آشنایی با وب سایت ایلنس (elance)

در مقالات قبلی شما عزیزان را با وب سایت های بسیاری آشنا کردیم. وب سایت هایی نظیر VideoHive ، 3DOcean ، Banggood و ... . در این مقاله نیز شما را با یکی از وب سایت های فریلنسری آشنا خواهیم کرد به نام ایلنس (elance). لطفا با پرداختینو همراه شوید.

معرفی وب سایت ایلنس (elance)

این وب سایت در سال 1999 ، جهت حمایت از بیزینس های مجازی راه اندازی شد. از جمله خدماتی که این وب سایت ارائه می دهد در حوزه ی طراحی وب سایت با پی اچ پی، وردپرس، HTML و ... می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های این وب سایت را برای شما ذکر کرده ایم.

ایلنس (elance)

آشنایی با مهم ترین ویژگی های وب سایت ایلنس (elance)

در این بخش از مقاله شما عزیزان را با مهم ترین ویژگی های این وب سایت آشنا کرده ایم که خوب است آن ها را بدانید.

  • Workroom : در وب سایت ایلنس (elance) محیطی به نام اتاق کار وجود دارد که در آن کلیه ی اطلاعات مربوط به هر کسب و کار وجود دارد. در این بخش کلیه ی فایل های مربوط به آن کسب و کار، برنامه ها، ویجت ها و ... را می توانید به اشتراک بگذارید.
  • چت آنلاین : امکان چت آنلاین بین مشتریان و فریلنسرها وجود دارد و از طریق انجام چت آنلاین می توانند با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند.
  • File sharing : یکی دیگر از مهم ترین امکانات این پلتفرم، امکان به اشتراک گذاری داکیومنت ها و فایل ها می باشد، که بسیار هم ساده می باشد.
  • Milestone : Milestone به شما کمک می کند تا بتوانید پروژه های مختلف را با deadline های مختلف ایجاد و تنظیم کنید.
  • Search Local Talent : امکان استعدادیابی محلی نیز در سایت ایلنس (elance)وجود دارد. به این ترتیب که اگر برای انجام پروژه ای خاص به دنبال نیروهای متخصص می گردید می توانید در این وب سایت موردی که مد نظر دارید را پیدا کنید.

این موارد از مهم ترین ویژگی های پلتفرم ایلنس (elance)بود که شما را با آن ها آشنا کردیم. علاوه بر این یکسری خدمات ویژه نیز سایت ایلنس (elance) برای کاربران ارائه داده است که در ادامه در مورد آن ها نیز مطالبی را برای شما ذکر خواهیم کرد.

خدمات وب سایت ایلنس (elance)

از جمله خدمات ویژه ای که برای کاربران وب سایت ایلنس  (elance) ارائه شده است، عبارتند از :

  • هزینه های پائین : هزینه های این وب سایت بیشتر رقابتی هستند و برای برخی از کسب وکارها نیز هیچ هزینه ای در نظر گرفته نشده است.
  • راه های ارتباطی متنوع : چندین راه ارتباطی مختلف برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد ک عبارتند از : چت آنلاین، فروم خصوصی و ... .

حال که با ویژگی ها و خدمات ارائه شده توسط سایت ایلنس (elance) آشنا شدید، ممکن است بخواهید در مورد امنیت آن نیز بدانید. شاید بپرسید که قابلیت اطمینان به این وب سایت تا چه حد است؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه امنیت سایت ایلنس (elance) را مورد بررسی قرار داد ایم.

ایلنس (elance)

آیا سایت ایلنس (elance) امن است؟

وب سایت فریلنسری سایت ایلنس (elance) در میان سایر وب سایت های فریلنسری از شهرت و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.

به علاوه در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته به مشتریان خود خدمت رسانی کرده و پاسخگوی سوالات و مشکلات آن ها خواهد بود. همچنین پشتیبانی از مشتریان از طریق چت آنلاین نیز انجام می شود. اپراتورهای ایلنس (elance)بیش از 800 نفر هستند که به درخواست ها کاربران رسیدگی می کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری که بیشتر در زمینه ی تکنولوژی، فناوری اطلاعات و طراحی وب سایت و ... فعالیت می کند را به شما معرفی کنیم و شما را با خدمات ویژه ی این وب سایت و همچنین ویژگی های منحصر به فرد آن نسبت به سایر وب سایت های فریلنسری آشنا کنیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دوستان در صورتی که پس هنگام مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

همکاران و مشاوران ما در تیم پرداختینو به کلیه ی سوالات شما عزیزان با کمال میل پاسخگو خواهند بود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت