته می شود.

ارائه مدارک به صورت غیرحضوری

روش دیگر ارائه مدارک به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید در سایت سفارت کانادا ثبت نام کنید و پس از آن با ورود به حساب کاربری خود، مدارک تان را آپلود کنید.

مزیت روش اینترنتی نسبت به روش حضوری این است که در صورت بروز خطا یا اشتباهی به پروفایل خود مراجعه کنید و اطلاعاتی که وارد کرده اید را ویرایش نمائید.

پس از ارائه ی آنلاین مدارک، 30 روز زمان دارید تا برای انگشت نگاری به سفارت کانادا مراجعه کنید.

توجه داشته باشید! در صورتی که در زمان مشخص شده به سفارت مراجعه نکنید، درخواست شما باطل خواهد شد.

تعیین وقت سفارت کانادا

چه افرادی از انجام مرحله ی انگشت نگاری معاف هستند؟

افراد با این شرایط نیاز به انجام مرحله انگشت نگاری برای دریافت ویزای کانادا ندارند :

  • افرادی که سن آن ها بالای 80 سال یا کمتر از 14 سال است
  • افرادی که پاسپورت کانادا دارند و یا مقیم این کشور هستند
  • افرادی که دارای ویزای مهاجرتی می باشند
  • افراد دارای سمت دولتی و دیپلمات ها

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

دوستان عزیزی که در وب سایت سفارت کانادا به صورت آنلاین ثبت نام کرده اند، باید پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا را با استفاده از کارت های اعتباری نظیر ویزاکارت و مسترکارت انجام دهند.

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین هزینه تعیین وقت سفارت کانادا از این طریق برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به ما در تیم پرداختینو بسپارید.

برای این منظور، لازم است از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما در مجموعه پرداختینو اعلام نمائید. پس از آن متخصصان ما درخواست شما را بررسی خواهند کرد و در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

سخن پایانی

در این مقاله شما را با چگونگی دریافت ویزا برای مهاجرت به کانادا و تعیین وقت سفارت کانادا آشنا کردیم. همچنین راهنمائی های لازم برای پرداخت هزینه تعیین وقت از سفارت کانادا را برای شما ارائه کردیم. امید است مطالب گفته شده مورد توجه ورضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت