آموزش نحوه ی انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال

زمانی که بخواهید از طریق پی پال، پولی را انتقال دهید، باید حساب بانکی خود را به حساب پی پال تان لینک کنید و سپس به انتقال وجه بپردازید. اما آیا می دانید در صورتی که شما ویزا کارت داشته باشید، می توانید  با استفاده از ویزا کارت نیز به انتقال پول از طریق پی پال بپردازید؟ آیا می دانید چگونه؟ ما در تیم پرداختینو به آموزش چگونگی نحوه ی انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال برای شما عزیزان پرداخته ایم. لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

چگونگی انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال

به منظور انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال شما ابتدا باید کارت خود را به حساب پی پال تان اضافه کنید.

انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال

اضافه کردن کارت

برای اضافه کردن کارت به حساب پی پال خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد اکانت پی پال خود شوید و گزینه ی " Add a bank account or card " را کلیک نمائید.
  • از پنجره ی باز شده بر روی گزینه ی " Link a card " کلیک نمائید. حالا می توانید گزین ی مربوط به افزودن کارت را مشاهده کنید یعنی گزینه ی " Add a card " . در قسمت نوع کارت می توانید کارت اعتباری ویزا کارت را انتخاب کنید. حال در کارد بعدی شماره ی کارت را به دقت تایپ کنید، سپس کد سه رقمی پشت کارت و تاریخ انقضای آن را وارد کنید و در نهایت آدرس را به دقت وارد کنید.
  • در صورتی که آدرس شما تغییر کند یا بخواهید آدرس دیگری اضافه کنید باید گزینه ی  "Enter a new address as Billing Address"  را انتخاب کرده و آدرس جدید را وارد کنید و گزینه ی Save  را برای ذخیره ی آدرس کلیک کنید.

در آخر از سوی پی پال پیغامی دریافت خواهید کرد که نشان دهنده ی تائید و افزوده شدن کارت اعتباری به حساب پی پال می باشد.

حال که با موفقیت کارت خود را به حساب پی پالتان اضافه کردید، تا به انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال خود بپردازید، لازم است تا کارت را وریفای کنید. در ادامه نحوه ی وریفای کردن کارت را برای شما آموزش داده ایم.

وریفای کردن کارت

پس از اینکه کارت خود را به حساب پی پالتان اضافه کردید، حال می توانید با دنبال کردن مراحل زیر کارت را وریفای کنید.

  • ابتدا وارد حساب کاربری پی پال خود شوید و از منوی کشوئی بخش پروفایل،  گزینه ی "My Money" را انتخاب کنید. حالا از گزینه های موجود در منوی باز شده، ویزا کارت را انتخاب کنید و گزینه ی Update  را کلیک نمائید.
  • حالا باید گزینه ی  "Confirm My Card" را برای وریفای کردن کارت انتخاب نموده و گزینه ی Continue  را انتخاب کنید. گاهی ممکن است گزینه ها اندکی متفاوت باشد، که علت آن تفاوت در نسخه های پی پال می باشد. در این صورت ابتدا باید "Link and Confirm My Card" را کلیک کنید و سپس  Save and Continue را انتخاب نمائید.
  • حال باید اندکی منتظر بمانید تا از سوی پی پال یک کد 4 رقمی برای شما ارسال نماید. البته قبل از آن پی پال هزینه ی ناچیزی از ویزاکارت شما کسر می نماید و پس از ارسال کد 4 رقمی برای شما مجدد طی 24 ساعت آن مبلغ را به حساب شما باز خواهد گرداند.
  • پس از دریافت کد ، دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت  قسمت "Enter PayPal Code" آن کد را وارد کنید و برای تکمیل فرایند وریفای کارت اعتباری خود گزینه ی   "Confirm Code" را انتخاب نمائید.

به این ترتیب شما می توانید ویزا کارت خود را به حساب پی پال تان اضافه کنید و به انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال بپردازید. اما دوستان توجه کنید که در این زمنیه نکاتی نیز وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید و رعایت کنید.

انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال

نکات مهم برای انتقال پول از ویزا کارت در حساب پی پال

  • ویزا کارتی که برای افزودن به حساب پی پال خود انتخاب می کنید نباید از نوع گیفت کارت یا کارت پیش پرداخت باشد.
  • آدرسی که وارد می کنید باید دقیقا مطابق با آدرسی باشد که برای ویزاکارت خود وارد کرده اید. در صورتی که این آدرس به هر دلیل با آدرس ویزاکارت مغایرت داشته باشد، پی پال اجازه ی لیمک کردن کارت به حساب شما را نمی دهد.

دوستان همیشه همراه پرداختینو، در صورتی که برای شما امکان لینک و وریفای ویزاکارت به حساب پی پالتان وجود ندارد می توانید این کار را به ما بسپارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن اتصال کارت به حساب پی پال و وریفای آن را برای شما انجام خواهیم داد.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت