پیونیر (Payoneer) چیست؟

افرادی که نقل و انتقالات ارزی زیادی انجام می‌دهند قطعا درگاه‌ها و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی نظیر پی پال، پرفکت مانی و ... را به خوبی می‌شناسند. دوستان در مورد پیونیر (Payoneer) چه می‌دانید؟ آیا تا به حال در مورد آن چیزی شنیده‌اید؟ با ما در پرداختینو همراه شوید تا پیونیر (Payoneer) را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با پیونیر (Payoneer)

پیونیر (Payoneer) یک سرویس پرداخت الکترونیکی است که نقل و انتقالات بانکی ، eCheck و ACH را برای کاربران تسهیل کرده است. برای استفاده از پیور (Payoneer) هیچ هزینه‌ای جهت نقل و انتقالات ارزی وجود ندارد و افتتاح حساب Payoneer نیز رایگان است؛ به علاوه Payoneer دارای ابزاری برای مدیریت مالیات و صورتحساب، به همراه یک کارت بدهی است.

Payoneer در تمام وب سایت‌های اصلی نظر سنجی مشتری، امتیازات بالایی را دریافت کرده است. این سیستم پرداخت یک ارائه دهنده خدمات تجاری است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بدون هیچ گونه نگرانی‌های امنیتی در مورد حساب تجاری خود ، پرداخت‌ها و ارسال و دریافت پول را انجام دهید.

پیونیر (Payoneer)

 این ویژگی باعث می‌شود که Payoneer به عنوان یک بستر پرداختی منحصر به فرد ، شبیه PayPal یا Venmo شناخته شود و یک گزینه محبوب برای فریلنسرها و مشاغل بین المللی و همچنین کاربران بازارهای عمده تجارت الکترونیکی مانند Airbnb و Upwork محسوب می‌شود.

نکاتی در مورد پیونیر (Payoneer) که باید بدانید

حقیقت این است که پیونیر (Payoneer) یک درگاه پرداخت الکترونیک نیست، بلکه برای شما این امکان را فراهم کرده است تا از طریق نقل و انتقالات بانکی ، پرداخت‌های خود را به 150 نوع ارز مختلف در سراسر جهان ارسال و دریافت کنید. نقل و انتقال مبلغ قابل پرداخت در این وب سایت در ایالات متحده ، انگلستان ، ژاپن ، مکزیک ، کانادا و استرالیا قابل انجام است و هزینه‌های پرداخت را به حداقل رسانده است. در واقع ، Payoneer در وب سایت خود ذکر کرده است که خدمات آن‌ها برای انجام پرداخت‌های شما تا 71٪ کاهش خواهد یافت.

به این ترتیب خدمات پیونیر برای پرداخت‌های B2B و برای افرادی که دارای بازارهای تجارت الکترونیک هستند ایده‌آل است. Payoneer  همچنین برای بیشتر نقل و انتقالات بانکی مبلغی را که در نظر گرفته است تغییر نمی‌دهد.

قابلیت‌های سیستم پرداخت پیونیر (Payoneer)

از آنجا که در پرداخت از این طریق نیازی به کارت اعتباری نیست. فرایند ایجاد اکانت نیز بسیار ساده است. شما می‌توانید به سادگی از طریق مراجعه به وب سایت پیونیر، در عرض چند دقیقه حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری امکانات زیر برای شما فراهم می شود.

  • ارسال و دریافت پرداخت در سطح جهان. برای دریافت یک پرداخت (بصورت محلی یا بین المللی) ، فقط کافیست یک درخواست برای مشتری ارسال کنید؛ به این ترتیب پس از پرداخت مشتری ، پول به حساب Payoneer شما واریز می‌شود ، در این مرحله می‌توانید آن را به حساب محلی شخصی خود به ارز محلی خود منتقل کنید (Payoneer می‌تواند بیش از 150 نوع مختلف ارز را تبدیل کند). وجوه پرداختی بلافاصله در دسترس است و می‌توانید از دستگاه خودپرداز نیز برداشت شود.
  • پرداخت. با استفاده از پیونیر علاوه بر این که قادر به ارسال درخواست پرداخت و دریافت پرداخت از مشتریان خود هستید، یک عملکرد "تک پرداخت" را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به صورت رایگان مبلغی را برای سایر دارندگان حساب Payoneer ارسال کنید. اگر هم مشتری حساب Payoneer نداشته باشد ، با ارسال سریع یک ایمیل به منظور دریافت پرداخت مبلغ وی را برای ایجاد حساب ترغیب می‌کند.

پیونیر (Payoneer)

  • ایجاد فاکتور و صورت حساب. هر فاکتور آنلاین ایجاد شده را می‌تواند به مشتری خاصی ارسال کنید. اطلاعات تماس، اطلاعات شرکت و جزئیات پرداخت نیز می‌تواند برای تکرار صورتحساب‌ها ذخیره شود. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که این موارد را به صورتحساب اضافه کنید:  آرم خود، اطلاعات فرستنده، اطلاعات مشتری و اطلاعات مالیاتی.
  • اپلیکیشن موبایل. برنامه تلفن همراه
  • Payoneer یک برنامه تلفن همراه را برای iOS و Android ارائه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند مانده حساب خود و معاملات خود را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که امکان پرداخت با استفاده از برنامه تلفن همراه وجود ندارد.
  • امنیت. پیونیر. Payoneer در وب سایت خود تضمین می‌کند که کلیه پرداخت‌های شما از طریق یک بستر پرداختی کاملاً سازگار ، ایمن و کاملاً حسابرسی انجام می‌شود که توسط تنظیم کننده‌های مالی در سراسر جهان شناخته شده و دارای ارزش است. به علاوه دارای امکانات ضد پولشوئی، سیستم تشخیص کلاهبرداری برای همه‌ی مشتریان و سایر موارد امنیتی می‌باشد.

در این مقاله شما را وب سایت پرداخت ارزی Payoneer آشنا کردیم. برای آشنایی بیشتر با سیستم پرداخت پیونیر (Payoneer) ما را در مقالات آتی دنبال کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت