راه های کسب درآمد از طریق پی پال

اگر با ایده کسب درآمد اینترنتی موافق باشید و درگاه پرداخت پی پال را برای دریافت پول خود انتخاب کرده اید، در این مقاله پرداختینو راه های کسب درآمد از طریق پی پال (PayPal) را به شما معرفی کرده است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید :

نقد کردن دلار پی پال

حساب پی پال چیست؟

پی پال یک درگاه پرداخت ارزی بسیار امن و سریع است و به همین دلیل اکثر کاربران آن را به سایر سیستم های پرداخت الکترونیکی ترجیح می دهند. در ادامه چند راه کسب درآمد از پی پال را معرفی کرده ایم که شما را شگفت زده می کند.

معرفی روش های کسب درآمد از طریق پی پال

ممکن است با مطالعه این بخش از مقاله کمی سورپرایز شوید، چرا که با راه های آسان و رایگان برای کسب درآمد از پی پال آشنا خواهید شد.

نظرسنجی

اگر در طول روز به اندازه چند دقیقه فرصت دارید و مایل هستید که نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، می توانید با انجام نظرسنجی های آنلاین ، حقوق دریافت کنید.

بسیاری از وب سایت های نظرسنجی هستند که شما می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. اما دوستان، همه آن ها امکان پرداخت از طریق PayPal را ندارند. پس شما باید از میان سایت های نظرسنجی آن سایت هایی را انتحاب کنید که درگاه پرداخت پی پال را دارند.

کسب درآمد از طریق پی پال

فریلنسر نویسنده

اگر به نویسندگی علاقه دارید، می توانید از طریق نوشتن برای وبلاگ ها، نوشتن کتاب های الکترونیکی، نوشتن مطالب B2B  یا B2C و ... کسب درآمد کنید و درآمد خود را از طریق پی پال دریافت کنید. این یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از طریق پی پال است.

طراحی گرافیک

اگر به طراحی علاقه دارید می توانید با PayPal درآمد کسب کنید. فرقی نمی کند تی شرت یا لباس سفارشی طراحی کنید یا اینکه در ظراحی وب سایت ها، طراحی لوگو و آرم مهارت داشته باشید، در هر صورت می توانید فورا از طریق PayPal پول خود را دریافت کنید.

یا حتی اگر سایت خود را ایجاد کرده اید، می توانید از PayPal به عنوان روش پرداخت ترجیحی خود در آن استفاده کنید.

 فروش دستگاه های الکترونیکی قدیمی

اگر کشوی میز شما پر از تلفن های همراه قدیمی، کنسول های بازی قدیمی و ... می باشد، شاید بتوانید با فروش وسایل الکترونیکی قدیمی خود مقداری پول نقد اضافی بدست آورید.

وقتی تلفن های قدیمی ، تبلت ها ، لپ تاپ ها یا کنسول های بازی ویدیویی خود را به سایتی مانند Decluttr بفروشید می توانید از طریق PayPal پول خود را دریافت کنید. این قبیل سایت ها هزینه بیشتری برای دستگاه های جدیدتر نیز به شما پرداخت می کنند. فروش دستگاه های الکترونیکی قدیمی یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پی پال است.

کتاب های قدیمی خود را بفروشید

اگر کتاب های غیر درسی یا درسی دارید که فقط در کتابخانه شما گرد و غبار می خورند و شما هیچ استفاده ای از آن ها نمی کنید، می توانید با فروش آن ها به سایت هایی مانند Bookscouter درآمد کسب کنید و درآمد خود را از طریق پی پال دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق پی پال

همچنین می توانید ValoreBooks را که یک سایت با قیمت مقایسه ای است امتحان کنید تا بهترین مشتری را با قیمت مناسب تری پیدا کنید. در بیشتر سایت های خرید کتاب درگاه پی پال دیده می شود. این روش یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پی پال می باشد.

روش های زیادی برای کسب درآمد از طریق پی پال وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها پول خود را در حساب پی پال دریافت کنید. چه در نظرسنجی شرکت کنید ، چه محصولات خانگی بفروشید و ... می توانید از طریق درگاه پرداخت سریع و ایمن PayPal پول خود را دریافت کنید.

اگر هنوز برای افتتاح حساب پی پال اقدام نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید. ما در اسرع وقت افتتاح حساب پی پال را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست افتتاح حساب ، کلیک کنید!

نقد کردن درآمد ارزی توسط پرداختینو

شما می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را از ما بخواهید. برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت نمائید.

برای درخواست نقدکردن درآمد ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت