چگونگی خرید از فروشگاه DX

امروزه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی بسیار باب شده است. شما تا به حال از این فروشگاه ها خرید کرده اید؟ از فروشگاه های آنلاین خارجی مثل Best Buy ، Kooding ، دبنهامز و ... چطور؟ آیا تا کنون از این فروشگاه ها خرید کرده اید؟ با روشگاه DX (DealeXtreme) چقدر آشنا هستید؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید؛ ما نحوه ی خرید از فروشگاه DX (DealeXtreme) را برای شما آموزش داده ایم.

آشنایی با فروشگاه DX (DealeXtreme)

فروشگاه DX (DealeXtreme)  در سال 2005 تاسیس شد و یکی از مراکز تجاری خرده فروشی مستقیم بیزینس به مشتری (B2C ) می باشد و تا امروز یکی از فروشگاه های پیشتاز در این حوزه می باشد با بیش از یک میلیون مشتری و 3000 تامین کننده.

چرا از فروشگاه DX (DealeXtreme) خرید کنیم؟

DX یکی از بزرگترین و متنوع ترین کاتالوگ ها را دارد با بیش از 1000 دسته محصول ، 210،000 محصول و 1000 محصولی که به طور روزانه افزوده می شود.

فروشگاه آنلاین DX، یکی از بهترین فروشگاه هایی است که محصولات خود را با ضمانت ارائه می دهد. ضمانت 5 روزه برای تحویل محصول، ضمانت 90 روزه برای تحویل محصولات بدن عیب و ضمانت 150 روزه برای تعمیر می باشد.

فروشگاه DX

فروشگاه DX (DealeXtreme) خدمات خود را برای مشتریان در هر هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد.

این فروشگاه به صورت چند زبانه برای مشتریان سراسر دنیا فعالیت می کند. زبان در این وب سایت عبارتند از : انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، روسی ، اسپانیایی ، هلندی ، فنلاندی ، چک و سوئدی.

در فروشگاه DX (DealeXtreme) ، از روش های پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود که عبارتند از : پرداخت با پی پال ، کارت اعتباری ، پرداخت به صورت اقساطی و غیره همچنین پرداخت با استفاده از ارزهای محلی.

حال که با فروشگاه DX (DealeXtreme) آشنا شدید و از خدماتی که برای کاربران ارائه داده است آگاهی پیدا کردید، همچنان با ما باشید تا نحوه ی خرید از فروشگاه DX (DealeXtreme) را برای شما آموزش دهیم.

آموزش خرید از فروشگاه DX (DealeXtreme)

اگر مایلید تا از فروشگاه DX (DealeXtreme) به صورت آنلاین خرید کنید، مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله ی اول : ابتدا به وب سایت فروشگاه DX (DealeXtreme) به آدرس Dx.com وارد شوید تا وارد صفحه ی وب سایت شوید.

پس از ورود به وب سایت مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید دسته محصولات را در سمت چپ مشاهده کنید.

فروشگاه DXمرحله دوم : از میان دسته محصولات، موردی که مد نظر دارید را انتخاب کنید تا منوی کشویی آن برای شما باز شود و مجددا گروه محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فروشگاه DXمرحله سوم : با کلیک بر روی گروه محصولاتی که انتخاب کرده اید، صفحه ی مربوط به محصولات موجود در آن برای شما نشان داده می شود. از میان این محصولات، آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مشخصات، قیمت و ... برای شما نشان داده شود. پس از مشاهده ی موارد موجود از جمله تعداد و کیفیت محصول و ... ، گزینه ی Buy now را انتخاب کنید.

فروشگاه DX

فروشگاه DXمرحله چهارم : با انتخاب گزینه ی خرید، پیغامی مشابه آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید برای شما نشان داده می شود که بیانگر این است که شما باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید.

فروشگاه DXمرحله پنجم : پس از ثبت نام در سایت می توانید ادامه ی فرایند خرید خود را طی کنید، مشخصات و آدرس را برای ارسال محصول وارد کنید و به مرحله ی پرداخت هزینه وارد شوید و پس از وارد کردن مشخصات پرداخت ، هزینه ی آیتم انتخابی را پرداخت کنید و منتظر بمانید تا آن کالا برای شما ارسال شود.

توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه ی آیتم مورد نظر خود نیاز به یکی از انواع کارت اعتباری خواهید داشت. اما چنانچه به هر دلیل امکان پرداخت با کارت اعتباری برای شما وجود ندارد، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت این کار را به ما در تیم پرداختینو بسپارید.

پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه DX (DealeXtreme) توسط پرداختینو

ما در تیم پرداخت های ارزی پرداختینو ، برای سهولت کار کاربرانی که امکان پرداخت هزینه ی خرید آنلاین از فروشگا های خارجی برای آن ها وجود ندارد، شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانند خرید خود را انجام دهند. به این ترتیب که ما پرداخت هزینه را برای شما انجام می دهیم. کافیست از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه و لینک پرداخت را برای ما ارسال کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه خرید از DX، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت