چگونه از وب سایت بنگ‌گود (Banggood) خرید کنیم؟

تجارت الکترونیکی فعالیت خرید الکترونیکی یا فروش محصولات به صورت آنلاین یا از طریق اینترنت است. تجارت الکترونیکی مبتنی بر فناوری‌هایی مانند تجارت از طریق موبایل، انتقال وجوه الکترونیکی، مدیریت زنجیره تأمین، بازاریابی اینترنتی، پردازش معاملات آنلاین، تبادل داده‌های الکترونیکی (EDI)، سیستم‌های مدیریت موجودی و... است.

تجارت الکترونیکی به نوبه خود ناشی از پیشرفت‌های فناوری صنعت است و بزرگترین بخش صنعت الکترونیک است.

در این میان وب سایت‌هایی که در زمینه تجارت الکترونیکی و فروش کالا فعالیت دارند، بسیار محبوب شده‌اند، و در سطح جهانی نیز مورد توجه قرار گرفتند. سایت بنگ گود (Banggood) از این دسته وب سایت‌ها است که در ادامه پرداختینو سعی دارد به آن پرداخته و نحوه خرید از این سایت را بازگو کند.

سایت بنگ گود (Banggood)

شرکت و سایت بنگ گود (Banggood)

Banggood یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که کالاها را به صورت خرده فروشی ارائه می‌دهد. برنامه‌های مشارکت این شرکت همچنین شامل عمده فروشی، همکاری با شرکت‌های وابسته، و dropshipping است (دراپ شیپینگ یک روش مدیریت زنجیره تامین است که در آن، خرده فروش اجناس را در انبار نگه نمی‌دارد، بلکه به جای این کار فقط سفارش را از مشتری می‌گیرد و با تولید کننده و یا عمده فروش ارتباط برقرار می‌کند و سپس تولید کننده جنس را به مصرف کننده نهایی ارسال می‌کند.).

در سال 2018 BGpay (سیستم پرداخت Banggood) به عنوان گزینه پرداخت درون فروشگاهی معرفی شد. همه این خدمات در سایت بنگ گود (Banggood) ، این وب سایت تجارت الکترونیکی جهانی وجود دارد.

تیم بنگ گود (Banggood)

از سال 2006، بنگگود از یک گروه کوچک به یک شرکت با بیش از 4000 کارمند تبدیل شد. قدرت این شرکت‌ها در تحویل کالاهای تولیدی چینی به سراسر جهان است و این منبع اصلی رشد این شرکت بوده است. در سال 2017 این شرکت شروع به عقد قرارداد با برخی از مارک‌های برتر چینی از جمله شیائومی کرد.

اکثر کارکنان این کشور از سرزمین اصلی چین هستند. یک تیم تبلیغاتی خارجی شامل کارمندان اروپایی، استرالیایی، روسیه‌ای، خاورمیانه و آمریکای جنوبی وجود دارد.

تیم های اصلی شامل موارد زیر هستند:

  • تیم فروش
  • تیم خدمات مشتری
  • تیم توسعه وب سایت
  • HR و HRBP
  • تیم مدیریت
  • تیم خرید / بارگیری محصول
  • تیم انبار
  • تیم تدارکات
  • تیم اجرایی

مزایای شرکت و سایت بنگ گود (Banggood)

اگر بخواهیم به صورت مجزا در نظر بگیریم، سایت بنگ گود (Banggood) دارای پنج مزیت بارز است.

1. کیفیت و ذخیره

کنترل کیفیت جامع

همه محصولات تحت بررسی تأمین کننده، بازرسی ورودی، نظارت بر بازخورد پس از فروش قرار می‌گیرند و به استانداردهای دقیق کنترل کیفیت تست می‌شوند.

انتخاب دقیق تهیه کنندگان

بنگ گود بیش از ده سال است که در چین اداره می‌شود و منابع زنجیره تأمین ثروت زیادی را انباشته است. محصولات آن‌ها از شبکه‌ای از تأمین کنندگان قابل اعتماد در بیش از 100 منطقه چین تهیه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تنها محصولاتی با کیفیت عالی در سایت بنگ گود (Banggood) ارائه می‌شود.

قیمت های مقرون به صرفه

زنجیره تأمین Banggood محصولات را مستقیماً از تولیدکنندگان بارگیری کرده و هرگونه واسطه‌ای را از میان بر می‌دارد. این به آن‌ها امکان می‌دهد قیمت فوق العاده‌ای را به شما پیشنهاد دهند.

مارک های معروف

Banggood با بیش از 3,000 مارک و برند با کیفیت برتر چینی همکاری می‌کند تا بیش از 500,000 محصول را ارائه دهد.

2. انبار جهانی

Banggood دارای 37 انبار در خارج از کشور است که تمام مناطق جهان را پوشش می‌دهد. این شبکه به شما امکان می‌دهد تا بصورت محلی سفارش دهید و آیتم‌های خود را سریع دریافت کنید.

خرید از سایت بنگ گود (Banggood)

3. تدارکات سریع و راحت

سایت بنگ گود (Banggood) با بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای حمل و نقل بین المللی همکاری دارد تا سریع و راحت تحویل به درب منزل را به بیش از 200 کشور جهان ارائه دهد.

4- خدمات حرفه ای و ضمانت محصول

شرکت بنگ گود دارای محصولاتی با گارانتی 7 روز ضمانت محصول DOA، گارانتی 30 روزه بدون دلیل بازگشت یا تعویض، گارانتی 180 روزه ضمانت کیفیت برای اکثر آیتم‌ها، گارانتی 1 ساله تعمیر رایگان برای آیتم‌های خاص است.

5- امنیت پرداخت

Banggood بیش از 40 روش پرداخت ایمن مختلف را ارائه می‌دهد، از پول نقد هنگام تحویل کالا گرفته تا کارت اعتباری. پرداخت شما ایمن، مورد اطمینان و راحت است.

نحوه خرید از سایت بنگ گود (Banggood)

همانطور که ذکر کردیم روش‌های پرداخت در سایت بنگ گود (Banggood)، زیاد هستند.

  • پرداخت‌های بین المللی از طریق پی پال، ویزا کارت، مسترکارت و کارت‌های اعتباری دیگر؛
  • روش کیف پول بنگ گود (GBpay)؛
  • روش‌های پرداخت محلی مثل پول نقد، وب مانی، دات پی و... ؛
  • دیگر روش‌های پرداخت محلی از جمله پرداخت با ارزهای دلار، یورو، پوند و...

پرداختینو به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی هزینه خرید خود را از طریق پی پال و کارت‌های اعتباری و حتی بدون این کارت‌ها و حساب‌ها از طریق سفارش به ما پرداخت کنید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    هر تور دوست داری ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    داداش شرمنده من چیزای که نوشتی نخوندم خلاصه چیزی که سفارش میدم برای ایران هم میشه یعنی من که سفرش دادم به دستم میرسه که در ایران زندگی می کنم

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت