معرفی فروشگاه ها و سایت های خارجی که به ایران کالا ارسال می کنند

ظهور خرید آنلاین، حمل و نقل و ارسال کالا به صورت بین المللی را به کمربند نقاله جهان تبدیل کرده است. بازار جهانی تنها یک دکمه از شما فاصله دارد. می‌توانید هر کالایی را از فروشگاه ها و سایت های خارجی سفارش دهید و ظرف یک هفته درب در منزلتان در هر کجای دنیا که هستید، تحویل بگیرید.

برای کشور ایران با وجود تحریم‌ها شادی موانعی وجود داشته باشد اما در این میان سایت‌های بسیار بزرگی هستند که امکان ارسال کالا به ایران برایشان فراهم است؛ شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را از این فروشگاه ها و سایت های خارجی سفارش داده و در کم‌ترین زمان تحویل بگیرید.

پرداختینو در این پست سعی دارد برای شما به معرفی سایت‌ها و فروشگاه‌ های خارجی بپردازد که ارسال کالا به ایران برای آن‌ها مقدور است و شما به سادگی می‌توانید با خیالی آسوده از این سایت‌ها خرید کنید.

فروشگاه ها و سایت های خارجی

معرفی چند مورد از فروشگاه ها و سایت های خارجی که به ایران کالا ارسال می کنند

در این جا به معرفی چند سایت خارجی که می‌توان از آن‌ها کالا خریداری کرد می‌پردازیم.

سایت AliExpress

AliExpress بخشی از گروه علی بابا Alibaba است. این گروه یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که انواع خدمات خرده فروشی را به مشاغل و مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می‌دهد. سایت AliExpress شبیه به سایت eBay است؛ این سایت این امکان را فراهم می‌کند که فروشندگان، واسطه‌های کالاهایشان را از بین ببرند. برخلاف آمازون، این شرکت محصولات برند خود را تولید نمی‌کند.

در علی اکسپرس، برای برخی از آیتم‌ها امکان حمل و نقل بین المللی و ارسال کالا به صورت رایگان فراهم است، اما این امر به فروشنده بستگی دارد. قبل از شروع جستجو، مطمئن شوید که گزینه مناسب را در فیلترها تیک زده‌اید. خرید در AliExpress در واقع کاملاً بی خطر است.

سایت بنگ گود (Banggood)

بنگ گود (Banggood) یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که کالاهای خود را به صورت خرده فروشی ارائه می‌دهد. برنامه‌های مشارکت این شرکت همچنین شامل عمده فروشی، همکاری با شرکت‌های وابسته، و dropshipping است. در سال 2018 BGpay که درگاه پرداخت الکترونیکی شرکت بنگ گود است، به عنوان گزینه پرداخت درون فروشگاهی معرفی شد. همه این خدمات در این وب سایت جهانی تجارت الکترونیکی فراهم هستند.

خرید در سایت بنگ گود آسان بوده و غیر از درگاه BGpay، این سایت بسیاری از روش‌های دیگر برای پرداخت را مثل پی پال و کارت‌های اعتباری، ارائه می‌دهد.

سایت ASOS

فروشگاه ASOS از جمله فروشگاه‌ها و سایت های خارجی است که انواع متنوعی از پوشاک را به کاربران در سرتاس دنیا ارائه می‌دهد. ASOS البسه مردانه و زنانه را با کفیت بالا عرضه می‌کند. این لباس‌ها عمدتاً مربوط به افراد بین 20 تا 35 سال است و بیش از 80,000 آیتم شخصی را ارائه می‌دهد.

در صورتی که بیش از 12 پوند در این سایت برای یک بار خرید خود مایل به پرداخت هزینه باشید، حمل و نقل بین المللی و ارسال کالا برای شما رایگان خواهد بود.

سایت Gearbest

وقتی صحبت از سایت‌های خرید اینترنتی مستقر در چین می‌شود، وسایل و گجت‌های خرید و فروش آن باید از نظر کمیت فروشگاه، بزرگترین باشند. به خصوص در شنزن، که اکثر کارخانه‌های ابزارهای الکترونیکی در آن واقع شده‌اند، می‌توانید فروشگاه‌های اسباب بازی آنلاین را پیدا کنید که در همه جا در حال تجارت هستند و تجارت گیر بست (Gearbest.com) یکی از آن‌هاست.

خرید از سایت های خارجی

سایت TideBuy

Tidebuy از جمله فروشگاه ها و سایت های خارجی به عنوان یک مرکز خرید آنلاین شناخته شده است. خرید لباس مد روز برای تمامی سلیقه‌ها و در همه تقسیم بندی‌ها از جمله ورزشی، مهمانی، بچه گانه، زنانه، مردانه و ... به همراه تحویل سریع کالاها در این فروشگاه اینترنتی میسر است.

سایر فروشگاه ها و سایت های خارجی

گذشته از مواردی که برای خرید از فروشگاه ها و سایت های خارجی ذکر کردیم، سایت‌هایی نیز وجود دارند که شاید شما مایل باشید خرید خود را تنها از طریق آن‌ها انجام دهید. سایت‌هایی که متاسفانه امکان ارسال کالا را به ایران به صورت مستقیم وجود ندارند. سایتی مثل آمازون از این قبیل است.

در این صورت نیز جای نگرانی نیست؛ چراکه شرکت‌های واسطه به راحتی این عملیات را برای شما انجام داده و با پرداخت هزینه محصول مورد نظر خود، براحتی می‌توانید کالا را در ایران دریافت کنید.

در اکثر سایت‌های ذکر شده در این مقاله، خرید با کارت های اعتباری امکان پذیر است. برخی از سایت‌ها نیز پی پال را می‌پذیرند. در صورت نداشتن کارت اعتباری، پرداختینو این امکان را برای شما فراهم آورده است که با ثبت تیکت در این سایت، هزینه خود را تنها با کارت بانکی پرداخت کنید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    موسی ۰۲ تیر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام، وقت بخیر
    آمازون ارسال کالا به ایران ندارد
    چه شرکت های واسطه ای کالا رو به ایران ارسال میکنند، لطف میکنید راهنمایی کنید؟

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت