پرداخت هزینه خرید از سایت PhotoDune

اگر به کار عکاسی علاقه مند هستید پیشنهاد ما این است که این مقاله را به دقت مطالعه کنید. در این مقاله پرداختینو وب سایت PhotoDune را به شما معرفی کرده است. در PhotoDune شما می توانید عکس های بارگزاری شده را خریداری کنید و یا عکس های خود را برای فروش در آن بارگزاری کنید.

معرفی وب سایت PhotoDune

وب سایت PhotoDune یکی از بهترین و پویاترین سایت های ارائه خدمات چندرسانه ای دیجیتال می باشد که بخشی از سازمان Envato می باشد. از مهم ترین مزیت های این وب سایت ارائه ی محصولات دیجیتال و تصاویر در سایزهای مختلف می باشد.

هدف از راه اندازی سایت PhotoDune ، خدمت رسانی به کارشناسان تصویربرداری دیجیتال و جامعه عکاسان می باشد.

PhotoDune

در سایت PhotoDune این امکان وجود دارد که کاربران تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و کاربران جدید الورود می توانند پس از بازدید و مطالعه بازخوردها تصمیم بهتری برای خرید از این سایت داشته بگیرند؛ چرا که عکاسان پس از دریافت بازخوردها در سایت PhotoDune رتبه بندی می شوند.

محدودیت در استفاده از عکس های PhotoDune

بسیاری از کاربران این سوال را از ما پرسیده اند که آیا محدودیتی در استفاده از عکس های موجود در این سایت وجود دارد یا به تعداد دفعات نامحدود می توان از آن ها استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که بله، یکسری محدودیت برای دانلود عکس های PhotoDune وجود دارد، به این صورت که با توجه به قوانین وضع شده در این وب سایت عکس ها را تا پانصدهزار دفعه می توان تکثیر کرد. به طور مثال چنانچه شما عکسی را که از PhotoDune دانلود کرده اید بخواهید در یک کارت ویزیت استفاده کنید، تنها اجازه دارید پانصدهزار نسخه از آن را تکثیر کنید.

برخی دیگر از کاربران پرسیده اند که آیا از یک عکس در وب سایت PhotoDune می توان برای دو کاربرد مختلف استفاده کرد؟ پاسخ این است که بله! شما اجازه ی استفاده از این عکس ها را برای مشتریان مختلف دارید.

محدودیت دیگری که در استفاده از عکس های دانلود شده از سایت PhotoDune وجود دارد این است که از عکس ها نباید در موارد غیرقانونی استفاده شود. یا حتی عکس هایی که از افراد مختلف در این سایت قرار داده می شود نباید مورد سوء استفاد قرار گیرد.

حال که با محدودیت های وب سایت PhotoDune آشنا شدید، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از عکس هایی که دانلود کرده اید، استفاده کنید.

پرداخت هزینه خرید عکس از سایت PhotoDune

اگر قصد دارید از این وب سایت عکسی را خریداری کنید، اما در پرداخت هزینه آن به هر دلیل با مشکل مواجه شدید، مثلا کارت اعتباری در اختیار نداشتید و یا حساب ارزی بین المللی نداشتید، می توانید پرداخت هزینه را به پرداختینو بسپارید. برای این منظور لینک زیر را کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

نقدکردن درآمد ارزی از سایت PhotoDune

اگر شما دوست عزیز در زمینه عکاسی و تهیه عکس های دیجیتال فعالیت حرفه ای دارید و در سایت PhotoDune عکس های خود را به فروش می رسانید و کسب درآمد می کنید، می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را از پرداختینو بخواهید.

PhotoDune

ما در شرکت پرداخت های ارزی پرداختینو پس از دریافت درخواست شما گرامیان و بررسی آن، در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی حساب شما را برای شما پرداخت خواهیم کرد.

تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست نقد کردن در آمد ارزی را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست نقدکردن درآمد ، کلیک کنید!

سخن پایانی

در مقاله ای که پیش رو دارید، وب سایتی را به شما معرفی کردیم که در آن خرید و فروش عکس و محصولات دیجیتال چندرسانه ای انجام می شود. در وب سایت PhotoDune کاربران می توانند از کحصولات ارائه شده خریداری کنند و در کارهای گرافیکی از آن ها استفاده کنند. به علاوه عکاسان حرفه ای می توانند تصاویر دیجیتالی خود را در PhotoDune به فروش برسانند.

اما همانطور که گفتیم، محدودیت هایی نیز در این وب سایت برای استفاده از عکس ها وجود دارد و کاربران موظفند بر اساس قوانین موجود در سایت از محصولات دیجیتال و تصاویر استفاده کنند؛ که این محدودیت ها را پیش تر ذکر کردیم.

ممنون که با ما همراه هستید. لطفا سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با ما مطرح نمائید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت