آشنایی با آزمون تافل | پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) - قسمت دوم

اگر شما دوست عزیز از آن دسته افرادی هستید که برای تحصیل در خارج از کشور برنامه ریزی کرده‌اید، پس قطعا شرکت در آزمون تاقل برای دریافت مدرک آن را در برنامه‌ی خود قرار داده‌اید. در این صورت توصیه می‌شود این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا با هزینه و چگونگی ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) و پراخت هزینه‌ی آن آشنا شوید. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) در سال 2020

هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل از یک کشور به کشور دیگر متفاوت است. این هزینه در کشور هند برابر است با 180 دلار آمریکا و علاوه بر این داوطلبان باید برای سایر خدمات مثل ثبت نام دیرتر، تغییر تاریخ آزمون و همچنین مشاهده‌ی نمره نیز هزینه‌هایی را بپردازند.

داوطلبانی که در یکی ازتاریخ‌های مشخص شده برای آزمون ثبت نام کرده‌اند و بعد از آن قصد دارند کنسل کنند یا تاریخ آزمون را عوض کنند، باید از 4 روز کامل قبل از تاریخ مشخص شده برای این کار اقدام کنند. تغییر تاریخ آزمون با استفاده از ایمیل، نامه یا در مرکز برگزاری آزمون پذیرفتنی نیست. داوطلب باید با مرکز آزمون تماس بگیرد و به صورت تلفنی برای این کار اقدام کند. هزینه‌ی تغییر تاریخ آزمون 60 دلار آمریکا می‌باشد.

ثبت نام آزمون تافل (TOEFL)

قوانین پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل (TOEFL)

برای پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) قوانین و مقرراتی وجود دارد که فرد داوطلب باید آن‌ها را رعایت کند. یکی از این قوانین عبارتست از اینکه داوطلب باید کل هزینه را زمانی که برای ثبت نام درخواست می‌دهد واریز کند. داوطلب باید هزینه را از لحاظ عددی درست وارد کند و امضای مشخصی نیز داشته باشد.

روش‌های پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل (TOEFL)

سازمان مدیریت آزمون تافل یا ETS امکان پرداخت هزینه را با استفاده از کارت اعتباری یا دبیت کارت، چک‌های الکترونیکی، حساب پی پال، چک کاغذی یا مانی اوردر و وسترن یونیون برای داوطلبان فراهم کرده است.

نحوه‌ی ثبت نام آزمون تافل (TOEFL)

به چهار روش می‌توانید برای شرکت در آزمون تافل ثبت نام کنید.

  • از طریق تماس تلفنی
  • به صورت آنلاین
  • از طریق ایمیل
  • مراجعه‌ی حضوری به مرکز ثبت نام آزمون تافل

هر داوطلب می‌تواند برای آزمون تافل در تاریخ‌های مشخص شده در طی یک سال ثبت نام کند. چند مرکز مختلف برای شرکت در آزمون تافل در نظرگرفته شده است که در هنگام ثبت نام باید مرکز مورد نظر خود را که امکان حضور برای شما در روز آزمون وجود دارد را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که امکان ثبت نام آنلاین برای شرکت در آزمون تافل تنها تا 7 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون امکان پذیر است.

ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) به صورت آنلاین

داوطلبان برای ثبت نام آزمون تافل بایستی به این وب سایت مراجعه کنند و یک حساب کاربری ایجاد نمایند. پس از آن باید هزینه آزمون را پرداخت کنند. در حقیقت ثبت نام آزمون تافل به صورت آنلاین یکی از سریع‌ترین راه‌ها می‌باشد؛ در ضمن توجه کنید که اطلاعات خود را به درستی و دقیق وارد کنید.

پس برای ثبت نام آزمون تافل :

  • ابتدا به وب سایت رسمی ETS مراجعه کنید و یک پروفایل شخصی برای خود ایجاد کنید.
  • کلیه‌ی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که وارد می‌کنید دقیقا مانند اطلاعات پاسپورت شما باشد.
  • هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) را پرداخت کنید.

ثبت نام آزمون تافل (TOEFL)

ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) از طریق تلفن

داوطلبان باید قبل از برقراری تماس تلفنی فرم درخواست شرکت در آزمون را به دقت پر کنند. سپس با مرکز آزمون تافل به شماره‌ی  91-124-4147700 تماس حاصل نمایند. پرداخت هزینه را هم می‌توانند از طریق کارت اعتباری و دبیت کارت انجام دهند.

ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) از طریق ارسال نامه

داوطلبان برای ثبت نام از طریق نامه و ارسال آن از طریق پست، باید ابتدا فرم درخواست شرکت در آزمون را از وب سایت رسمی دانلود کرده و پرینت بگیرند. سپس آن را با اطلاعات صحیح و دقیق خود پر کنند و همراه با فیش پرداخت هزینه به آدرس مشخص شده، پست کند.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل (TOEFL) توسط پرداختنو

دوستان داوطلب شرکت در آزمون تافل که به دلایلی امکان پرداخت هزینه به روش‌های گفته شده برایشان وجود ندارد، می‌توانند پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون را با خیالی آسوده به ما بسپارند.

ما در تیم پرداختینو در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه‌ی ثبت نام آزمون تافل را برای شما پرداخت خواهیم کرد.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت