پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا

استرالیا کشوری ست با جاذبه های توریستی فراوان و سالانه شمار زیادی از گردشگران برای بازدید از مکان های دیدنی استرالیا به این کشور سفر می کنند. مردم استرالیا بسیار خونگرم و مهربان هستند و این خصلت آن ها باعث شده است خاطرات به یادماندنی در ذهن گردشگران و مسافران از سفر به این کشور رویایی ثبت گردد. آیا شما تا کنون به این کشور سفر کرده اید؟ اگر کشور استرالیا را برای سفر انتخاب کرده اید، لازم است ابتدا ویزا تهیه کنید. برای اخذ ویزا هم لازم از سفارت استرالیا وقت گرفته باشید. برای آگاهی از چگونگی تعیین وقت سفارت استرالیا و پرداخت هزینه آن با پرداختینو همراه باشید.

بیشتر بدانید : 

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت امریکا 

چگونه برای سفر به استرالیا ویزا بگیریم؟

قطعا می دانید که سفر به خارج از کشور نیاز به ویزا دارد و دریافت ویزا نیز دارای مراحلی می باشد که در این بخش از مقاله این مراحل را برای شما عزیزان عنوان کرده ایم. لطفا با ما باشید و این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

تعیین وقت سفارت استرالیا

مراحل اخذ ویزای استرالیا

مرحله اول : اولین قدم برای دریافت ویزای استرالیا، شامل انجام یک مصاحبه می باشد که در سفارت استرالیا انجام می گیرد. برای مراجعه به سفارت استرالیا جهت انجام مصاحبه باید از سفارت وقت گرفته باشید.

چگونگی تعیین وقت سفارت استرالیا

از آنجا که تعیین وقت سفارت استرالیا فرایندی زمان بر و وقت گیر است، توصیه می شود که این کار را به از متخصصان و افراد با تجربه در این حوزه بسپارید. ما در شرکت پرداختینو تعیین وقت سفارت استرالیا را برای شما انجام می دهیم.

برای این منظور لازم است که ابتدا مدارک لازم برای ارائه به سفارت استرالیا را تهیه کنید. این مدارک عبارتند از :

مدارک لازم زمان مراجعه به سفارت استرالیا

  • گذرنامه : شما باید گذرنامه ی خود را که دارای اعتبار است، به سفارت استرالیا ارائه دهید
  • دعوتنامه : علاوه بر گذرنامه، لازم است که دعوتنامه ای که توسط یک شهروند استرالیایی یا یکی از بستگان شما که مقیم استرالیا است، برای شما فرستاده شده است را به سفارت ارائه دهید.
  • تعیین تاریخ سفر

مدارک لازم برای دریافت ویزای استرالیا

برای دریافت ویزای استرالیا نیاز است که این مدارک را تهیه کنید :

  • ارائه فرم تقاضای اخذ ویزای استرالیا
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی پشت و روی کارت ملی
  • ارائه سند ازدواج
  • ارائه ی دعوتنامه معتبر از سوی یک شهروند استرالیایی یا فردی مقیم در استرالیا
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه ی مدارک لازم در ارتباط با شفل شما
  • ارائه ی سند ملکی
  • ارائه ی عکس 4*3 مناسب برای گذرنامه
  • ارائه سولبق بیمه

تعیین وقت سفارت استرالیا

شما پس از تهیه مدارک لازم، در وقت مشخص شده، به سفارت استرالیا مراجعه می کنید، برای انجام مصاحبه. دوستان، لازم است بدانید که شما باید حین مصاحبه به کلیه ی سوالاتی که مطرح می شود با کمال صداقت و خونسردی پاسخ دهید.

هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا

اگر شما خودتان پروسه تعیین وقت سفارت استرالیا را انجام داده اید، لازم است که برای پرداخت هزینه آن، کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت در اختیار داشته باشید. اما در صورتی که به دلایلی هیچ نوع کارت اعتباری در اختیار ندارید و برای پرداخت هزینه با مشکل مواجه شده اید، می توانید روی کمک ما حساب کنید و پرداخت هزینه را به ما در تیم پرداختینو بسپارید. در ادامه راهنمائی های لازم برای پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا را برای شما گفته ایم. همچنان با ما همراه باشید و ادامه مقاله را به دقت بخوانید.

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا توسط پرداختینو

دوستان، اگر قصد دارید پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت استرالیا را به پرداختینو بسپارید، کافیست از طریق لینک زیر در خواست پرداخت هزینه را به ما اعلام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پس از اینکه اطلاعات خواسته شده را در فرم مربوطه وارد کردید، فرم درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد و شما می توانید در تاریخ و زمان مشخص شده به سفارت استرالیا مراجعه کنید برای انجام مصاحبه.

دوستان، توجه کنید مدارکی را که در این مقاله گفتیم، هنگام مراجعه به سفارت استرالیا حتما همراه خود داشته باشید.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت