پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلستان

همانطور که می دانید سفر به خارج از کشور نیازمند انجام یکسری مقدمات می باشد از جمله دریافت ویزا! برای دریافت ویزا هم لازم است که فرایند آن کاملا طی شود و یکی از مراحل دریافت ویزا، این است که شما برای انجام مصاحبه در سفارت کشور مقصد در زمان معینی حاضر شوید.

به طور مثال اگر بخواهید به کشور انگلستان سفر کنید باید تعیین وقت سفارت انگلستان را از قبل انجام داده باشید و هزینه آن را پرداخت کرده باشید. پرداختینو در این مقاله مطالبی را آورده است، در ارتباط با تعیین وقت سفارت انگلستان و پرداخت هزینه آن. لطفا چنانچه قصد دارید به انگلستان سفر کنید با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید :

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

تعیین وقت سفارت انگلستان

از آنجا که در کشور ما سفارتی برای کشورهایی از قبیل : امریکا، کانادا، انگلستان و ... وجود ندارد، شما برای مراجعه به سفارت انگلستان ناچار هستید به سفارت انگلستان در یکی از کشورهای همسایه برای اخذ ویزای انگلیس مراجعه کنید. اما قبل از آن باید تعیین وقت سفارت انگلستان را انجام دهید.

ما در تیم پرداختینو تعیین وقت سفارت انگلستان را برای شما برعهده گرفته ایم. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست تعیین وقت سفارت ، کلیک کنید!

نکته ای که باید قبل از تعیین وقت سفارت انگلستان انجام دهید این است که باید ابتدا بررسی کنید که شما برای سفر به این کشور به چه نوع ویزایی نیاز دارید و چه مدارکی را لازم است اهیه کنید و به سفارت ارائه دهید.

تعیین وقت سفارت انگلستان

انواع ویزا برای سفر به انگلستان

همانطور که می دانید سفر و مهاجرت به خارج از کشور با اهداف مختلف انجام می شود و به همین دلیل برای هر کدام از اهداف مهاجرت، ویزای مربوط به آن صادر می شود؛ که هر کدام از این ویزاها برای مدت مشخص اقامت در آن کشور، برای داوطلبان مهاجرت، صادر خواهد شد. انواع ویزای انگلستان عبارتست از :

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کار
  • ویزای مهاجرتی
  • ویزای تفریحی
  • ویزای درمانی
  • و ...

البته این را بدانید که شما برای دریافت هر کدام از این ویزاها باید واجد تمامی شرایط مشخص شده باشید تا بتوانید ویزا را دریافت کنید.

تعیین وقت سفارت انگلستان را چگونه انجام دهیم؟

اگر قصد دارید تعییم وقت سفارت انگلستان را خودتان انجام دهید، می توانید مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : ابتدا لازم است که به سایت visa4uk مراجعه کنید و در آن ثبت نام کنید. فرم درخواست ثبت نام در این سایت را باید به زبان انگلیسی پر کنید.

توجه داشته باشید که ثبت نام باید با استفاده از یک ایمیل معتبر انجام شود و رمز آن را باید به خاطر بسپارید.

مرحله دوم : نوع ویزا را مشخص کنید. با توجه به انواع ویزا که پیش تر معرفی کردیم، می توانید یکی از انواع ویزا را در این قسمت مشخص کنید.

مرجله سوم : اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نموده و فرم را تکمیل کنید.

مرحله چهارم : اطلاعاتی که وارد کرده اید را در این مرحله باید تائید کنید.

مرحله پنجم : در این مرحله لازم است که پرداخت هزینه را انجام دهید.

تعیین وقت سفارت انگلستان با پرداختینو

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلستان

برای پرداخت هزینه لازم است کارت اعتباری در اختیار داشته باشید یا حساب بین المللی داشته باشید.

اما چنانچه به دلایلی کارت اعتباری در اختیار ندارید و یا حساب بین المللی ندارید، می توانید روی کمک ما حساب کنید و این کار را به ما بسپارید. برای این منظور لینک زیر را کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید، سپس آن را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ، کلیک کنید!

به این نکته مهم توجه کنید که، زمانی که فرایند ثبت نام شما در وب سایت visa4uk تکمیل شد، دو کد به ایمیل شما ارسال می شود که یکی از آن ها شماره ارجاع یا Unique Visa Application می باشد و دیگری شناسه پرداخت یا Payment reference number که باید در حفظ و نگهداری آن ها دقت کافی داشته باشید.

سخن پایانی

پس از ثبت نام و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلستان، لازم است که در زمان مشخص شده در سفارت انگلستان حضور پیدا کنید. توجه کنید که حتما مدارک لازم را به دقت تهیه کنید و همراه خود داشته باشید؛ همچنین حدود 15 دقیقه قبل از تاریخ مشخص شده در محل حاضر شوید.

از همراهیتان بسیار سپاسگزاریم!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت