چگونگی ایجاد انگیزه در فریلنسرها توسط کارفرمایان

حقیقت این است که استخدام کارمندان متعهد در وهله ی اول مستلزم این است که شما یک مدیر متعهد باشید. بنابراین هرگاه احساس کردید که فریلنسرهایی که با آن ها کار می کنید، آنطور که شما انتظار دارید نیستند و نتایج جالبی از نتایج کار آن ها منعکس نمی شود، ابتدا از خودتان شروع کنید. اما در کنار این موضوع، شما بید بتوانید در کارمندان خود انگیزه ایجاد کنید. آیا می دانید چگونه؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا چگونگی ایجاد انگیزه در فریلنسرها توسط کارفرمایان را برای شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید :

معرفی freelancer.com

معرفی سایت Proz.com

انگیزه در فریلنسرها

ایجاد انگیزه در فریلنسرها چگونه است؟

یکی از عوامل موفقیت شما در کار با فریلنسرها این است که شما افراد متعدی را برای این کار انتخاب کنید. افرادی که علاوه بر مهارت های لازم در زمینه ی فعالیتشان، از تعهد کاری نیز برخوردار باشند. اما آنچه در موفقیت کار شما با فریلنسرها تاثیرگذار خواهد بود، انگیزه ی آن ها برای همکاری با شما می باشد. در اینبخش از مقاله خواهیم گفت که نحوه ی ایجاد انگیزه در فریلنسرها به چه شکل است.

معین کردن و مشخص کردن نوع کار

به طور کلی ایجاد انگیزه برای تیم کار از راه دور یا برون سپاری کار، همانند کار با یک تیم داخلی نیست؛ بنابریان در مرحله اول ، تعیین کنید در کدام نوع کار مشارکت دارید که این از ضروریات است.

شما باید مشخص کنید که اصول کار به صورت ساعتی است یا به صورت واحد کاری؛ تا بتوانید پرداخت ها را به درستی انجام دهید. به این ترتیب فرد فریلنسر با انگیزه ی بیشتری به صورت هدفمند برای ساعات کاری مشخص شده یا برای انجام تسک های معینی، به فعالیت خود ادامه می دهد. بنابریان مشخص کردن نوع کار یکی از عوامل ایجاد انگیزه در فریلنسرها است.

انتظارات خود را به طور واضح مشخص کنید

در طی فرآیند استخدام ، بحث در مورد اینکه از کارمندان چه انتظاری دارید ، ضروری است. حتماً ساعتهایی که نیاز دارید کارمند شما در دسترس باشد ، انتظارات در ارتباطات از جمله پاسخگویی به موقع به ایمیل و تماسهای تلفنی را به درستی مشخص کنید. کارمند باید مسئولیتهای کاری خود و نحوه بررسی محصولات خود را به درستی بداند.

همچنین مشخص کنید که می خواهید به تیم خود چه پاداش های غیر پولی بدهید. چالش های موجود در این موارد را بررسی کنید و بر این اساس آنچه لازم است برای فریلنسرها به عنوان انتظارات خود مطرح نمائید.

با فریلنسرها در تماس باشید

برای اطمینان از اینکه فریلنسرهای شما به عنوان بخش اصلی تیم تان عملکرد صحیحی داشته باشند، باید آنها را درگیر کنید. هر روز از طریق تماسهای تلفنی ، ایمیل یا کانالهای ارتباطی دیگر با کارمندان خود در تماس باشید. حتماً از آنها بخواهید در جلسه هفتگی مجازی کارمندان حضور پیدا کنند.. همچنین ، تماس های تلفنی فردی را با هر فریلنسر برنامه ریزی کنید تا ببینید که اوضاع در سطح شخصی نیز چگونه در جریان است ، و مطمئن شوید که هیچ مانعی بر سر راه آنها وجود ندارد.

انگیزه در فریلنسرها

ابزارهای قابل اعتماد ارائه دهید

امروزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات بسیار پیشرفته شده است و به واسطه ی آن ما می توانیم تقریباً از هر نقطه از جهان به صورت یکپارچه با دیگران همکاری داشته باشیم. برای این منظور ابزارهایی وجود دارد. این برنامه های کاربردی و ابزارهای عبارتند از :

  • Zoom یا Skype برای تماس های کنفرانسی یا جلسات ویدیویی.
  • Trello برای مدیریت پروژه.
  • برنامه Evernote برای اشتراک گذاری یادداشت های شغلی و جلسات با دیگران بسیار عالی است.
  • Zixmail ابزاری عالی برای انتقال داده های حساس از طریق اینترنت است. متخصصان منابع انسانی موظفند از داده های کارمندان خود محافظت کنند. این ابزار اطمینان می دهد که همه چیز رمزگذاری شده ، ایمن بوده و با یکدیگر سازگار است.

سخن آخر

هنگامی که با یک فریلنسر شروع به همکاری می کنید ، باید به او اعتماد داشته باشید و هرکدام در راستای اهداف مشترک خود تلاش کنید. شما باید بیشتر روی نتایج و کیفیت کارشان تمرکز کنید نه روی کارهایی که هر لحظه انجام می دهند. شما به عنوان رهبر آنها ، باید به گونه ای رفتار کنید که نشان دهید به تیم خود اعتماد دارید تا آن ها نیز کارهای خود را به خوبی انجام دهند به این ترتیب آنها به احتمال زیاد مطابق انتظارات شما عمل می کنند.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

دوستان از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با مشاوران مجرب وکارآزموده ی ما در گروه پرداختینو مطرح نمائید. خدمت گزاری به شما افتخار ماست.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت